/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
point på KanDu
Fra : Hallob
Vist : 385 gange
1 point
Dato : 11-01-04 00:52

Hej bare lige et lille spørgsmål!!
er 500 Det højeste antal point som man kan give for et rigtigt svar for synes kun jeg har set op til 500

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 11-01-04 00:54

Undtaget lige ved dette!
http://www.kandu.dk/dk/spg/10410

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-01-04 00:59

Ja, 500 point er maksimum.

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 11 point
Dato : 11-01-04 01:00

Sådan blev det lavet for nogle måneder siden.
Indtil da var det muligt at tildele flere tusind point.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-01-04 01:01

Rellom>> Hvor står det??

Godkendelse af svar
Fra : Hallob

Dato : 11-01-04 01:02

Tak for svaret Rellom.
Var nu bare lige nysgerrig...
Nu heller ikke fordi jeg har så mange at gi' af tvært imod

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-01-04 01:03

Det står ingen steder. Sådan er det bare.

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 11-01-04 01:03

Er jo fattig på Point!!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-01-04 01:04

Rellom>> sikke noget at fyre af, ejer DU sitet

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-01-04 01:05

Hallob, det er sikkert også meget godt, at der er sat et loft over.
Fx var der engang en bruger som tilbød omkring 3000 point til den,
der kunne gætte, hvor han boede.

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 11-01-04 01:06

Ja ok så er det jo heller ikke sjovt mere altså ikke fordi at det skal være det men altså helt ærligt

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-01-04 01:11

Man kan da blot oprette 5-6 spg. til den samme med 500 point af gangen, så er det problem da løst. Så ligegyldigt om der er loft på kan man da sagtens forære en enkelt person alle sine point.

ellebye

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 11-01-04 01:14

Ja ok men nu kan det da godt være jeg spørger dumt men Hvorn' fa'en får i så mange point altså man får sgu da kun 20 Om dagen jo ved også godt man Får Retur point og sådan noget men heke 3000 Feks????
Når jeg har mange Har jeg da Ca. 200 Og så er det da mange

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-01-04 01:16

Hvis man logger på Kandu hver dag, bliver det til rigtig mange
ledige point i løbet af et år.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-01-04 01:18

BjarneD, jeg ejer ikke sitet, jeg fortæller bare, hvordan det
rent faktisk fungerer.

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 11-01-04 01:20

Nååår Ja o.. meeeeen...

10 Dage = 200 Point!!
100 Dage = 2000 Point!!
150 Dage = 3000 Point!!

Det vil sige at En der feks. giver 300 point Har Været Logget ind 150 dage Uden at Stille et eneste spørgsmål???
Eller har retur Pointene Meget at sige her??
Synes heller ikke jeg kan finde noget sted på sitet hvor der står noget om disse retur point men det er måske meningen???

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 11-01-04 01:21

Ups 3000 Point Selvfølgelig!!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-01-04 01:21

Rellpm>> ja, men hvordan kan regler virke når de ikke er nævnt i vejledning og regler, helt ærligt, cand.mag eller ej et så skråsikkert svar uden dokumentation.
Jeg er ny her så jeg har da ikke mere end 467 p. men jeg bruger heller ikke rigtigt nogen, men der er tilsyneladende mange regler her som ikke er nedskrevet. Måske er jeg gået forkert i byen?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-01-04 01:22

sorry med tyrkfejlen, men der findes vist nok ikke tastaturer hvor mine fingre kan passe

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-01-04 01:23

For at optjene 300 point skal man logge ind hver dag i 15 dage,
medmindre man også bedømmer tips.
For det kaster jo også point af sig.

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 11-01-04 01:23

Tyrkfejlen

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 11-01-04 01:24

I gamle dage - da vi havde "Formodet svar" - og en masse hyggelige stunder i den forbindelse kunne man give alle de point man ville - det blev så senere lavet om til dette loft på 500.

Tror Kandu mente man burde gøre det - fordi der ofte var dramatiske "Farvel-scener" hvor folk knaldede alle deres point af - at Kandu så liiiige i farten overså at man så bare kunne oprette flere tråde à 500 point - tja det er vel en anden historie - shit happens

Kan ikke huske hvor - men jeg fik engang 1300-nogen og 60 for et eller andet fjollet.
Det er sket masser af gange - beviser derpå findes i profilernes historik - dog skal man datomæssigt langt tilbage i tiden - et år eller mere.

Karina

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-01-04 01:26

BjarneD, det er ikke en REGEL, at 500 point er maksimum.
Sådan er systemet bare blevet indrettet.
Hvis du forsøger at give mere end 500 point - så kan det ikke lade sig gøre.
Så min "påstand" dokumenteres altså af kendsgerningerne.

