/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Etik
Fra : PeptoBizmo
Vist : 989 gange
100 point
Dato : 27-12-03 17:13

Efter at have fundet ud af at der er flere forskellige syn på hvor meget man kan tillade sig, så spørger jeg jer: Hvad ville i gøre, hvis i fandt ud af at person på sin private grund skød f.eks skader uden jagtegn???
Min mening er at det er fuldstændig uskadeligt, men efter at have sagt det så er der nok nogen der synes jeg fortjener en ordentlig revselse!!

Nogle herinde ville sikkert tilkalde politiet om de så skulle lade Anders Fjogh være ubevogtet, men hvad er jeres mening???
Hvornår skal man se igennem fingre med noget, og hvornår skal man ikke?

Lad os få en diskussion igang.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 27-12-03 17:51

Jeg ville tilkalde politiet!

Hvis det er for svært for manden at tage et jagttegn, så er han ikke begavet nok til at omgås skydevåben!

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 27-12-03 17:55

Birgitta > Hørt...

Man skal ikke have meget fantasi for at følge at der kræves kørekort til bil, truckcertifikat til lagerarbejde, og jagttegn til våben. Det der med om Anders Fogh skulle være ubevogtet er sammenhængen irrelevant, idet man næppe har brug for hele politistyrken til at forklare en person at man ikke må jage uden jagttegn

Med lov skal land bygges...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : PeptoBizmo

Dato : 27-12-03 17:56

Det er én måde at se på det Birgitta.
Hvad så hvis personen ER fuldt ud i stand til at tage jagttegn, men mener at ikke er nødvendigt?
Og ellers overholder alle foreskrifter?

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 27-12-03 18:02

Vil ikke blande mig i etikken, men her er jagtloven:
http://www.retsinfo.dk/_GETDOCI_/ACCN/A19970011429-REGL

mvh
jms

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-12-03 18:03

Øhhhhh.........kan man overhoved have våbentilladelse hvis man ikke har jagttegn??

// Toupie

Accepteret svar
Fra : slumse

Modtaget 110 point
Dato : 27-12-03 18:05

Nu har jeg længe været efter de små kræ, og kan ikke se noget galt i at skyde dem. Så længe det er små dyr som skader og andre fugle og måske også dyr på størelse med harer, så kan jeg ike se hvorfor det skulle være nødvændigt med jagttegn. For når alle personer over 18 år må købe et luftgevær, der kan nedlægge en hare uden problemer, kan jeg ikke se hvorfor dælan man skal have et jagt tegn. Det er da fuldstændigt tåbeligt at man kan købe noget man ik må bruge.

Kommentar
Fra : Sirtico

Dato : 27-12-03 18:53

Jeg vil sige at det bl.a kommer an på hvilket slags gevær det er, altså om det er et luftgevær eller en Dragunov man render rundt og skyder med.

Et luftgevær er jo ikke dræbende, det er en Dragunov i høj grad.

Og nu vil der sikkert være en eller anden freak der vil sige; jo hvis man rammer lige i tændningen, 3½ grad til venstre fra midtpunktet af hjerneskallen, har aldrig hørt om nogen der har mistet livet ved at blive skudt af et luftgevær.

Men en anden ting der har stor betydning er også at man kan styre geværet og har en hvis fornemmelse for hvornår det er iorden at trykke på aftrækkeren.

Kommer nok også an på hvilken person man er, hvis man selv har/ har haft problemer med lign eller er vant til sådanne omgivelser vil man sikkert syntes det er iorden. Men hvis man er dyre-elsker, eller godt kan lide at lege politiman vil man naturligvis finde det forkert.

Mvh
Sirtico

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 27-12-03 19:23

ingen jagt tegn ingen våben, og vil man bruge våben så vil man naturligvis melde sig ind i en f.eks flugtskynings klub eller en anden form for skyde klub,
en hver ved da at dyr som fugle og andre pattedyr er varmblodt og kan mærke smerte hvis man ikke kan ramme dem med et dræbene skud med det samme, såsom vi andre kan mærke smerte. Et luftgevær der kan dræbe skulle jeg mene høre et jagt tegn til eller våben tilladelse til, plus et våben (skab har fidusen så det)
mvh Tom

Kommentar
Fra : PeptoBizmo

Dato : 27-12-03 19:25

Toupie ->
Jeg ved ikke lige hvor meget du er inde i reglerne, men der behøves ikke jagttegn eller våbentilladelse til luftgevær.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 27-12-03 20:03

->Pepto
For diskussionen skyld:
1. Jeg ville nok ikke melde ham, der er for meget bøvl med det.
2. Det er hamrende ulovligt at drive jagt uden jagttegn.
3. Man kan godt have luftgevær uden jagttegn.
4. Man kan under visse forhold godt få våbentilladelse uden jagttegn.(konkurenceskydning)
5. Man bør ikke se gennem fingre med ulovligheder, uanset hvilke.

