/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
EQ og SQ tests
Fra : ting27
Vist : 396 gange
1 point
Dato : 04-01-04 01:06

Hej. Jeg har to ret spændende tests her, der viser jeres følelsesmæssige side, og jeres mere logiske side. I kan på et skeme se hvilken slags hjernetype i har. S, B eller E.
Hvis i gider, så prøv at tage testene. http://www.guardian.co.uk/life/news/page/0,12983,937443,00.html

Kommentar
Fra : jyttejo

Dato : 04-01-04 01:35

Ved du nu hvad,jeg er altså dansker.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 04-01-04 01:40

jyttejo> Undskyld men hvad hentyder du til?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 04-01-04 01:41

At testen ikke er på Dansk

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 04-01-04 01:44

fridaflip> Den er på engelsk. Jeg går udfra at størstedelen af dem der læser det KAN engelsk. Ikke min skyld at du ikke kan.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 04-01-04 01:46

Hov Hov - hvem siger jeg ikke kan engelsk? Har sgu da lige taget testen - dog uden den store succes

Frida.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 04-01-04 01:52

ok.. Jeg havde da heller ikke ligefrem den store succes.
Den kommentar fra jyttejo skulle bare lige op at vende en tur.. hvis du ikke forstå, så kig på klokken.

Kommentar
Fra : jyttejo

Dato : 04-01-04 02:05

Du har ret fridaflip,tak. Ting27 jeg kan lidt engelsk,og forøvrigt har jeg aldrig sagt det er din skyld,jeg ikke kan så meget.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 04-01-04 02:08

ok... På den måde du skrev dit første indlæg var det nu en oplagt kommentar

Kommentar
Fra : jyttejo

Dato : 04-01-04 02:36

Undskyld men jeg troede bare ting 27 var hurtigere i opfattelsen.
mvh.jyttejo.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 04-01-04 02:42

Hold da op - hvad sker der her?? Ting27 hvad er der dog i vejen?
Jytte mente jo bare, at testen er på engelsk - og derfor ikke brugbar for alle...

Frida.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 04-01-04 02:50

det er nok fordi jeg ikke har nogen følelser... :(

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 04-01-04 02:51

jyttejo> Men jeg er da glad for at du syntes jeg er langsom.. eller mener du svag?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-01-04 08:43

Synd det er i flash, jeg forstår kun binær.
ellers kunne den da leveres retur på indisk.
Ja sprog er jo noget spøjst noget. (hej frida)
ting27-> datafagtekniker er det noget med at gøre sig forstålig.
Den med føelser må du vist ligge ind under emnet sundhed
Mvh. Natmaden.
Ps. Blander mig bare fordi at man kan, og engelsk er ikke noget problem,
men jeg orker ikke lige en test. Er jeg så S, B eller E. , , ,eller D=Doven

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 04-01-04 09:37

Hvad i alverden er der sket her?? Kl. 04.00 ca havde jeg et indlæg i denne tråd. Nu er det væk - og det var da ellers et pænt og sobert indlæg
Kandu for pokker!! - Gør NU etellerandet for at forbedre Jeres system

Hej Natmad eller hedder det Godaw do*GG*

Frida....

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 04-01-04 09:38

Øhh opdagede lige, at jeg skulle godkende svar for at sende8.(

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-01-04 10:27

Ja kandu om natten er en oplevelse for sig selv, der skal både rem og seler på.
Fra 03:00 til 4-6 tiden er intet sikkert, ikke engang et indlæg man lige har set indsat er sikkert

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 04-01-04 11:00

hmm. ok.. der er ikke så mange interesserede som jeg havde regnet med, men det gør som ikke noget. Grunden til at jeg havde lavet indlægget var for at sammenligne mine meget dårlige resultater, med jer andres.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-01-04 11:06

hmm. ok... men er det ikke sket

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-01-04 12:13

Den der SQ test.........................................uhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu kun 32
Sådan en møgtest..............nå men jeg læser stadig indstruktions materialet efter, at jeg har samlet noget.
Emesen.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 04-01-04 12:30

32 er en hel del. Hvad med din EQ.
Mine resultater er:
EQ=20
SQ=19

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-01-04 15:38

43-43 fik jeg..
Hvad er en hel del, det handler vel også om at kunne forstå hvad der står, og det er
jo ikke lige hverdagsengelsk det hele,
og svarsmåden mangler et felt eller to, (ikke forstået)(ved ikke)
spørgsmål nr 61 burde være 'bringer det dit pis i kog, når du ikke kan se hvor langt et spørgeskema er ?', mit svar ville være et stort JA !
Indstruktions materiale det noget man læser ved længervarende toiletbesøg. nemlig !
min mening om testen,,, ikke lavet til ordblinde.
så spildt tid.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-01-04 15:48

OK - prøver - ses om en time.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-01-04 16:05

Så er der gået en time.
EQ = 46
Den var også nemmere at svare på. Dog med mange svære ord, som jeg måske ikke helt forstod betydningen af. Nogle af spørgsmålene's svar virkede på mig som pral, hvis jeg havde sat et andet kryds.
Emesen.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 04-01-04 16:30

44 - 26 og hva' kan man så bruge det til

Frida.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-01-04 16:35

Den mest interessante er (syntes jeg) EQ.
Så hvis nogen siger at man er et "dumt svin", så henviser man bare til testen.
Hører man ikke efter hvad de siger, men har EQ på over 40, så har man løjet i testen.
Emesen.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 04-01-04 16:38

43 og 44. Det er ikke fair!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-01-04 16:40

Hvorfor ikke fair????????

