/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Redigering.
Fra : jyttejo
Vist : 359 gange
100 point
Dato : 01-01-04 20:39

Kan man redigere i sine spørgsmål.
jyttejo.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 01-01-04 20:43

Det kan du kun hvis ingen har svaret på det spørgsmål, som er kommet på seneste 25.
Denne side lige nu.
Hvis du før, du sender det af sted kan du nå at redigere.

mvh ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-04 20:50

Til venstre på denne side øverst står "Kom godt i gang" Klik der og du vil få svar på mange spørgsmål, som man som bruger kan få brug for.

mvh ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-04 20:50

jyttejo! - prøv lig at kigge på dette spørgsmål:
http://www.kandu.dk/dk/spg/29222
Emesen.

Kommentar
Fra : jyttejo

Dato : 01-01-04 21:41

Tak Emesen jeg er glad for du er med mig,hvad har Frida dog gang i.
jyttejo.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-04 22:47

Vi driller bare.
Du vil ind i mellem opdage, at nogen (også mig selv) kan finde på at drille ind i mellem. Dog er det bedst at drille i smalltalk.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : jyttejo

Dato : 02-01-04 21:47

Tak for svaret ans.