/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Automatisk skrive program
Fra : Hallob
Vist : 405 gange
50 point
Dato : 30-12-03 00:15

Hej har skrevet dette før men da var der ikke nogen som kendte nogen....

Jeg søger et program som kan skrive af sig selv har hørt om et der skulle hedde "au2" men andre går da også skal nu da bare lige bruge et...

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 60 point
Dato : 30-12-03 01:36

hej Hallob,

øh... hvordan mener du med automatisk?

f.eks. indtale noget og det så bliver indskrevet?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 30-12-03 02:53

Nej der er et program som selv skriver en linje feks. hver time og sender det hvis det nu var at det var på en chat ville der så bare komme den samme linje 1 gang i timen!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-12-03 23:38

Er det for at holde din internet forbindelse åben?

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 01-01-04 17:32

tedd

Nej er på internettet 24/7

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 02-01-04 02:35

Har selv fundet det program jeg skulle bruge men tak for svarene begge 2

Godkendelse af svar
Fra : Hallob

Dato : 02-01-04 02:36

Tak for svaret strarup.