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 11-01-04 01:28

Jo du har da ret Rellom..
Men jeg synes da også át de forskellige point regler Skulle skrives ned under Pointsystemet
Men der står jo hverken noget om Disse 500 Point Eller noget om De der Retur Point det var nu bare lige det jeg mente nu her til Sidst!!!

Kommentar
Fra : briani

Dato : 11-01-04 01:29

Nu kan det jo smutte også for kandu

Prøv at kikke her på mit spørgsmål til kandu

http://www.kandu.dk/dk/spg/23756

Mvh Og godnatter når den tid kommer
Brian

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-01-04 01:30

BjarneD igen> Du har ret i, at der gælder flere uskrevne regler her på Kandu.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-01-04 01:31

Jeg er sgu snart træt af at høre om de der points! Uanset hvad man gør så vinder man jo ikke en USB pen som forøvrigtigt aldrig bliver sendt, hvis man gør! So what the fuck! Bare spørg Ram han brokker sig over det over hele Kandu!!

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-01-04 01:32

Kandu er ved at lægge sidste hånd på en omfattende ædring af sitet
(så vidt jeg har forstået ) så måske vil de uskrevne regler
blive nedskrevet.

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 11-01-04 01:33

tedd...

Ja har godt nok både hørt og læst om det

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 11-01-04 01:34

såvidt jeg husker var det i starten af sidste år loftet på 500 blev indført...

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 11-01-04 01:36

Jaaah det passer meget godt Strarup....

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-01-04 01:39

Ram har fået sine ekstra 254. Bare sån' at det er på plads

Frida.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 11-01-04 01:43

forresten ang. dette spørgsmål, så tvivler jeg på det bliver lukket... -->
http://www.kandu.dk/dk/spg/10410
idet jeg såvidt husker, så havde cRacKya, slettet nogle oplysninger, og ku' ikke få fat i sit kodeord, så han blev nød til at oprette en ny profil...

ang. USB dims, så vandt jeg en i juli 2002, den har jeg heller ikke set endnu... jeg fik da godt nok et keyboard og mus ca. 2 mdr efter...

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 11-01-04 01:47

Ja det mener jeg osse at kunne huske noget om - han oprettede vistnok en profil der hed _crackya netop for at fortælle det ikke var ham muligt at give pointene -
apropos en tråd igår der handlede om når man ville slette sin profil kunne man bare lade sit email felt stå tomt OG så logge af.

Det ser så ud til, at være løsningen - så kommer du ikke ind igen.

Nogen mente så man kunne skrive service@kandu.dk *GG istedet....

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-01-04 01:50

Det er da herligt at man kan hente så meget viden på så simpelt et spørgsmål så nu ved jeg altså, at jeg bare må lære hen ad vejen, men hvad det har jeg efterhånden gjort i mange år og er jeg blevet klogere?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-01-04 01:50

Nå ok! Så er Ram på plads håber vi!! Men det ændrer jo ikke i at der er en eller "mide" (undskyld udtrykket) der kan rende med præmien med 40 point! Så for mig er diskussionen omkring points fuldkommen død! Og det synes jeg sådan set er udmærket! Men Kandu kunne sgu godt have oplyst mig om det, da jeg lå nummer et på listen! *LOL*
Så alt i alt så er det ikke konkurrence mentaliten der driver mig herind!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 11-01-04 01:53

Den der med at præmiepolitikken blev lavet om det er simpelthen osse det mest åndssvage der nogensinde er foregået i menneskets historie, men det var Brianses skyld + et par stykker mere .....

If it ain't broken - why fix it !!!
Ikke at det var pissegodt inden der, men det som det blev ændret til var da totalt klodset af Kandu.

Karina

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-01-04 01:55

Tror Blunck skrev services@Kandu.dk Karina Han var vel bange for at blive smidt ud! Som om man kan smide os ud af Kandu, det er åbentbart det de lever af!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-01-04 01:56

Ok I blame you Brian!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 11-01-04 01:58

Han turde nok ikke skrive det andet *GGGG*

Lever af .... tja jeg har altid brugt at forestille mig at Kandu var tre teenage drenge på 16, der sidder på den enes værelse ude i Smørum, og fjoller med en 133 Mhz og lidt serverplads stjålet fra det nærliggende fritidshjem

Men smides ud det kan man .....

karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 11-01-04 02:02

Ja det er BRIAN's skyld - men efter sigende tror jeg faktisk han er stolt af denne bedrift .....
Og så'n er der jo nogen der ælsker den slags - synes bare det var lidet professionelt af kandu at hoppe på den ....