Hvorfor i himlens navn vil du dog skyde skader? For sjov?
Jeg har set din anden tråd og kan oplyse dig om at at krager, rovfugle, katte, ræve, mink o.s.v er lige så hårde ved andet vildt. Skal de så også bekriges af enhver med luftgevær og lyst til at drive ulovlig "jagt"?
Tænk lidt over det.
Med venlig hilsen og godt

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 27-12-03 20:14

Hej PeptoBizmo

Du kan gøre som jeg gør. Jeg har helt lovligt/legalt et meget kraftigt Tjekkisk luftgevær. Et af mine helt store interesser er fuglene i min have. Jeg fodre både sommer og vinter. Jeg kan ikke lide skader, da mange småfugle som yngler i min delvist lukkede have, hvert år får plyndret deres reder for æg eller senere får deres unger ædt af skaden. Da skaden er en fredet fugl, må den jo ikke skydes overhovedet.
Jeg gør det, efter jeg har fortalt mine naboer det, at jeg "SKYDER" skaderne uden at putte hagl i geværet. Når du på denne meget u"skade"lige, og ikke ulovlige måde har skudt efter dem i en 3-4 dage, så kommer de ikke mere. Det virker i hvert fald her hos mig.

Mvh og godt

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-12-03 20:21

Hej PeptoBizmo

Jeg er overhoved ikke inde i reglerne, men har stor respekt for våben og mener ikke det er legetøj = man skal ikke bruge våben uden jagttegn. Det kan godt være man kan bruge et våben uden at have jagttegn (man kan også køre bil uden kørekort) men for mig handler det om manglende respekt at bruge våben/køre bil/sejle uden at have den nødvendige viden. Der er jo ikke uden grund der er blevet lavet regler omkring dette.

Man kan sagtens have respekt omkring brugen af et våben uden jagttegn, ligesåvel som man kan have jagttegn uden at have respekt for brugen af et våben, men jeg ville gøre det samme som Brigitta og Jms, nemlig ringe til politiet.

// Toupie

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 27-12-03 21:10

hejsa
jeg må tage det i mig det jeg skriv før for i politikens jagtbog står der at luftgevær kræver ikke våbentilladelse.
der står enda at luftgeværet er velegnet til regulering af rågeunger i tæt befolkede områder.
MVH Tom

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 27-12-03 21:26

Hej tom34

Ja det er fuldstændigt rigtigt, men man bør være en rigtig god skytte, når man skyder efter levende mål (dyr). Det er ikke ligegyldigt hvor man rammer. Jeg - personligt - synes, det er forfærdeligt, at "anskyde" dyr. Dem der ikke ved hvad jeg mener, er at "anskyde" et dyr, er at ramme det, et sted hvor det ikke er dræbende. Det er slemt. Så hvis man ikke er en god skytte, så skal man lade være.

mvh - Frank

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 27-12-03 22:10

->tom34
Og så lige en ting mere---regulering af ~~~ fredet vildt kræver en særlig tilladelse som kun kan fås af jagttegnsløsere.
Af kragefugle er det kun husskade og krage der har jagttid, d.v.s. øvrige kragefugle er totalfredede.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 27-12-03 22:10

Ups---a l t

Kommentar
Fra : PeptoBizmo

Dato : 27-12-03 22:41

Jeg er vist i mindretal, men mindretallet kan altså godt have ret!!!!

