/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Til Ram2 ¤¤¤¤
Fra : fridaflip
Vist : 599 gange
500 point
Dato : 29-12-03 22:17

Da jeg snart skal køre "Orange" vil jeg gerne
belønne dig for dit nedenstående tip
Se det vidste jeg nemlig ikke - og det er jo ret væsentligt at sidde inde med denne information derfor får du 500p. for lige at sætte et prik i denne tråd.

http://www.kandu.dk/dk/tip/4393

Frida...

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 29-12-03 23:02

500 point for det..????!?!?!?!

hmm

godt

Solgaard

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-12-03 23:05

Nå du Ram - er du gået i seng?? Pyt lar' den sgu stå til i morgen. Måske finder jeg endda på noget jeg kan spørge dig om
så blir' jeg heller ikke uvenner med nogen

Frida...

Accepteret svar
Fra : ram2

Modtaget 510 point
Dato : 29-12-03 23:08

>Frida.

Hmmm¤¤¤ - Nu er jeg jo ikke meget for den slags pointfuskeri, - det kunne jo ødelægge Kandu, har jeg hørt fra een der har forstand på disse sager - Men på den anden side, så har jeg jo leveret en vare der åbenbart er 500 stærke værd for dig - Så undtagelsesvis¤¤¤¤¤¤pyt.

PS - Hvor fan.... skal du dog hen, og hvor længe skal vi undvære dig

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-12-03 23:34

Hej Ram troede at du sov*GG*
Jamen jeg skal såmænd besøge min søster i din by (Kbh). Hvis du gir' mig din adresse kan jeg jo liige komme forbi til en kop etellerandet Min søster bor i Rønnebærgade -er det langt fra dig??
Hvor længe I må undvære mig??
Tjaa det kommer jo an på om jeg får din adresse ikk

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-12-03 23:46

>Frida.

Du er da mere end velkommen - Men det må være en joke - Din søster bor ikke på Rønnebærvej *GG* (Eksisterer ikke i Kbh.)

Min adresse.... *GG* Du må vise initiativ - spørg din ven "Briantjubang" - Han ved alt og har næsten tidl. lagt den ud på Kandu til offentlig afbenyttelse.

Men du er velkommen til en kop hvad som helst - Hvad med en fl. Jack D. - Bare lige til at varme op på. - Det er lagervare

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-12-03 23:48

>Frida.

Ups - Jeg glemte at spørge.... Hvornår??????

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-12-03 23:53

*LOL* Nu skrev jeg altså heller ikke Rønnebærvej,-vel
Men så må jeg jo bare liige tage kontakt til ham der "Briantjubang"
Jack Daniels er sgu helt fin faktisk min favorit Whiskey. Har osse en som jeg kan tage med, hvis altså jeg får opsporet din adresse*GG

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-12-03 23:55

Kommer i tanke om, at det kan være Grønnebærgade(vej) kan fan... ikke huske det.
Du kan måske vise vejen
Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-12-03 23:57

Frida.

Undskyld - jeg må være træt - Det er Rønnebærgade der ikke eksisterer, men Rønnebærvej gør.

Adressen...... den finder du såmænd nok, hvis du vil se det uartige monster

Men du glemte at skrive hvornår.... ?

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-12-03 00:00

Uge 6 eller 7 - er du hjemme?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-12-03 00:04

>Frida.

Det var langt fremme i tiden - Hvor kommer du dog fra... det må være langt væk.

Men ja - jeg er hjemme - skal ikke rigtig noget uden for matriklen før d. 26 maj 2004
Så du kigger bare forbi.......... et par uger
Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-12-03 00:07

Hold da kæft*GG* den 26 maj har Kronprinsen og jeg fødselsdag Er du inviteret på Amalienborg der plejer vi nemlig at holde den*GG*

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-12-03 00:11

>Frida

Så ses vi der - osse. Har lovet at holde en lille tale Så kan du lige hilse på den Tasmanske Devil - Hun er meget sød..

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-12-03 00:14

Oki Ram så ses vi ja jeg ved godt din kæreste er lidt hys - men hende klarer jeg.
Jeg er ret god til at dæmpe hysteri

Godnat og sov godt

Godkendelse af svar
Fra : fridaflip

Dato : 30-12-03 00:15

Tak for svaret ram2.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-12-03 00:18

>Frida.

Op i røv.... med hende - Du hysser hende bare ned (Trilafon *GG*)Hun er bare en dårlig gammel vane

Og held og lykke på og med rejsen - CU - Jack D og jeg venter

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-12-03 08:39

>Frida.

