/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Slideshow
Fra : Better_Performance
Vist : 571 gange
100 point
Dato : 08-01-04 11:45

Jeg har påtaget mig at lave et slideshow til fremvisning på en tv skærm i forbindelse med en udstilling.

Materialet jeg har til rådighed er en masse html sider.

Hvordan kan jeg samle dette i et slideshow som evt, kan brændes på en dvd???

Accepteret svar
Fra : resten

Modtaget 110 point
Dato : 08-01-04 11:49

Hent dette vidunderlige program

http://www.ulead.com/dps/runme.htm

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 08-01-04 11:53
Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 08-01-04 12:16

Hvis du kan komme i nærheden af PowerPoint, så kan det klares der.

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 08-01-04 12:21

Problemet er at der er tale om 100 html sider, og ved import i powerpoint er der en masse redigeringsarbejde som jeg gerne ville undgå, endvidere mener jeg ikke Powerpoint kan eksportere i et videoformat.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 08-01-04 12:43

Med hensyn til Ulead programmet (første link) så er programmet fantastisk, men har dog den svaghed at det ikke kan importere html, er der nogen der har en løsning på det?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-01-04 14:48

Jeg ved ikke om du kan bruge disse>
CD Slide Show Generator

HTML Slide Show Wizard

http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp
Du kan da prøve.
Manse9933 vis du køre xp

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 08-01-04 14:53

Tak for svarene indtil videre, men jeg har måske ikke formuleret spørgsmålet klart nok, det vigtigste er at der kan konverteres til DVD, den ovenstående posertoy kender jeg, og den er kanon til at generere slideshows i html, opgaven går på at jeg har html filer og skal have lavet et slideshow som kan lægges på dvd

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-01-04 14:57

jeg bruger ikke skittet selv.

Jeg ved ikke om du kan bruge disse><<<<<<<<<<<<<<<<derfor

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-01-04 15:14

Så kan du prøve og se om du kan finde et eller andet her du kan bruge>
http://www.snapfiles.com/freeware/categories/13
Hvem ved.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-01-04 15:17
Godkendelse af svar
Fra : Better_Performance

Dato : 12-01-04 18:20

Tak for svaret resten.