/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Litteratur / Spørgsmål
10  dova 560
De får os til at æde os selv, Lean Niels~
Fra : 2mmy
Vist : 1080 gange
200 point
Dato : 08-01-04 16:00

Jeg søger nogle informationer om novellen "De får os til at æde os selv", skrevet af Lean Nielsen.
- Anmeldelser
- Analyser
- Sammenligninger
- Info om forfatterens skrivestil (har søgt op navnet på Google, så undlad at poste ukritisk ;))

Håber nogen af jer kan hjælpe mig videre

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 08-01-04 18:01

Her er et par rimelige links:
http://www.litteraturpriser.dk/aut/nl.htm
(du skal lidt ned på siden)
http://www.gyldendal.dk/gyldendal/gb/skonlit.nsf/0/1BB7C9093900F5F9C1256AFD00515737?OpenDocument

http://www.bibliografi.dk/nielsen_lean.htm
Desværre, det var hvad jeg kunne finde med realtion til dit ønske. Ufattelig der ikke er mere tilgængelig materiale på internettet.

mvh
jms

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 200 point
Dato : 08-01-04 18:48

Hvis du går ind her http://bibliotek.dk/ og søger på Lean Nielsen som emne,
dukker der masser af litteratur frem - både af og om Lean Nielsen.

Bedre kan jeg desværre ikke hjælpe dig, da jeg kun har beskæftiget mig meget
lidt med det pågældende forfatterskab.

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 12-01-04 08:20

Det eneste jeg kan finde er en optegnelse over, hvad forfatteren har fået tildelt af legater m.m.?
Ingenting om novellen eller generel skrivestil?

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 12-01-04 09:58

Desværre,
jeg har brugt lang tid, og tror jeg, søgt i alle kroge på internettet.
Det der er i mit første indlæg er hvad jeg kunne finde "seriøst" om forfatteren.
mvh
jms

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 18-01-04 17:33

Dit spørgsmål er stadig åbent.
Måske kan du ikke bruge nogen af de svar du har fået.
Fortsæt dialogen, hvis du ikke er tilfreds.
Jeg trækker mig ud af dette spørgsmål, og læser derfor ikke flere indlæg her.

mvh
jms

Godkendelse af svar
Fra : 2mmy

Dato : 18-01-04 19:10

Tak for svaret Rellom, det var det eneste link jeg ikke kendte.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 18-01-04 19:18

Selv tak, 2mmy.