/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Når Frida følte sig snydt - spg. 29318
Fra : h_blunck
Vist : 427 gange
103 point
Dato : 03-01-04 01:31

http://www.kandu.dk/dk/spg/29318, så skal hun da få lidt renter på de 85... No hard feelings

Frida, så tag dig sammen og svar denne gang, så du kan få points.... Vi har ikke hele ugen...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 03-01-04 01:55

Henrik, jeg gør lige linket klikbart: http://www.kandu.dk/dk/spg/29318

Accepteret svar
Fra : fridaflip

Modtaget 103 point
Dato : 03-01-04 11:47

Hej Henrik
Hold da op - du er en flink fyr. Ved godt det var lidt strengt, at minde dig om din fadæse - men hva' fan.... det betalte sig jo

At der så ligefrem er lagt renter på - er jo bare herligt. Hmmm....måske jeg fremover skal køre min taktik lidt anderledes - du har da givet mig en god idé

Tak for venligheden fortsætter det med disse medlidenhedspoint - ender det sgu med, at jeg render med næste måneds præmie*GG*

Frida

Godkendelse af svar
Fra : h_blunck

Dato : 03-01-04 11:55

Tak for svaret fridaflip.

Vi må jo assistere dig på en eller anden måde....

Godt vi fik "restaureret" situationen...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse