/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
pantebrevsfinansiering
Fra : slalom
Vist : 1926 gange
50 point
Dato : 30-12-03 16:02

hejsa

- har netop købt en ejendom på auktion og leder nu efter en fornuftig pantebrevs finansierings model.
Ejendomsværdien er på 360.000,- og huset er idag gældfrit.

Udlejes pr 010204 for 4000,- pr måned + forbrug.

Mit ønske er at refinansiere ejendommen, således at der kan skabes fri likviditet til nye investeringer i andre ejendomme.

nogle bud på en løsning / kontakt ?

godt nytår

mvh
slalom

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 60 point
Dato : 30-12-03 16:22

Allerførst hjemtag størst mulige kreditforeningslån.
Dernæst kan du lave en financiering med pantebreve, typisk op til 95% af handelsværdien, og således også med en fornuftig afregningskurs.
Pantebrevsinvestorer findes overalt, bare søg på google, men pas på, der er nogle knap så seriøse på markedet.
Nedenstående kender jeg, de er meget seriøse:
Toudal og Svender A/S
Flegborg 5 A
7100 Vejle
Tlf.: 75721300
Fax.: 75720411
Email.: Toudahl@post9.tele.dk
Jeg anvender selv dette firma.

mvh
jms

Kommentar
Fra : tkrage

Dato : 30-12-03 17:23

Jeg ville nok vælge at finansiere det hele gennem en kredit i en bank, på den måde kan du bruge din overskudlikviditet til at holde dit skyld på et minimum.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 08-01-04 20:08

Dit spørgsmål er stadig åbent.
Måske kan du ikke bruge nogen af de svar du har fået.
Fortsæt dialogen, hvis du ikke er tilfreds.
Jeg trækker mig ud af dette spørgsmål, og læser derfor ikke flere indlæg her.

mvh
jms

Godkendelse af svar
Fra : slalom

Dato : 09-01-04 10:47

Tak for svaret jmsgruppen.