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 04-01-04 17:13

fordi jeg fik 20 i EQ!!!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-01-04 17:21

Jeg kan ikke lige huske hvor gammel du er.
Men jeg er meget meget ældre, og har gennem tiden lært en del om mennesker og nok ændret mig en del.
Jeg var nok mere selvcentreret ved omkring 18 - 25, så dengang var tallet måske ikke kommet så højt. Men meget her i livet kan man øve sig på, at blive bedre til.
Meeeeeeeeeen det ta'r tid, har jeg opdaget.
Emesen.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-01-04 17:23

EQ=60
SQ=45

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 04-01-04 17:29

Manse for hel... det kan enhver jo komme og sige
Tænk bare!! Emesen er klogere end jeg
så er det jo derfor han så ofte tar' fusen på mig. hmmm....eller osse er det bare fordi, han er ældre end mig

Frida.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-01-04 17:35

Frida - når jeg tager fusen på dig, er det ikke fordi jeg er mere intelligent.
Alle de andre har luret de små tricks men siger ikke noget - det kan du se på den måde de skriver i indlæg. Og de er så "rare" ikke at sige noget.
Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-01-04 17:40

jep,sådan er det i anonymitetens verden,man kan bilde folk hvad som helst ind,men den er god nok,og hvad kan vi så bruge det til,ikke en hujende
fiiiiiiiiiiiiiiiiissssssssssssss
Manse9933

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 04-01-04 17:40

Hvad med at vi leger lidt med IQ.. www.iqtest.dk
Eller AQ http://www.wired.com/wired/archive/9.12/aqtest.html
IQ=128
AQ=38

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-01-04 17:43

fair ?? ok du vil bare ha sammenligningsgrundlag, fra andre .. tja !
tag en DANSK surfer.
http://www.vindenand.dk/klik&artikelid=1.html
http://www.kali.dk/page10.html
http://www.itihk.dk/jobguide/internetadresser.asp se under test

Not dansk
http://www.talentsmart.com/
http://www.org.hha.dk/es/nexcon/Intelligence/iq-tests.html

Siderne kommer fra google med søgeordet 'EQ-TEST'

frida-> det kan da bruges til noget, nogen tar det alvorligt, andre ikke.
Men det handler vel også om at få sat folk i bås. så hvis vi er de enste der er over 40.
så er vi vist normale.
Emesen-> hvis jeg skriver 'nu lyver jeg' ! kan det så være sandt

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 04-01-04 17:45

emesen> Jeg er 19, men alligevel.. Andre på min alder for da over 30.. :'(
Jeg tror ikke at alle kan ændre på det. Jeg har arbejdet på det i over 2 år efterhånden uden at nå en smule.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-01-04 17:46

Ja det kan det da godt være - men jeg ved det ikke.
Eks. Nu lyver jeg "bla bla"
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-01-04 17:50

ting27!
Det er en selvtest, uden nogen form for kontrol, udover de spørgsmål som refererer til tidligere svar. Men er man en durkdreven testperson, kan det rimeligt gennemskues.
Emesen.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-01-04 17:57

tjekkede lige min biorytme,
http://www.newastro.dk/download/Bio1.php
den ligner spagetti under nulpunktet.
Altså burde jeg ikke udføre den slags test før om ca 9 dage..
ØH...! Jeg går passiv med TV3.
Held og lykke med at finde os selv

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 04-01-04 18:26

det er faktisk meget deprimerende alligevel med et så skidt resultat...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-01-04 19:36

Den der søger - vil finde (citat fra et eller andet)
Den som søger det negative vil nok først finde det negative.
Jeg er kommet dertil hvor jeg ikke søger så meget, men lader omgivelserne udvikle sig, og så tilpasser jeg min tilværelse til det.
Emesen.

natmaden - jeg lader ikke sådan noget som biorytmer og den slags styre mit liv.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 04-01-04 19:54

nu er det ikke fordi jeg søger det negative, jeg KAN bare ikke finde det positive... seriøst.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 1 point
Dato : 04-01-04 20:00

Næ - og det er jo nok årsagen til dit test-resultat.
Men jeg lukker nu - skal lige se hvordan TV behandler min barndom.
Emesen.

Kommentar
Fra : jyttejo

Dato : 04-01-04 23:44

ting 27 jeg mente absolut ikke at du er svag,for det kan jeg ikke bedømme om endnu.
mvh.jyttejo

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 04-01-04 23:51

nææ, men det kunne jeg godt fristes til at tro... jeg er også mærkelig så du skal sq ikke høre jeg lukker ud af forskellige ting

Kommentar
Fra : jyttejo

Dato : 05-01-04 00:05

Det er ok med mig.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 05-01-04 00:10

godnat

Godkendelse af svar
Fra : ting27

Dato : 09-01-04 19:52

Tak for svaret emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-01-04 20:01

Selv tak

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 09-01-04 20:06

for et point?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-01-04 20:11

Som du ved er jeg af ældre dato - og dengang lærte man om en slags høflighed.
Mit "selv tak" er en høflighed, for at markere en slags nærværelse.
Emesen.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 09-01-04 20:23

ja ja... Jeg mente det ikke sådan.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-01-04 20:24

ok

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 09-01-04 20:33

vi kan da godt bytte alder hvis du er med på den

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-01-04 21:47

Næ tak - jeg gider ikke "tage turen" en gang til, men jeg fortryder dog ikke.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 09-01-04 22:12

nå ok... det kan jeg egentligt godt forstå