/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Vedr. Lodtrækninger.
Fra : jyttejo
Vist : 377 gange
70 point
Dato : 01-01-04 19:47

Når I har lodtrækninger, kan jeg ikke se at mit navn er med, jeg mener der skal stå jyttejo, men jeg kan aldrig finde det. Håber I kan hjælpe mig.
Godt nytår til jer alle.
Med venlig hilsen
Jytte Johansen.
jyttejo@get2net.dk

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 80 point
Dato : 01-01-04 19:50

Det er fordi du endnu ingen superpoint har.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-04 19:59

Hvis du vil optjene superpoint, kan du prøve at deltage i de forskellige spørgsmål.
Hvis spørgeren accepterer din kommentar som et svar, får du de point som er sat på spørgsmålet, og har så nogle superpoint, som giver mulighed for at deltage i lodtrækningen. Men det er kun optjente point inden for samme måned som giver lodtræknings-chance.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-04 20:09

Nu ligger der et spørgsmål under smalltalk som du kan svare på.
Emesen.
PS. Det er ikke altid klogt, bare at lægge sin mail-adresse, for det kan give en masse spam-mail.

Kommentar
Fra : jyttejo

Dato : 01-01-04 20:23

Jeg siger mange tak for svarene,jeg var ikke klar over det fungerede på den måde,da jeg er ny i faget,men det er jeg nu,takket være jer,der har svaret.

Godkendelse af svar
Fra : jyttejo

Dato : 01-01-04 20:27

Tak for svaret emesen.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-01-04 20:27

Jer?? er det emesen du allerede har luret

Frida.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-04 20:29

Så så Frida

Kommentar
Fra : Freja

Dato : 01-01-04 20:50

Hej med jer.
Jeg har fundet ud af hvordan man laver nogle af de hoveder som mange bruger, men hvordan finder jeg ud af hvad jeg skal skrive for at bruge resten. De er bare så morsomme.
Hilsen fra Freja

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-01-04 20:56

Hej Freja
Du klikker på Kom Godt i Gang - scroller ned til bunden - og vupti der har du dem...

Frida.

Kommentar
Fra : Freja

Dato : 01-01-04 21:19

Tak ska du há :-86

Kommentar
Fra : Freja

Dato : 01-01-04 21:20

Nå det var ikke lige den

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-04 22:42

Hvis du går her til Freja:
http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#20
Marker de tegn der står ud for en smily > h-klik>kopier>hopper tilbage til siden>
h-klik > sæt ind.
Emesen