Hvorfor har Kandu ikke en side - hvorpå der kan afgives stemmer i forbindelse med ændringer ??

eller det kan vi (brugere) måske heller ikke finde ud af....

Tror faktisk ikke at denne præmieændring havde givet vildt mange stemmer på JA siden...

Karina

Kommentar
Fra : briani

Dato : 11-01-04 02:02

Hejsa Karinanse

Lodtrækningen om måneden præmie forgår nu på den måde som kandu skriver den skal forgår på
Og det har den ikke gjort meget længe.

Citat
Der vil hver måned blive afholdt en lodtrækning blandt alle kandu.dk's superbrugere, om at vinde månedens præmie. Du kan følge med i lodtrækning på selve dagen, læs mere om dette her

Chancen for at vinde denne lodtrækning, er helt op til brugeren selv. Jo flere superpoint brugeren har optjent inden for præmieperioden, jo flere chancer har personen for at vinde.

Hvis en bruger f.eks. har optjent 406 superpoint inden for præmieperioden, vil personen have 406 chancer for at vinde.

Når præmieperioden er ovre, vil kandu.dk automatisk blande posen, og trække 1 tilfældig superbruger, som derved bliver månedens vinder af præmien.

Så jeg har skam intet lavet om,det er kandu som har lavet om på lodtrækningen uden at fortælle alle deres kandu bruger om det.
Og nu er de så gået tilbagen igen til det de selv skriver
BASTA

Brian

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-01-04 02:02

Næh ikke efter han havde trykket på det copyright bullshit i bunden! Det ville sgu gøre selv Kurt Thorsen ør!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-01-04 02:04

Ja ja Brian Men for tid og evighed så det din skyld! Kandu har dig på tryk!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-01-04 02:05

Damn! Det kostede mig lige 1 point at skrive den forrige kommentar! *LOL*

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-01-04 02:05

Fnollerpige>> Ikke Smørum, Solrød og det er næppe 16 årige
Knowledge-Maker ApS
Klosterparken 22
2680 Solrød Strand
CVR-nummer: 21826642
Telefon: 56131013
Udvikling af kundespecifikt software, konsulentb.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-01-04 02:06

*LOL* Jamen Brian dog Alle disse mails du kan fremvise kan da få enhver til at holde sin kæft:GG*

Frida.

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 11-01-04 02:07

Weeeee 1 Point til mig så Hehe

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-01-04 02:09

Godt gået Hallob! Det skal være dig vel fortjent

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-01-04 02:11

Ja det godt Brian, du skylder mig en USB pen Og jeg vil godt ha den i løbet af en uge!

Kommentar
Fra : briani

Dato : 11-01-04 02:12

Hej Frida

Det er skam ikke mail jeg har fået det står her

http://kandu.dk/dk/premie.asp

Brian
PS-tak for mailen

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-01-04 02:14

En uge?? - du drømmer Tedd Det tager mindst et par måneder - men du skal nok få den...

Frida.

Ja - jeg har osse betalt for at komme med denne dumme kommentar*GG*

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 11-01-04 02:14

BjarneD - det ved jeg godt, men nu var det osse mest en Joke U know.

har været her længe nok til jeg ved hvem de er, MEN indimellem kunne man godt få den tanke.

Brian din gamle gøgler - Karina-anse ikk* Karinanse (det kan man ikke engang sige)
*GGG*

Men hvorom alting er var det dig der kontaktede og mailede dem om at du syntes de burde ændre på reglerne fordi du mente deres afsnit om regler vedr. præmier var direkte selvmodsigende - så på en måde er det da sket på din foranledning ....... right??

Karina

Kommentar
Fra : briani

Dato : 11-01-04 02:14

Hejsa Tedd

Kan vi ikke omregne den der pen til point
Hvor mange point kan sådan en pen rende op i ??

Mvh Brian

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-01-04 02:16

Fnollerpige>>I know!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-01-04 02:17

Hehe Det må vel blive omkring 256 points man ikke kan bruge til noget alligevel Brian

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 11-01-04 02:18

Slettede lige fluebenet Ved ike hvorfor men får hele tiden 2 mails når der er kommet 1 spørgsmål hmm Underligt nå men hyg jer da med denne tråd kigger nok ind senere

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-01-04 02:19

Takket være dig!! *LOL*

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-01-04 02:20

Hej Brian
Jamen jeg kan efterhånden ikke finde ud af alle disse mails du kaster ind i alle mulige sp.

