/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvornår Kandu??
Fra : ram2
Vist : 445 gange
500 point
Dato : 30-12-03 01:10

Kære Kandu.

Spørgsmål: Hvornår ?????

Jeg tillader mig at lægge dette lille ligegyldige problem ind som et spørgsmål under emnet ”Kandu”, i det jeg jo ved fra et tip I tidligere har givet brugerne, at det er et sted I ofte kommer og kigger, om der skulle ha' været noget

Jeg har forgæves ventet på at I skulle indfri jeres løfte om tilsendelse af månedens præmie inden for 14 dage. Jeg har ydermere sendt jer en mail, hvor jeg gør jer opmærksom på, at I må have glemt at sende den præmie, som I tilskrev mig at jeg havde vundet.

Mine postdata står fejlfrit på Kandu under min profil, og har stået der siden d.26.07.02

Fra d. 1 dec. 2003 til d.d. har der været 22 hverdage – incl.. lørdage, hvor posthusene har haft åbent. Det er mig derfor temmelig uforståeligt, at I endnu ikke har modtaget månedens præmie, som I så tydeligt i jeres mail til mig af 01.12.03 kl. 12.34 skriver, at I vil afsende inden for 14 dage.

Jeg kan selvfølgelig godt se det praktiske i - og har fuld forståelse for - at I lægger 2 måneder sammen, så I kun skal på posthuset 1 gang - Men hvorfor så ikke tage den fulde konsekvens af dette… Send samtlige måneders præmier én gang om året. Det ville set med mine øjne være helt i orden, når I blot lige gør opmærksom på dette. Det kan være lidt generende at vente forgæves. Jeg håber I kan følge mig i denne holdning.

Herunder kopi af vores indbyrdes korrespondance, hvis den skulle være gået tabt hos jer.

Mvh og godt nytår
Ram2

PS - Jeg sætter selvfølgelig 500 point på højkant, til den fra Kanduteamet der kan besvare spørgsmålet bedst - (og hurtigst)
Ram2

*******************************************
[citat]
Tillykke ram2,

Du er i dag, den 01-12-2003, blevet udtrukket som vinder af månedens præmie hos kandu.dk.
Præmien består af:

"Transcend USB memorykey"

Hvis du ikke har opgivet en korrekt adresse på kandu.dk
(husk: det kan ikke ses af andre brugere, kun af kandu.dk),
må du skynde kan dig ind på http://www.kandu.dk
og udfylde din adresse, så du kan modtage din præmie.

Præmien vil blive afsendt inden for de næste 14 dage.
Skulle du ikke modtage præmien inden for denne tidsfrist,
vil vi bede dig om at kontakte kandu.dk.

Vi takker mange gange for din indsats.

Med venlig hilsen

Service@kandu.dk
[/code]
****************************************

Mail sendt til Kandu d. 25. 12. 03 – kl. 21.06
[citat]
Kære Kandu.
Først ønskes I en glædelig jul og et godt nytår.

Jeg fik en mail fra jer d. 1 dec. 2003, hvori I skrev, at jeg havde vundet månedens præmie, og hvis jeg ikke havde hørt fra jer inden 14 dage skulle jeg kontakte jer.

Det er nu d. 25 dec. og der er gået 25 dage, så jeg ville spørge om der var noget der var gået galt, i det jeg endnu ikke har modtaget noget fra jer.
[/code]

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-12-03 01:31

->kandu
Jeg syntes det her er flovt kandu, når I laver en konkurrence og selv sætter reglerne, må I også efterleve de regler.
Godt til alle
bentjuul

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 30-12-03 01:33

Hej Ram,

surt show... det er ikke første gang det er sket...

men tillykke med præmien når du engang for den og godt nytår...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-12-03 01:36

>Strarup.

Når jeg engang får den *LOL* Ja..... jeg får den vel en dag.

Og godt nytår til dig osse.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-12-03 01:37

Osse godt nytår til dig bentjuul

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-12-03 10:04

Forstår godt du er sur Ram Det må være rigtig
træls kun at ha' 2 ram når du er blevet lovet 256

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-12-03 10:22

>Frida.