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 27-12-03 22:50

til franksp
jeg skal selv til at tage jagttegn den 1/8 04, så jeg er ved at læse en hel del for tiden. Og man kan selv gøre meget for at lære at ramme rigtig ved melde sig ind i en flugtskynings klub.
det vil jeg gøre og skal det fra den 1/8 04
Mvh Tom

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 27-12-03 22:53

Nu blander jeg mig, uagtet jeg før har skrevet, at jeg ikke blander mig i etikken, men kun henviste til jagtloven. Selvom vi har juleforkost, og jeg har fået et par sneøl. (måske stavefejl)
<<toupie, jeg har ikke skrevet om at ringe til politiet uagtet jeg kunne finde på det.
Hvis i gider kikke på mit link, nemlig jagtloven, står det HØJT og tydelig, at vildt (også fugle) kun må skydes med skydevåben. Mig bekendt er en luftbøsse IKKE et skydevåben, kun en ærtebøsse, hobbybøsse o.a.
Hvem FA.... kunne finde på, at prøve på at skyde levende dyr, men en luftgevær. DYRPLAGERE.
Et hagl, som måske smerter det stakkels dyr i lang tid, iden det dør, er det ikke forfærdentlig ???
I skulle allesammen skydes i RØ... med en luftbøsse, så i kunne mærke hvor smertefuld det er.
Det er under al kritik, at diskutere det forsvarlige i at skyde dyr med et luftgevær. Tag dog et jagttegn, hvis i vil skyde, og køb et godt gevær. (Jagtgevær eller riffel)

mvh
jms
nb. En hilsen fra voksen mand der fik ørerne rykket af, fordi hans far var jæger, og snuppede den stakkels dreng i at skyde efter fugle med en LUFTBØSSE. Derfor blev jeg aldrig jæger.
OK godt nytår allesammen

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-12-03 23:24

Hej Jms din drukmås

Du har ret, du skrev ikke du ville ringe til politiet, men du skrev "hørt" til Birgitta´s kommentar, så jeg gik ud fra at du var enig med hende

// Toupie

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 27-12-03 23:29

<<toupie
NU STOPPER DU MED DE SNEØL
Det var ikke mig men h_blunck
Det eneste jeg gjorde, var at henvise til jagtloven

he-he
JMS

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-12-03 23:32

Jms

DAMN

Gad vide hvordan det ville gå, hvis jeg begyndte med de sneøl

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-12-03 23:33

Men selvfølgelig er det da Henrik, han er jo fra Slagelse og ret så fornuftig

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 27-12-03 23:35

<<toupie

Godtnok er jeg ikke ædru, men vågen
Men tænk dig, man skyder levende dyr med et luftgevær
Forfærdentlig.

JMS
nb. har lige sneget mig op på kontoret, snakken er kedelig

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-12-03 23:38

Jms

Tror altså også det ville blive for kedeligt, at skyde døde dyr

Hvordan kan det være kedeligt til en julefrokost????

// Toupie
PS: jeg er alligevel ret imponeret over at du er så "klartseende" i din tilstand

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 27-12-03 23:42

<<toupie
%¤#"#¤%&//@@%%
der fik du mig, OK bare de nøjes med at skyde DØDE dyr har jeg det bedre.

JMS
nb. har en helvedes kamp med stavepladen. Kedelig? De fleste er kvinder (min kones julefrokost)

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-12-03 23:47

Jms

Det må da være dine øjne der farer rundt i hoved på dig, for herfra ser det da ok ud

Hmmmmm............kvinder er da ellers ikke kedeligt selskab

// Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-12-03 23:49

Jms

Vi må hellere lade være med at spamme dette spørgsmål, så hop over i Svin 2 medmindre snakken er om, at skyde levende eller døde dyr

Kommentar
Fra : Dennisq

Dato : 27-12-03 23:57

jmsgruppen

Jeg vil lige gøre dig opmærksom på at luftgeværer findes i mange forskellige kalibre og kraftstyrker. Det vil sige at et PCP
luftgevær kaliber .50 med en kraft på 650 ft/lbs ved mundingen sagtens kan nedlægge hjorte ud til 100-200 meter, UDEN
NOGEN FORM FOR PROBLEMER, min fine ven.

Dennisq

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 28-12-03 00:02

<<dennisq
Vil lige henlede din opmærksomhed på, at dette i DK ikke er tilladt.
Tvivler du, kan du jo læse jagtloven.
Hvorfor iøvrigt opfordre nogen her til at foretage ulovlige handlinger.
Forstår ikke årsagen. Du er måske sælger af den slags våben?
JMS

Kommentar
Fra : Dennisq

Dato : 28-12-03 00:15

jmsgruppen

Det kan godt være at dette ikke er tillladt i DK, MEN de findes ALTSÅ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SÅ kom ikk´ med det andet PJAT med at dyr lider, dit svin !!!!!!!!!!!!!

