/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
VOB til AVI
Fra : freddiemercury
Vist : 620 gange
50 point
Dato : 27-12-03 20:45

hejsa, hvordan laver man VOB fil om til avi eller mpeg ?

Accepteret svar
Fra : KINGPIN_DK

Modtaget 50 point
Dato : 27-12-03 22:40

For at lave VOB om til AVI, kan du fx bruge "Super DVD Ripper", som er et meget nemt og brugervenligt DVD ripper program, og som også har muligheden for at lave VOB om til AVI.
Hvis du bruger "wizard" til at guide dig igennem, så kan det næsten ikke være nemmere.
PS : Skulle du på noget tidspunkt få en fejlmedling fra programmet, noget i stil med "VOB file not found, decoder not ready" e.lign (forekommer sikkert kun hvis du forsøger at rippe en DVD skive), så start et program som PowerDVD e.lign og sæt det program til at vise DVD'en på din PC, og stop så fremviseren efter et par sekunder, og prøv så SuperDVDripper igen, og det vil virke.

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 27-12-03 23:26

Hvorfor lave den om til avi hvis det er fordi du vil afspille den så brug powerdvd til at afspille vob filen

Dr0zie

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-12-03 07:30

Hej freddiemercury
Hvad med dit spørgsmål, http://www.kandu.dk/dk/spg/25324
Det jo spild at hjælpe folk der ikke reagere.

Dit problem her kan løses med:
'DVDx 2.1 : DVD to VCD/SCVD/AVI converter by Jean-Luc PONS'
Citat
DVDx allows you to convert DVD to VCD2.0/SVCD1.0/AVI in one step (Including
multiplexing, splitting). It produces good quality movies in AVI/MPEG1/2 format
and you don't need to have 5Gb free on your hard disk !
DVDx has been tested on Windows 98, ME, 2000 and XP

Det er nemt og gratis at bruge. det kan downloades her:
http://www.labdv.com under download.
Mvh. Natmaden.

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 31-12-03 04:55

hej kingpin_dk

super dvd ripper ser ellers super ud, men
jeg får denne fejlmelding: AUDIO DECODING ERROR - CONTINUE ?

Godkendelse af svar
Fra : freddiemercury

Dato : 04-01-04 17:27

Tak for svaret KINGPIN_DK.

Kommentar
Fra : sd90116

Dato : 10-01-04 11:59

Hej Hvilket program skal man bruge når man skal lave vob filer om til mpge filer.
Håber på hjælp
tak pog.