2 ram

Jeg er da ikke sur....... Jeg undrer mig bare

Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-12-03 11:24

Det er vel ikke sådan, at den ligger på posthuset - du har jo været på ferie.
Men det har du nok undersøgt.
Emesen.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-12-03 11:32

>Emesen.

Det var en mulighed Emesen, men her i City området har vi den aftale med postvæsenet, at når de ikke kan komme af med en pakke el. lign. så smider de lige en lille sedel ind ad døren, hvorpå der står at de har noget til een på posthuset. Kunne i øvrigt se kønt ud, hvis jeg skulle rende på posthuset hvar dag og sige: "Daw igen - har I noget til mig".

Hvis Kandu har sendt noget til mig, BURDE de have reageret da de modtog min mail af 25.12 03. Hvis de ikke har sendt noget, BURDE de ligeledes have reageret på samme mail - De reagerer overhovedet IKKE - Det kan pisse mig af. Derfor dette sp. på portalen.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-12-03 11:44

Sådan er det også her ude på bøhlandet. Dog lå min Kandu-printer i min carport da jeg kom fra ferie, men det er levn fra gamle dage da husene stod ude om natten, og vi kender postbudet/pakkebudet.
Endelig kan din lille pakke være "blevet væk" og så ville det da være rart at vide om der skulle gøre krav hos postvæsenet.
Din harme forstås, for det er da irriterende.
Emesen.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-12-03 11:53

>Emesen.

Alt er tænkeligt, men det er Kandu, der skal reagere på den mail jeg har sendt dem d. 25 ds. qua:
[citat]
Præmien vil blive afsendt inden for de næste 14 dage.
Skulle du ikke modtage præmien inden for denne tidsfrist,
vil vi bede dig om at kontakte kandu.dk.
[/code]

Jeg har kontaktet dem.............og harmen er blot en forlængelse af deres tidligere "ligegyldighed med mails de modtager. Hver gang høres sangen: "Hvis brugerne vidste hvor mange mails vi modtager" - De arbejderer ulønnet - Det er gratis at operere på portalen..... osv osv.

Altsammen flot, fint og pænt af dem, men det faktum, at DE beder én om at kontakte dem under visse omstændigheder, forpligter DEM til at reagere - Og 5 dage uden reaktion er under al kritik.

Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-12-03 11:58

YES

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-12-03 12:04

Sådan Emesen!!! - Rigtige mænd sir ikke mere end det er nødvendigt.

Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-12-03 12:10

Forkert citat Ram2.
Her er det rigtige:
"Rigtige mænd tager ikke backup"
Emesen.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-12-03 12:12

Emesen.

Jeg er neurotisk panisk for at miste noget jeg VIL gemme - Så jeg tar back up - Mand eller ej - Jeg er kold

Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 30-12-03 12:13

Kære, kære Ramses.. har savnet din harme!
Min usb dims kom efter et par måneder... og pakken er egentlig pænt stor, så den blir nok ikke lige væk!

fra Christina

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-12-03 12:18

Ok - måske er jeg ikke en rigtig mand - for jeg har både seler, livrem og en faldskærm på ryggen.
Filer ligger på hoved-HD /flere lager HD i skuffer /på CD-rom'er
Emesen. :_!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-12-03 12:19

>Skingur.

ET PAR MÅNEDER..... Hvorfor i himlens navn kæf..... du ikke op. Det er sgu da så uforskammet at man dårligt kan tro det er sandt. Det er ikke dimsen jeg savner (klarer mig uden), men Kandu skal dælme leve op til deres egne udsagn.

Men det kan jo blive interessant at se, hvor længe de vil sidde dette overhørig - De er nok græsk katolske - Men kan jo bare fise af, hvis man er utilfreds med noget.

Ram

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 30-12-03 12:52

<ram2
Jeg forstår godt din reaktion. Jeg sendte en mail til kandu, med en klage over en bruger, der kopierede mine indlæg (modig mand med de dårlige indlæg jeg laver), jeg fik en mail 12 dage senere, med uddybende spørgsmål, svarede straks. 11.12.03, og har intet hørt siden.

