/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Ånden i glasset
Fra : GaMBIT_666
Vist : 452 gange
40 point
Dato : 30-12-03 02:03

er der nogen der kender en hjemmeside der kan vise hvordan man "leger" ånden i glasset????

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-12-03 02:12

Jeg vil fraråde dig at lege med ånder, det er bestemt ikke for mennesker med ukendskab til den slags ting.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 30-12-03 02:27

Helt enig Palle.
Dem jeg har hørt om der er prøvet det gør det aldrig igen...
godt nyt år
benjamin

Kommentar
Fra : GaMBIT_666

Dato : 30-12-03 02:31

oki... tak for suporten guyz!!!! men er der ik en der vil hjælpe mig???

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 50 point
Dato : 30-12-03 02:49

Ok søg på
www.altavista.dk
eller
www.google.dk
Dette forum er for at løse problemer og opgaver så rent teknisk kan du finde masser af stof på nettet.
Jeg vil bestemt ikke forhindre nogen i at leve de liv de ønsker.
Så held og lykke.
Benjamin
take care

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 30-12-03 02:53

F.eks fremkom følgende
http://aandeniglasset.dk/
ved at srive
"ånden i glasset"
I søgelinien i www.altavista.dk

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 30-12-03 02:59

Ja jeg skal sgu ikke lege med nogen ånder ihvertfald slet ikke hvis man ikke har nogen kendskab til det!!!
Så er da helt enig med jer 2
pallebhansen
Benjamin.Hansen
Hmmm mon det er familien Hansen?? Ej bare en Joke!!

Rigtig Alle sammen...
Pas nu på Fingre og Øjne for satan da også!!!!!
Hallob

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 30-12-03 11:08

Jeg tror ikke så meget på det farlige ved at lege "Ånden i glasset".
Det værste er hvis man TROR på det. Hvis man tror det er en ånd der får en lampe til at ryste og ligende.

Man kunne her frit stille spørgsmålet "Tror du på et liv efter døden??". Formentlig vil 99,9 % sige nej. Hvorfor skulle der så findes ånder??

Det gør der heller ikke, men man er inderst inde lidt skepsisk. Hvis du ikke tror på ånder, hvorfor i alverden så lege legen. Det virker selvmodsigende.

Derimod er der et begreb der hedder "selvopfyldende profeti", og her ligger det farlige i legen. hvis en lampe skulle bevæge sig, eks. een kommer til at slubbe til den eller af andre forklarige årsager, ja, så tror man pludselig på Ånden, og det er det farlige.

Du må lege hvad du vil, men fortsæt med at beholde din sunde fornuft ellers havner du under begrebet "selvopfyldende profeti".

Med ønsket og et godt nytår, og pas godt på jer selv og ikke mindst på andre.

Mvh
Ellebye

Godkendelse af svar
Fra : GaMBIT_666

Dato : 30-12-03 15:11

Tak for svaret Benjamin.Hansen. men du skrev først jeg ikk skulle begynde... så jeg har kun givet dig 2 stjerner.... hope not u're angry:D

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 30-12-03 16:55

Ha ha

Det er helt ok, det er meningen der tæller.
Jeg håber du passer på dig selv. Ellbye siger jo meget fint hvad problemet i denne leg er.
Der er et ordsprog der siger:
Den der kun tager spøg for spøg og alvor for alvor har fatte liget lidt af begge dele.
Livet er på mange områder hvad vi gør det til.
Mine erfaringer med dem der har prøvet denne leg - kommer bagefter meget i tvivl om hvad der er rigtigt og forkert - om det er leg eller alvor.
Så på mange områder handler det om at passe på sig selv som jeg skrev tidliger.
Hvor er det ikke det i livet ?
God nytår
benjami

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 30-12-03 21:52

http://www.mandala.dk/
du kan kigge og læse div. indlæg her..