/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
sikkerhed mod hacker
Fra : monia
Vist : 518 gange
50 point
Dato : 13-01-04 18:44

min computer slukker hell tide efter 20 minutter kan i godt give mig en godt råde

Accepteret svar
Fra : grausen

Modtaget 60 point
Dato : 13-01-04 19:02

hejsa
jeg synnes du skal oprette dig som bruger på
www.spywarefri.dk
og så snakke med dem om problemet, for hvis du er hijacket, kan de hjælpe dig af med det ved hjælp af en logfil
m v h

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-01-04 19:14

Du har da først kigget i Kontrolpanel - Strømstyring og tjekket at det ikke er der noget er sat til 20 minutter ikk'?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-01-04 19:24

Er comp ikke aktiv i de 20 min. Altså står den bare og "glor"
Emesen.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 13-01-04 20:34

Endelig bør du også undersøge at der ikke er samlet for meget støv på diverse blæsere, cpu, kabinet og strømforsyning, idet støvet forhindrer varmen i at "forsvinde".

Mvh
ellebye

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 14-01-04 08:58

Har du scannet for virus? Skriver computeren en besked til dig inden den lukker?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-01-04 18:43

Lyder mest som et varmeproblem som Ellebye siger! Går nedlukningen hurtigere efter du har genstartet kan det næsten ikke være andet!

Kommentar
Fra : monia

Dato : 15-01-04 17:09

tak for hjælp

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 19-11-04 10:42

Hejsa
Spørgsmålet har været åbent længe nu, du skal huske at lukke spørgsmålet. Dette gøres ved at trykke i højre hjørne, på accepter svar ovenover det svar, du synes er bedst. Har du ikke fået et svar, der er tilfredsstillende, så kom med en kommentar her, så kan der måske komme et brugbart svar

Ha' en fortsat god dag

Godkendelse af svar
Fra : monia

Dato : 23-06-06 19:33

Tak for svaret grausen.