Forøvrigt er den rigtige citat:
Citat
Rigtige mænd tager ikke backup
Rigtige mænd græder

Jeg synes også de sover lidt rigelig. Deres mail adresse er service@kandu.dk , den burde være nulservice@kandu.dk
Jeg håber virkelig for dig, at den så virker når den kommer, forestil dig den skal til reparation , det vil så med de to måneder man nævner, tage sådan ca. et halvt år. Jøsses for en service.
Nå men sådan er kandulivet åbenbart.

mvh
jms
godt nytår allesammen

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-12-03 13:06

>JMS

Jeg kan glimrende forstå, at Kandu ikke gider / magter at tage sig af alle de mio. klager den ene brugertorsk har over for den anden brugertorsk.

Dog burde de selvfølgelig i dit tilfælde have reageret prompte, da denne chikane mod dig var af alvorlig og invaliderende karakter.

Når dette er sagt, så drejer spørgsmålet i denne tråd sig ikke om min person, men noget specifikt; Nemlig at Kandu fastholdes på, hvad de skriftligt giver udtryk for at de vil gøre i den givne situation - og hvordan man skal reagere, hvis det ikke forløber som forventet.

Og dette har de på ingen måde levet op til.

Ram

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 30-12-03 13:15

<<ram2
Jeg er enig. Skidt med dimsen, det er princippet. Det mindste de kunne gøre, var at sende dig en mail med info hvorfor.
Tavshed kan også gøre mig

Måske har de skrevet en mail til dig, men deres mailserver har måske haft et enkelt nedbrud

jms

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-12-03 13:18

>JMS.

Netop - De BURDE have sendt en mail - De kunne evt. have anmodet om kvittering, hvis de tvivlede på om jeg gad læse den

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-12-03 13:46

Det er svært at bevare pessimismen, når man læser nedenstående - Men på den anden side, de skriver jo ikke hvornår / hvor tit.

http://www.kandu.dk/dk/tip/5096 08.09.03 kl. 10.08
[citat]
Vi herinde hos kandu.dk sidder og læser alle de indlæg som kommer i kandu.dk gruppen
[/code]

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-12-03 14:11

Går man ind på Kandus tip fra den 08.09.03 kl. 10.08 - så er vistnok lidt sure
I hvert fald bruger de denne smiley så måske er de bare sure endnu - og gider derfor ikke svare på mails....

Frida...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-12-03 14:19

Det tip gør mig lidt for jeg har da også debateret i Kandu.dk - fy >Emesen<
Måske får de også en masse mail's, som de er trætte af - fy Ram2 - du kan bare vente på den dims, og da det jo er en hukommelse, er intet glemt.
Emesen.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-12-03 14:26

>Ems

Jeg kan da sagtens vente- det er jeg sgu så vant til i andre sammenhæng - Men de kan da skrive til mig, og fortælle at de ikke har råd pt. eller ikke gider rende på posthuset, eller hvad der nu er galt - Så skal jeg såmænd nok klappe i - Det har jeg lært, osse i samme andre sammenhæng

Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 30-12-03 14:45

Hejsa Ram

For første gang herinde ”tror jeg nok” vil jeg give dig ret.

Det er for ringe at kandu ikke gider at svarer en når de selv beder om at man skal kontakter dem hvis ikke præmien er dukket op inden for 14 dage.

Men sender man dem en e-mail med ROS,jamen så reagerer de promte.

Ligeledes er det for ringe at nogle kandubruger skal vente op til 2 måneder på at modtage præmien.

Lidt træls når man som dig glædede sig til at pakke den ud juleaften

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-12-03 15:00

Nu ved jeg det - de har simpelthen glemt at sende hukommelsen, og kan ikke huske hvor den er eller hvem der skal ha' den.
Emesen.
Citat
For første gang herinde &#8221;tror jeg nok&#8221; vil jeg give dig ret.

I hvilken kategori søger man efter lommetørklæder - snøft.
Ønske om et rigtigt godt til alle fra Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-12-03 15:03

Emsevind

Man blir hurtigt revet med af stemningen hwa??

