/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvornår er man i Kbh.
Fra : ram2
Vist : 308 gange
500 point
Dato : 28-12-03 13:08

Hvornår er man i København hvis man tar afsted kl. 8.54???

Ram

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-12-03 13:09

Når du står af toget og går til første sal.

mvh
Per

Accepteret svar
Fra : fridaflip

Modtaget 510 point
Dato : 28-12-03 13:10

Kors hvor er nemt
Kl. 13.18 ¤¤¤

Frida....

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-12-03 13:11

>bibsamie

Kan det blive lidt mere præcist

Ram

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 28-12-03 13:11

Kl. 9.32... Vaff det??

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-12-03 13:12

> Frida

Du ved da bare alting - Det er rigtigt ¤¤¤

Ram

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 28-12-03 13:12

Tak for svaret fridaflip.

Ram

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-12-03 13:13

Jeg mener bare at København ligger på første sal når men kommer med toget

per

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-12-03 13:13

Toget går fra min station ¤¤¤¤¤¤ kl. 8.54 og er i København kl. 13.18

Frida...

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 28-12-03 13:13

Tillykke Frida!!!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-12-03 13:14

Taark Ram er der mere du vil vide

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-12-03 13:16

Åhhhh for helvede - Brianitjuhej hvor det går - Nu har du lidt at hidse dig op over.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Jeg har ikke tid til at lege mere - Jeg skal på rødkålsjagt

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-12-03 13:18

Frida - Ja meget, men ikke til den pris - Briani falder død om, hvis jeg ødelægger pointsystemet

Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 28-12-03 13:27

Ja ja Ramses alla Donkisnot.

Bare forsæt.

Nu leger du jo så godt herinde,ja selv på din ferie kan du ikke undvære kandu.
men når du så godt kan lide stedet,hvorfor forsøger du så på at ødelægge den
Hvis kandu lukkede,så vil du være slem på røven din naive NAR.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-12-03 13:29

Jubiiiiii - SUCCES -DU hopper lige på limpinden Briansnotdum. Hold kæft du er nem

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-12-03 13:30

Rolig Brian - man har kun det skæg vi selv laver (sidder på)
Ska' jeg komme og tage din puls

Frida...

Kommentar
Fra : briani

Dato : 28-12-03 13:32

Hejsa Frida

Ja gider du det?

Hvornår kan du være her hvis du tager bussen kl 13.35?

Brian

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-12-03 13:32

Briansnotdum

Kandu lukker ikke
Kandu's pointsystem blir ikke ødelagt
Det hedder slemT og ikke slem på røven
"Naive NAR" er en pleonasme - En Nar er naiv.........

Tag nu 4. folkeskoleklasse om igen og så start stille og roligt og arbejd dig op - måske lærer du det

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-12-03 13:34

>Brian
Jeg svarer kun på dit sp. hvis jeg får 500 af dine ledige points

Frida...

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 28-12-03 13:39

> Brian - at du lader dig gå

Pointsystemet her på Kandu - er alt for let at sabbotere - og derfor venter jeg spændt på hvad det nye år bringer fra Kandus side!

Ram gør det ind imellem og jeg har selv mange gange haft lyst til det og du selv har også været lige ved det.

Mvh og og til alle!
Bjarne

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-12-03 13:40

>Brianietellerandet.

Med mit kendskab til Fridas kvalitetskrav, vil jeg tro hun kunne være fremme om 6 - 700 år

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-12-03 13:41

Jeps noget i den retning*LOL*

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-12-03 13:41

Kbh......................ligger ikke på 1. sal - men på 1. parket.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-12-03 13:42

emesen

hvordan kommer du til byen når du kommer med toget til københavn???

per

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-12-03 13:47

Jeg kommer ikke med toget - jeg tager med toget. Det er alt for tungt til, at jeg kan komme med det. I øvrigt rejser jeg altid på 1. klasse med toget fra Måløv.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-12-03 13:49

emesen

siger du så at du er taget med toget, eller er du kommet med toget når du stod/gik af toget??

per

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-12-03 13:49

S-toget - 1 klasse - Emesen - Du drømmer......

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-12-03 13:53

Ram få nu hentet det der rødkål - du kan jo tage s-toget

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 28-12-03 13:56

Hey frida, hvornår er du så hjemme igen...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-12-03 13:58

Se se Birgitta - det kommer jo an på så meget

Frida...

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-12-03 13:58

er Møløv et trinbrædt eller hva?
per

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-12-03 14:03

Ram2 - 1 kommer før 2, så når jeg lader mig tranportere med S-tog, og der kun er een "klasse", må det være 1. klasse.
bibsamie - jeg forlader toget ved ankomst til Kbh. og bevæger mig op fra underetagen ad den "rullende" trappe.
fridaflip - Ram2 kan da ikke tage S-toget og bruge det til rødkål.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 28-12-03 14:10

ååårh, Emesen, lad dog ram tage toget til sin rødkål... Du har da bare godt af at trave turen..

Jo, per, "Møløv" var da vistnok et trinbrædt engang..

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-12-03 14:17

MÅLØV - om jeg må be' - er stadig et trindbrædt, og det ligger lidt længere ude, end der hvor kragerne vender.
Ja da, Ram2 må da gerne bruge toget som rødkål, og farven er jo god nok.
Emesen.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-12-03 14:17

emesen

hvortil tager du rulletrappen? til kælderen eller til FØRSTE SAL? hvor ligger København SÅ =

mvh
Per

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-12-03 14:21

Der går ingen rulletrappe til 1. sal, men kun alm. trapper. På 1. sal er der bl.a. restaurant, men selve banegården ligger i gadeplan.

