/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
GRR! HVORFOR?
Fra : southpole.dk
Vist : 477 gange
50 point
Dato : 09-01-04 15:15

Okay, kig på min side; http://southpole.dk !
Hvis i kigger på Log og Info siden, kan i se at den gaber et par pixels i toppen, HVORFOR?
Koden på det punkt er 100% Det samme! Og det ved jeg fordi jeg bruger php til at includ header.php og footer.php.
Så HVORFOR gør den det? Den har absolut ingen grund til det! Og hvorfor er det er kun på de to sider??

..GRR!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-04 15:31

Har du prøvet i din body eller table selector at skrive :
Kode
position:absolute; top:0px

Kommentar
Fra : southpole.dk

Dato : 09-01-04 17:43

Har lige prøvet, men det hjælper ikke det mindste.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-04 18:01

Hmm... prøv på logsiden at lave et linieskift efter <td class="indhold"> og træk de sidste </table> og </td> tilbage så der ikke er mellemrum.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : southpole.dk

Dato : 09-01-04 18:13

Lige lidt hjælper det.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-04 18:34

Jeg tror nu stadig du skal bryde teksten lidt op efter <td class="indhold"> på disse to sider og du har nogle underlige <BR />
??? på din info side.

..eller : Jeg har også lidt svært ved at gennemskue det

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : southpole.dk

Dato : 12-01-04 19:05

Okay, <br /> var fordi jeg kørte med xhtml på et tidspunkt, men har ikke gidet at rette det.
Men jeg fandt selv løsningen. Hvordan lukker jeg denne tråd, uden at give point?

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 13-01-04 10:18

Det kan du IKKE, desværre. Du må give point til den kommentar du synes kom nærmest løsningen for at lukke spørgsmålet.

Af ren og skær nysgerrighed : Må vi få din løsning?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : southpole.dk

Dato : 13-01-04 22:58

Tja, jeg havde sat to billede ind på siden, far www.w3c.org. Det var dem der ødelagde det hele!

Kommentar
Fra : southpole.dk

Dato : 13-01-04 22:58

Tja, jeg havde sat to billede ind på siden, far www.w3c.org. Det var dem der ødelagde det hele!

Godkendelse af svar
Fra : southpole.dk

Dato : 13-01-04 22:58

Tak for svaret molokyle.