Godt nytår til dig osse

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 31-12-03 08:14

Der er nok juleferie hos dem

Godt Nytår til jer

- Croaks

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-12-03 11:00

ram2 ->> føler med dig!
Lidt lige som at være med i big-brother,
Man er klar over, at der er nogen der kikker ind, men der er ingen kontakt.
eller det samme, bare i kirken.
Ps. De fleste kender bin-larden, men ingen kender adressen.

I ønskes et godt saftigt og knaldfyldt nytår !
Glad nytårshilsen fra. Jørgen

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 31-12-03 11:36

Hej Ram!

Ja - det er s.. for dårligt

Jeg har vundet en gang for ca. 1 år siden (tastatur og mus) - jeg måtte desværre også rykke Kandu og i første omgang med de samme oplevelser som dig

Kandu undskyldte sig med, at deres leverandør var for langsom

Jeg modtog min præmie efter ca. 1½ måned. Pudsidt nok var jeg tidligere lige ved at spørge dig om USB miniharddisken; men fik det ikke gjort og bestilte i stedet over nettet (Levering fra Bornholm til Silkeborg). Jeg forespurgte først ved mail og afgav derefter min online ordre og dagen efter havde jeg min - så man kan altså også støde end i nogle firmaer der er meget hurtige

Mvh og fortsat glædelig godt nytår til alle

Bjarne

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 31-12-03 12:09

Hi Hi har godt nok ikke en dyt med sp. at gøre, men altså jeg hader når points går til spilde
NATMAD vågn nu lige op ikk'. Der ligger 300 og venter på dig i nedenstående link

http://www.kandu.dk/dk/spg/29100

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 31-12-03 12:19

>Frida.

Det er altså Brian 35 der har den opgave - Han tar' sig på vegne af Kandu af alt, der har med point at gøre

Uha det er koldt det her

Ram

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-12-03 12:25

Hej frida tak jeg havde ikke set tråden
Jeg syntes altså det har noget at gøre med det.
Har du måske prøvet at bede i kirken og fået hvd du bad om.
Så lad mig lige få kildekoden, til den bøn
Jørgen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-12-03 12:27

Husk Ram2
Kold ram køre bedst

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 31-12-03 12:29

>natmaden

Jeg ER kold....

Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 31-12-03 12:31

... og med et hjerte af sten...

Accepteret svar
Fra : fridaflip

Modtaget 500 point
Dato : 31-12-03 12:35

Fryser du Ram og hvem fan... er Brian 35??
Jeg har da fået alt hvad jeg ønsker mig godt nok ikke ved kirkens hjælp - men vil man ha' noget såååå siger ikke mere!!!
Ram har ikke et hjerte af sten - han er blød som snot

Godt

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 31-12-03 12:41

>Frida.

Blød som snot - Hmmmm - Hvad blir det næste..... en skumbanan Grrr.

Jeg er KOLD - Eatswoodkold - Kan du snart fatte det.

Brian 35 - Forklaring følger senere.

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 31-12-03 12:43

>Frida.

Glemte at dig - Du har fået hvad du ønskede dig!!!!!!

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 31-12-03 12:46

>Frida.

Glemmer hele tiden noget - Gu frøs jeg - Der er koldt på toppen (jvf. Skingurs kommentar) Det ved enhver der har været på Grønland.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 31-12-03 13:02

Nå, har Skingur været på Grønland det vidste jeg ikke - og lad du bare være Ram -Du er sgu ikke på toppen*GG* du sidder vel bare i ingenting og det er KOLDT Du er jo ikke længere på GC - så tag du noget mere tøj på
Hmmm....nu du siger skumbanan*LOL*

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-01-04 20:56

Er lige stødt på morsom læsning i forhold til denne tråd

Skal man le eller græde????

http://www.kandu.dk/dk/faq.asp

[citat]
Kom i kontakt med Kandu
Det er muligt at skrive ros/ris og fejl/mangler til kandu.dk, så kom med dine forslag, kommentar o.lign.
Det eneste du skal gøre er at skrive til kandu.dk.
[/code]

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 01-01-04 21:17

ja lille frida, der er såmænd meget du ikke ved om Skingur....