Denne kommentar kostede lige 50p

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-12-03 14:28

du kunne da bare lade være med at svare du får alligevel ikke ret.

mvh
per

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-12-03 14:30

>Emesen har altid ret - Så er den på plads - Lær det!!!!

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-12-03 14:33

Ihh emesen du er da osse så rar. 50p - Så blir' Ram nok glad når han kommer tilbage med sin rødkål

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-12-03 14:34

Hov der var han jo huskede du rødkålen??

Frida..

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-12-03 14:37

OK jeg er underdanig denne ene gang.

hvad med de 50 point jeg måtte betale for at få RET

mvh
Per

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-12-03 14:38

Frida - Jaja Det går godt - Der er allerede 3 der har købt sp.... så de er snart ½ hjemme igen - Så kan vi lave et nyt Brianstunt

Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-12-03 14:38

Selvfølgelig har jeg altid ret - men det er mest uret.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-12-03 14:39

Rødkålen - UDSOLGT - Jeg købte noget Brunkål som jeg bleger i klorint og farver med rødbedesaft - Det er der sgu ingen der opdager

Ram

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-12-03 14:42

det hedder KLORIN

mvh
per

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-12-03 14:43

Raaaaaaaaaaaaaaaam2 - du er uforbederlig.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-12-03 14:44

Bleget brunkål*LOL* Det er da ikke mere end rimeligt, at folk skal betale for dette tip.

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-12-03 14:47

Klorint eller klorin - Ligemeget - det smager hæsligt begge dele - det koster mindst et glas ribsgele og 1 fl. portvin

Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-12-03 14:49

Ja det tip er guld værd - så jeg betaler en gang til.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-12-03 14:53

Netper efterlyser en opskrift på maskeret laks er det noget du ligger inde med Ram??

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-12-03 14:59

Naaaajjjj - Jeg plejer at putte den i en elefanthue, (Maskeret Laks) *LOL*
men det er jo blevet forbudt
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-12-03 15:01

>Frida

Jeg har tænkt mig at servere enten smørsauce eller persillesovs til flæskestegen ( for at aflede fra evt. klorinsmag) - har du erfaring for hvad der er bedst??

Ram

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 28-12-03 15:02

Alletiders - jeg mangler noget hvidkål, men har rødkål så jeg tror jeg prøver med klorin

>Ram - husk lige at oprette et tip

Det var godt jeg købte dette spørgsmål - nu vil jeg bare håbe på, at jeg har noget klorin

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-12-03 15:04

Hov!! hvordan kan du vide, at jeg ALTID serverer smørsauce til flæskesteg
Nå pyt med det - den med brunkålen har jeg lige lagt ud som et tip

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-12-03 15:04

Bjarne.

Du kan bruge Toiletrens i en snæver vending, men det gir altså en ret FRISK smag.

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-12-03 15:05

Bjarne

Jeg skal dælme ikke lave noget tip - Briantjuher den nemme tror bare jeg laver gas - og den går ikke

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-12-03 15:07

Frida.

Jeg ved jo du er en stor nyder af gastronomisk korrekt mad - kompromisløs til det neurotiske, så den var oplagt...

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-12-03 15:11

Tippet gir' heller ikke særlig godt - kan jeg se

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-12-03 15:13

Frida - Du er fan... en NØD

Ram

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 28-12-03 15:15

Ok - jeg har lige set Fridas tip - jeg forstår bare ikke, at det fra 3 har fået 0 stjerner - jeg ville da give det 5 stjerner

Nu er der endelig et godt tip og så bliver det uretfærdigt vurderet

Bjarne

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-12-03 15:17

Syns' du virkelig
Hyg jer - skal på job vil jo ellers meget hellere lege med jer

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-12-03 15:19

Bjarne - verden er uretfærdig - de gode blir altid overset.

Vi savner dig allerede Frida ¤¤¤ Kig ind når du får tid

Ram

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 28-12-03 15:23

God arbejdslyst - jeg er også blevet træt nu - så jeg tror jeg tager en slapper i sofaen

Og til lykke med de 85 point for tippet

Bjarne

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-12-03 15:23

Hmmm - nu vil jeg gå ud i Cousinen og pille ved svinet - og rødhvidsbrunkålen

Tak for nu - Ret hyygggggeligt - ses senere ???? Og Brianbimmelim - tak fordi du hoppede på - det gjorde det til en FIN dag

Ram

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 28-12-03 15:29

Ok - selv tak for nu - ja ret hyggeligt; men sofaen kalder - er træt af alt det skriveri og grineri

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-12-03 16:18

Festlig tråd
Emesen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-12-03 14:36

Som lovet:
Citat
Ja det tip er guld værd - så jeg betaler en gang til.
:-!

Eyvind. (Emesen)
Jeg har lige sparet sammen til de 50p

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-12-03 14:39

>Ems

Skøre skid

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 03-01-04 22:46

Eyvind for sat... Emesen gir' dig vist for mange lommepenge/point

Frida.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-01-04 11:22

Frida - hvis du ser på Eyvind's profil så kan du se at han ikke kan modtage point men kun aflevere.
Men Emesen gafler point fra skøre damemennesker, når han kan komme afsted med det.
Emesen.