Her var du så heldig - at det var noget vi alle har mulighed for at læse. Det er jo ikke altid det er sådan,- vel*GG*

Du behøver såmænd ikke takke for mailen. Det var da ikke noget af betydning

Frida....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-01-04 02:21

Moralen må være: Aldrig rør ved et konservativt system; Det ender med at stå på spidsen!

Kommentar
Fra : briani

Dato : 11-01-04 02:26

Hejsa Karina

Hvis du mener man kan sige Brianses
Så kan man også sige Karinanse

Jeg have et spørgsmål kørende til kandu om hvorfor de ikke fortager lodtrækningen som de skriver den skal foregå på
Men fik aldrig rigtig et svar.
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ æren kan jeg ikke hel tage

Nej lille ”Skat”
Det var først efter at kandu brugeren nicolehh skrev til dem,at der kom et svar
Se her
http://kandu.dk/dk/tip/5186

Brian

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 11-01-04 02:28

Jeg får INGEN mails lige nu om de senest indkomne i denne tråd - men det ser så osse ud til Hallob får to - den ene af dem er nok mine *GGG*

øøøhhheee altså Kandusse - tag jer sammen

Karina

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-01-04 02:29

Hold op Brian*GG* Det er for let at skubbe skylden over på Nicolehh
Hva' er du for én. Mand eller mus

Frida.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 11-01-04 02:35

Hejsa Frida

Jeg skyder ikke skylden over på nogen
Men som skrevet ovenover fik jeg aldrig et svar fra Kandu"de er sku nok træt af mig"
Det var først da nicolehh skrev en mail til dem,at der kom et svar IKKE til mig men til hende.

Mvh Og godnatter når den tid kommer
Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-01-04 02:36

Sov godt

Frida.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 11-01-04 02:48

http://www.kandu.dk/dk/spg/21693 høhøhø vidste du ville bakke snagvendt og fandt lige tråden frem - den er bedre og mere fyldestgørende end blot at henvise til tippet ......

Hvis du ikke ligefrem er på vej i seng så læs liiiige hELE denne tråd - jeg sagde længere oppe "på foranledning af dig" - den holder vand !!!!

Desuden giver du mange gange i tråden udtryk for din glæde over det du fik sat i gang - at nicolehh så var med og med et sprog i en intelligent drejning fik Kandu til at sende et noget mere brugbart svar - det er så noget helt andet.

I omtalte tråd kopierer du noget nær 5 gange reglerne vedr. pointtrækning - du vil bare ikke slippe det, og holder med jerngreb brugerne i tråden fast i emnet.

Ikke at det gør noget - men fortæl mig nu ikke at det ikke var "foranlediget af dig"
nicolehh er naturligvis ingen "puppet" men der gik liiidt Mester Jakel i dig der....

Lad os nu ikke skændes om det ..... jeg fastslår blot facts.

Nope Brian ender ikke på a' og så synes jeg det ksal hedde Brianse og Karina-anse

Cheer Up

Karina

Kommentar
Fra : briani

Dato : 11-01-04 10:17

Hejsa Karina

Kandu laver nogle regler om hvordan lodtrækningen foregår på
Er det så for meget forlangt at de selv overholder de regler de laver.

Du brokker dig over at JEG har lavet reglerne om
Det er som jeg tidlige skrev kandu selv som har lavet reglerne om IKK uden at give os brugere besked derpå.
Det har i meget lang tid været den bruger der lå øverst på top 10 der vandt
Så kan enhver da se at kandu BRYDER sine egne regler.

Jeg ved bare der er mange der er glade ved at lodtrækningen forgår som den gør nu
NU HAR ALLE NEMLIG EN CHANCE FOR AT VINDE,FAIR NOK,OGSÅ DIG

Og hvis det kan gøre dig glad,jamen så tager jeg da gerne æren for det.
At kandu igen er begyndt at bruge sine egne regler.

Og så gider jeg ikke jogge mere i det

Mvh Og en forsat god søndag
Brian

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 11-01-04 11:15

Jeg skylder nok at fortælle, at den omtalte månedens præmie er dukket op fredag d. 9 feb. som Maria fra Kandu mailede mig...... 39 dage efter at det var d. 1 dec. 2003 og 25 dage efter Kandu's egen tidsfrist på 14 dage.

Så Frida har ganske ret, når hun fortæller, at jeg har modtaget den, men hun ved jo af gode grunde osse mere vedrørende mig, end så mange andre ¤¤¤¤

Ram

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 11-01-04 14:09

Nej det gider vi ikke jokke mere i Brian - især når du ikke forstår sætningen "foranlediget af dig" ikke er det samme som, at "du har lavet reglerne om"
der ER forskel....

Fortsat god søndag til dig og alle andre

Karina