/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Let spørgsmål til fridaflip.
Fra : emesen
Vist : 295 gange
50 point
Dato : 01-01-04 20:39

Her er så et let spørgsmål til Fridaflip.
Jeg nedsætter pointstørrelsen med ti for hvert forkert svar du kommer med.
Emesen.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-01-04 20:43

>Ems.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-01-04 20:48

*LOL* emesen for sa... du er hurtig Jeg vidste da ikke at Kandus nye regler omfatter fratrækning af points. Det er sgu da ikke fair
Er der noget du gerne vil vide lille Eyvind - så spørg!! ellers hoster du bare op med de 50 uden et kny. Ikke noget med at snyde mig,-vel

Frida...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-04 20:55

Tja - det var så første forkerte kommentar/svar
Der røg lige 10p
Emesen.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-01-04 21:00

>Ems

Vil det sige, at når Frida passerer de 50 point for nedadgående, så skal hun selv til lommerne??

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-01-04 21:01

Kan jeg ikke få et hint - inden de alle ryger
pivvv du er da ikke rar mere Ems Nu røg der nok 10 mere æuu

Frida

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 01-01-04 21:05

Hurra for emesen--bare gí hende

->frida

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-04 21:07

OK - du får et hint...............det er noget du ved alt om.
Dette trækker ikke fra.
Ram2......................................tja sådan må det jo være.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-04 21:08

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-01-04 21:08

Hov Hov - hva' fan... sker der her? kan I så lige være søøde ved hende Frida - hun er da sød ved jer ikk
Øhh glem nu alt om skumbananer og 1.klasse..
Jeg mener det jo ikke så slemt,-vel

Frida.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 01-01-04 21:10

A l t forladt x 3

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-01-04 21:11

DU BLIR' LIGE HER EMESEN
Når man ved alt som jeg gør - kan det jo være hvad som helst du gerne vil vide.
Det havde jo været noget lettere, hvis ikke jeg var så klog ikk

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-01-04 21:12

>Frida.

Jo du er sød - endog meget sød, men du ved jo Ems er en drillepind - Af den gode gl. slags. Så tør nu øjnene, det skal nok gå alt sammen.

Den med skumbananen er ikke helt glemt, men jeg arbejder på det

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-01-04 21:16

Øhh Ram*GG* kommer lige i tanke om at det slet ikke var mig der kaldte dig for en skumbanan SIG SÅ UNDSKYLD

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-01-04 21:21

>Frida.

Det er ligemeget - Du kunne godt ha' fundet på det.

(Det var fan. mig selv - shit)

Så undskyld da

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-01-04 22:04

Ja vel kunne jeg da komme i tanke om at kalde dig for en skumbanan
men skulle jeg gøre det en dag - så tag det som en kompliment - de smager sgu da helt fantastisk

Frida (tar' imod undskyldningen

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-01-04 22:09

>Frida

Tak Frida - Kan godt li' en kvinde, der kan tilgive helhjertet.

Må jeg sende dig en kasse skumbananer??

Ram

Accepteret svar
Fra : fridaflip

Modtaget 50 point
Dato : 01-01-04 22:12

*GG* NEJ!!! Men ha' en kasse parat til uge 7

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-01-04 22:15

Nåååååeee - Ja - Jeg vil allerede nu begynde at bage dem, eller hvad man nu gør med sån' nogen - Så de er klar allerede fra uge 6, hvis.........

Ram

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 01-01-04 22:32

Tak for svaret fridaflip.
Og nu kommer så regnestykket.
Hvis man svarer inden 1 time får man 10p ekstra, men det er jo længe siden..........
Så på den måde kunne jeg trække 10 fra.
Sådan gør man det.
Emesen.
PS. jeg skulle lige se TV.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-01-04 22:36

Hold kæft du er snu du bliver altså sværere og sværere at blive klog på*GG* men pyt med det - du er nu stadig rar

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-01-04 12:01

æu emesen Havde jeg nu bare holdt min kæft, allerede efter mit første indlæg -så havde du ikke kunnet lave dette stunt Hvor irriterende tror du det er at opdage?? MEGET irriterende skal jeg hilse og sige

Frida.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-01-04 15:05

Yes - nu kan jeg igen sove godt.