/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke se film over tv-out
Fra : Jonn87
Vist : 363 gange
17 point
Dato : 04-01-04 13:44

Mit tv-out virker fint der er normalt billed men når jeg så afspiller en film vises den ikke på fjernsynet, istedet kommer der bare en sort farve der hvor filmen skulle vises.

Hvis jeg så til gængæld pauser filmen
og åbner filmen i et nyt program, så vil den godt vise filmen på fjernsynet

Der er ingen forskel på hvilke programmer jeg bruger og om jeg åbner det andet program først, der skal bare være en anden film i baggrunden før jeg kan se en film.

NVIDIA GeForce4 MX 440-SE "64 mb"
Nview software til tv-out

Kommentar
Fra : birger100

Dato : 04-01-04 14:05

Jeg har haft samme problem. Prøv at geninstallere driveren til grafik kortet.
Ellers er en altid brugbar løsning at formaterer. Det var sådan jeg løste mit problem..
Mvh
Birger

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 04-01-04 14:19

Det har jeg prøvet... gider ikke geninstallere, det må være en instilling man bare skal slå fra eller noget...

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 04-01-04 19:31

anskaf dig Tv Tool, det program det styrer for vildt. Den er oppe på version 9.5.4 eller deromkring

Kommentar
Fra : hootie

Dato : 06-01-04 15:56

jeg har altid brugt bs-player til afspilning, og har haft ingen problemer, downloaded ac3 codecs, nimo codes pack og mpeg 4 codec..så kører det...
Og nå jeg skal se film på tv'et ¨så kloner jeg bare, så jeg både ser på tv'et og på skærmen... det kan man gøre i nview softwaren
håber du kan bruge det

Hootie