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-01-04 00:50

Ja det tror jeg da på der er såmænd nok lige så meget jeg ikke ved - som du jo heller ikke ved om lille Frida
Jamen er det ikke skønt*GG*

Frida...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 02-01-04 00:56

jo.. det kan man tænke meget og længe over, ikk?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-01-04 02:00

Nej så interessant er det da heller ikke

Frida

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-01-04 15:53

Hvad er det i ikke ved - bare spørg.
Der er endnu mere jeg ikke ved.
Emesen.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-01-04 16:04

Så lykkedes det at få hul igennem til Kandu. Bare de dog havde skrevet til mig for 1 måned siden - Deres leverandør er jo så stabilt ustabil, at det må være forudsigeligt, at præmierne konsekvent er forsinket.

Jeg vil undtagelsesvis publicere en mail til mig, så I kan se hvad Maria skriver til mig Hun er nu så rar.

[citat]
Kære xxx xxxxxx

Tak for din julehilsen, du og din familie ønskes også en rigtig glædelig (bag) jul samt et godt nytår.

Vi undskylder mange gange, at din præmie ikke er blevet sendt endnu, men vi har endnu ikke modtaget den fra vores leverandør. Vi har rykket for præmien, men pga. travlhed her i julen kan vi forvente ekstra leveringstid. Pakken skulle meget gerne være i vores hænder i midten af næste uge, så hvis alt går vel skulle den gerne ligge i din postkasse senest fredag i næste uge.

Med venlig hilsen

Maria Krag
(Servicemedarbejder)
[/code]

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-01-04 16:09

Haløj - så ska' der gang i hukommeren - juhuuuu

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-01-04 16:17

Så er der lige det lille problem med de 500 point.

Egentlig skulle Maria fra Kandu jo ha' dem, men hun gik jo ikke ind her i tråden. Og på den anden side, så har hun dem vel til indkøbspris.

Så retfærdigt eller ej, så går de til den sødeste pige på Kandu. Hende med det skarpe ord, den gode humor, og den store viden..... specielt i sexspørgsmål.

Jeg er kommet til at holde meget af hende, og vil forsøde hendes superpoint- beholdning med disse (ligegyldige) 500 point.

Om disse point bringer hende nærmere næste måneds præmie ved jeg ikke, men skulle det ske, at det igen er en memory key, og hun vinder, må hun da siges at hun med disse 256 ekstra Ram skulle være dækket ind - det er i hvet tilfælde ikke Ram hun skal mangle.

Ram

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 02-01-04 16:18

Tak for svaret fridaflip.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-01-04 16:35

Jeg tror det er Frida's lykkeår i år - med masser af point, for hendes store viden i næsten alle spørgsmål.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-01-04 19:39

Taaark søøøde Ram Hold da op en masse superpoint jeg har*GG* Har lige kigget lidt i min historik - og her er de tørre tal:
Ledige point 2123 Superpoint 4590 Øhhh Brian - til din information har Ram/Stalk bidraget med de 2502p. - betragtes det så som snyd
Jamen Ram jeg vidste da godt - at du slet ikke kan "stå" for hende Frida - hun er sgu da god nok lidt hæslig og lidt håbløs måske - men for det meste bare dejlig, ikk ja og så elskeeer jeg jo skumbananer*LOL*

Og Ems du har da helt ret det er absolut mit lykkeår*GG*

Frida...

Ps. Vi mangler da en kyssesmiley

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 11-01-04 11:12

Jeg skylder nok at fortælle, at den omtalte månedens præmie er dukket op fredag d. 9 feb. som Maria fra Kandu mailede mig...... 39 dage, efter at det var d. 1 dec. 2003 og 25 dage efter Kandu's egen tidsfrist på 14 dage.

Så Frida har ganske ret, når hun fortæller andet sted, at jeg har modtaget den, men hun ved jo af gode grunde osse mere vedrørende mig, end så mange andre ¤¤¤¤

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-01-04 17:07

*LOL*....Tante Frida ved ALT!! ¤¤¤¤

Frida...