Glæder mig til at se dig ..... se om du er ligeså hæslig i virkeligheden, som du er på Kandu

Tak for pointene.....Godt nytår Take care of Jack D.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-12-03 10:01

Hva' fan... mener du din nød?? jeg er bestemt ikke hæslig faktisk er jeg helt vild søøød (lidt Meg Ryan agtig - såååå Ram *GG* billedet af fiskerkonen fra Esbjerg med egen postadresse og diverse indsatte bogmærker - kan du roligt slå ud af hovedet

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-12-03 10:25

>Frida.

Meg Ryan.... hmmmm ikke værst, men bevis det nu først. Jeg har for en sikkerheds skyld både bogmærker, hvedemel og latexhandsker i baghånden.

Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 30-12-03 10:39

Fra Rønnebærvej ud til Bamsen ramses alla donkisnot
er der 3.1 km.

Mvh Brian
til jer begge

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-12-03 10:44

>Frida.

Der kan du se Frida - Ham Briani, han kan bare det gylle dér - Bare nu ikke osse han dukker op, så blir der sgu tale om "Coitus interruptus akutae".

Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 30-12-03 11:00

Hejsa Ram

Man er jo ikke jyde for ingenting

Bare rolig jeg dukker ikke op den dag du skal have den ”skønne” på besøg

Jeg gider sku IKK at bruge penge på at tage en smut til staden,for at kikke på dit fjæs,men jeg kunne selfølgelig tage på netcafe

Men ellers så kan jeg da nævne at jeg skal en smut derover nærmere betegnet amager,og besøge nogle venner,først i marts månede,så hvem ved måske dukker jeg op
Man har jo et standpunkt til man tager et nyt.

Mvh Din bedste og eneste ven
Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-12-03 11:01

Taark Brian både fordi du har købt dig ind i denne tråd (gir' jo mig 50p - og for oplysningen om afstanden mellem Rønnebærvej og Ramses. Det kunne nu have være rart at kende retningen - Kbh er jo temmelig stor og jeg skal jo gerne hjem igen

Og DIG Ram - vender jeg tilbage til *GG* har lidt travlt nu - men altså mel?? - er det til et bestemt formål

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-12-03 11:15

>Frida.

Selvfølgelig købte Briani sig ind - Han er da pissenysgerrig

Hvedemel...øhhhh - det vil jeg ikke komme nærmere ind på i en tråd vedr. rejser og udflugter - den forklaring hører hjemme andet steds. (er osse kun en nødløsning - Gud bedre det - *Gyyyys*)

>Briani.
Du skal ikke tage herover bare for at se mit fjæs - Jeg mailer dig gerne et morgengrimt (det er jeg hele dagen) portræt, hvis jeg kan slippe. Sagde du venner på AMAR........ hmmm - Nu forstår jeg meget meget mere

Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 30-12-03 11:33

Selfølgelig er jeg nysgerrig hvem er ikke det

Det der billedet vil jeg da meget gerne have,jeg har en nabo som jeg gerne vil gøre forskrækket

Ja det er venner jeg har på AMAR
Men du ved jo ikke hvad venner er ?
er du ikke glad for at jeg er din eneste rigtige ven ?

Brian

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-12-03 11:43

>Briani.

Hvis du er min eneste mulighed for at ha' en ven, så kører jeg venneløs - uden vaklen

Venner på Amar' - Tjaeee. Er du som eksempel på mentaliteten på Amar klar over, at hovedparten af de årlig begåede mord i Danmark begås på Amar, af den lokale befolkning mod hinanden. Det er så ikke det store tab, men det er fan.... tankevækkende......

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-12-03 21:07

Nå Ram*GG* håber lige du kigger ind Har nu været lidt rundt på forskellige gamle tråde - og kan da lige oplyse dig om, at jeg tror jeg har fundet din adresse*LOL*
Be Prepared Amigo - I am on my way

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-12-03 21:11

>Frida.

Hvad har du fundet den??.... Jeg troede sgu ikke den var der - jamen kig du bare ind - Skal nok sørge for små sjove indslag under dit besøg

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-12-03 21:20

*LOL* NEJ NEJ - jeg har ikke fundet adressen - men jeg fandt dit navn ¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤
Og med lidt snilde....VUPTI så var den der
Kan jeg få et hint mht. til de sjove indslag

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-12-03 21:25

>Frida.

Du er fan... så nysgerrig -

Skruerne er strammet - NEJJJJJJj - jeg sir dælme ikke mere - du er FOR kvik, du regner det bare ud din Nød...

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-12-03 21:27

>Frida.

