/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
WinAmp 5.01
Fra : Leon85
Vist : 461 gange
50 point
Dato : 06-01-04 19:15

En af mine venner vil gerne have installeret WinAmp 5.01, altså den nyeste. Hans computer er gammel, og han er derfor i tvivl om han kan køre den. Hans pc er følgende: Win Me, 400 MHz, 64 mb ram. Systemkravet til WinAmp er 500 Mhz, og 64 mb ram. Er hans pc for svag til at køre WinAmp?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-01-04 19:39

Nej, og jeg ved ikke hvor du har det med 500MHZ fra, jeg har en 100MHZ der kører Winamp fint.
Derimod vil han ikke kunne køre Win XP før han får mindst 128Mb ram.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-01-04 20:47

Det er da bare og dawnloade og prøve,man kan der altid slette skittet igen.
http://www.winamp.com/player/faq/#30

http://www.winamp.com/player/faq

Manse9933

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 07-01-04 00:50

Nu er det jo det at det Nye Winamp 5.01 er MEGET Langsomt i forhold til De andre versioner! og de siger jo også lidt hvis de siger at Kravet er 500 Mhz og det er jo kun mindst!!!

Winamp kan godt kører på 100 Mhz som pallebhansen siger men ikke det nye!!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-01-04 01:20

Nej ikke det nye, men behøver du den.
Hvorfor vil du i det hele taget have Winamp.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Leon85

Dato : 07-01-04 11:53

Jeg ved ikke lige, hvorfor han overhovedet vil have WinAmp. Windows Media Player skulle ellers være ret upopulær? Men WinAmp 3 kan altså fint køre på hans computer? Hvad foretrækker I egentligt? WinAmp, eller Windows Media Player?

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 50 point
Dato : 07-01-04 12:06

ingen af delene,jeg bruger Quintessential player,jeg brugre WMP meget sjældent.
Manse9933

Kommentar
Fra : Leon85

Dato : 07-01-04 14:50

Ja, har selv lige installeret Quintessential player, (efter at Manse9933 skrev at han bruger den), for at prøve den af, og den er suveræn. Så mine point går til Manse9933

Godkendelse af svar
Fra : Leon85

Dato : 07-01-04 14:51

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-01-04 16:21

Leon85,ja den kan man lege med som man vil,man kan få et nyt undsende på den når man har lyst,du ved at du kan dawnloade nye skin's i selve indstillingerne under skins>dawnloade skins man kan se dem i en lille browser før man dawnloader dem,plus man kan gå ind på deres hjemmeside og hente en masse plukin's prøv og hent SClister plukin og du har 300+ radio stationer på din pc fra hele verden,man kan også bruge winamp lyd plunins o.s.v
Selv tak, gratis
Manse9933