Adressen¤¤¤¤ Du er kvik - Tak din skaber for, at jeg ikke hedder Nielsen

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-12-03 21:29

Hmmm....Hmmm....Hmmm - skruer?? NEJ jeg er blank men VENT....jeg skal nok regne det ud kræver bare lige at jeg SOVER på det ikk*GG

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-12-03 21:31

>Frida.

Sov du bare på det, og se om det hjælper

Godnat og tak for i aften, det var dælme tidligt

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-12-03 21:34

>Frida.

Det hjælper bestemt ikke at sove - heyyyyy du. Er du bar lidt kvik hva ?????? Nød

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-12-03 21:35

Jeg tænkte nu mere på, om skruen sidder i .....Naah nu er jeg vist på afveje
Pyt osse med den skrue - du har jo ordnet den ikk

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-12-03 21:40

>frida.

Ja jeg har ordnet næsten alt, mangler bare lige at ordne det sidste - Mangler materialet - Men det er bestilt.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-12-03 21:49

*LOL* Du ved vel godt - at jeg kunne tro det var mig der er materialet ikk Ja altså jeg er måske ikke ligefrem bestilt - men jeg er da om ikke andet - så i hvert fald inviteret
Arhh ved godt at den var lidt langt ude - men dog for fristende til ikke at kommenterehåber ikke din kæreste kigger med her på Kandu. Hun kunne jo gå hen og få et helt forkert indtryk af søøøde Frida*GG* Kan du selv klare hende - eller skal jeg med det samme komme til Kbh. og forklare NOGET???

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-12-03 21:56

Frida.

Du.... materialet.... Hvor har du dog den idé fra - Men jeg kan godt se hvad du mener

Kæresten... Frida ulykken (katastrofen) er sket - Kan du komme nu, så er der særlig bestyrket mistanke om, at jeg er i live i morgen aften - ellers farvel du onde verden. Snøfffft - Det så eller lige så lyst ud

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-12-03 22:01

Se det for dig*GG* "Godaw jeg hedder Frida - og ska' bare lige forklare noget"
Næe jeg har det sgu Jeg bruger bare mit kælenavn "Mulle" på den måde behøver vi ikke forklare en skid*LOL*

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-12-03 22:09

>Frida.

Mulle - Hvem i hel.... har givet dig det navn??? - I har fan.... sans for humor i Esbjerg.

Har lige "smagt" lidt på Mulle - Er nu ikke så dårligt endda - Ligger meget godt i munden

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-12-03 22:21

Øv jeg bor altså ikke i Esbjerg hold op med at sige det - der bor Briantjubang jo - og jeg er ret sikker på, at Esbjerg ikke er stor nok til både ham og mig
Ja Mulle er sgu et godt navn - men det er altså kun forbeholdt en meget lille kreds at kalde mig det Om det ligefrem ligger godt i munden ved jeg ikke - men JEG "smager" godt

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-12-03 22:29

>Frida.

En lille udsøgt kreds måske - Hører jeg så til den.??

"Mulle"...... Hmmmm - Det smager lidt i retning af Jordbær Ik? - Med fed fløde og sommer. Ja så smager du godt - Kan man få 2 gange??

Nå så Ok da - Du bor ikke i Esbjerg - Og du har nok ret i, at den by er for lille til både Briantjubang og dig - Du fylder på alle måder meget

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-12-03 22:38

Jordbær er da ok men FED fløde??.... Du vil bare gøre mig til en ordentlig skude din NØD
Nu vil jeg se en film. Hyggeligt at snakke lidt med søøøde Ram ved godt du hader jeg siger det - men jeg er kold*GG*¤¤¤¤¤

See You - i uge 6 eller 7

Frida (Mulle)

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-12-03 22:41

>Frida.

Vi hopper fløden over - Hyggeligt - Ja i lige måde. Søøøøde Ram, må jeg være fri, og jeg tror ikke du er mere kold end du altid kan lunes op¤¤¤¤¤¤ Ja du kigger ind.

Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 31-12-03 10:28

Jamen Ramses det der med Amar er jeg godt klar over,og det er ikke rart at tænke på.

De venner jeg har derover er tilflytter,og skal kun bo derover en kort periode,de har lejet en lejlighed i polensgade for en periode af 8 måneder,på grund af arbejde i staden.

Og GU er jeg da din eneste ven,hvis jeg stoppede herinde,så var du på den IKK min ven?

Men ellers så vil jeg da ønske dig en lykkebringende nytår,og TAK for kampen i 2003

Brian

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 06-01-04 22:07

Hej i 2!
Jeg håber i hygger jer.....