Dennisq

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-12-03 00:22

Dennisq

Hvordan er det dog du bruger det danske sprog??????? Er man nu et svin fordi man godt kan li dyr?
Med din talemåde og din holdning til skydevåben, er jeg glad for det kun er herinde jeg stifter bekendskab med dig

// Toupie

Kommentar
Fra : Dennisq

Dato : 28-12-03 00:34

Hej Toupie

Du forstår mig vist ikke. Manden er et s... fordi han ikke kan forstå at et næsten hvilket som helst luftgevær kan nedlægge
en fugl eller et andet dyr UDEN at det vil komme til at lide, hvis geværet vel og mærke er designet til det. Man skal
selvfølgelig også ramme det rigtigt !!!

Dennisq

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 28-12-03 00:37

<<dennisq
Indledningsvis vil jeg anføre, at jeg ikke agter at anvende samme sprogvalg, som man åbenbart anvender indenfor de omgangskredse, hvor man eventuelt anvender ulovligt skydevåben.
Dette er et frit forum, hvor man kan give sin mening til kende, uden repressalier. Undtaget dog herfra de eventuelle verbale repressalier man kan imødese.
Afslutningsvis vil jeg henlede opmærksomheden på, at mindelig sprogbrug er nomalt her på kandu, men såfremt man ønsker at forsætte dette sprogbrug, tror jeg man i almindelighed vil få visse problemer her.
JMS

Kommentar
Fra : Dennisq

Dato : 28-12-03 00:41

jmsgruppen

HOLD dig til emnet og kom ikke mere flere fine ord.

Dennisq

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-12-03 01:04

Dennisq

Hvad enten jeg forstår dig eller ej, så bryder jeg mig ikke om, at man omtaler andre som svin, enten fordi de er af en anden mening eller ikke forstår/misforstår

Min holdning er, at du får det igen som du byder andre.....altså, hvis du snakker mindre pænt til folk, så snakker de også mindre pænt til dig

// Toupie

Kommentar
Fra : slumse

Dato : 28-12-03 01:17

Helt ærligt, så kan jeg ik se forskellen på om en lille irriterende fugl bliver skudt af et luftgevær af en person der har jagttegn eller ej. Jeg kan overhovedet ik se noget galt i at gå og skyde lidt småfugle i sin fritid.

Kommentar
Fra : PeptoBizmo

Dato : 28-12-03 01:18

Dennisq ->

Hvilket luftgevær er det du henviser til når du siger cal .50
Det lyder meget imponerende og spændende.

Kommentar
Fra : Dennisq

Dato : 28-12-03 08:58

PeptoBizmo

Prøv at kigge lidt på denne hjemmeside www.barnespneumatic.com, så er der vist lagt op til skrald i bøssen.
Priserne er skyhøje, men man får så også det man har betalt for.

Dennisq

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 28-12-03 11:34

Hejsan, hejsan, hvor I hygger jer!!

Men jeg kunne godt tænke mig at høre begrundelsen for IKKE at tage jagttegn?
Hvis man jævnligt har brug for at skyde f.eks. fugle, så må det da være en lille ulejlighed at få det der med jagttegnet i orden...

Og hvis man kun skal bruge det der med at skyde levende væsener en enkelt gang, så syns jeg hellere, man skal lade være. Tanken om at have en skadeufro, urutineret, selvforherligende fyr til at rende plaffende rundt i omegnen giver mig ærlig talt gåsehud og myrekryb! -Jeg ville ikke betænke mig på at melde ham -også INDEN det første skud blev løsnet.

Kommentar
Fra : PeptoBizmo

Dato : 28-12-03 12:16

Hvis man har skudt fugle på sin egen grund de sidste ti år, så er der der da ingen grund til at tage jagttegn, medmindre man bliver meldt af en eller anden emsig nabo.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 28-12-03 12:19

Hvordan kan man skyde fugle på sin grund lovligt i 10 år? Er loven lavet om for nyligt?

Kommentar
Fra : PeptoBizmo

Dato : 28-12-03 12:27

Nææ, men der er f.eks nogle ejere af minkfarme der skyder måger uden jagttegn.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 28-12-03 12:37

Altså loven er IKKE lavet om for nylig????? --så det tidligere var lovligt??

Kommentar
Fra : PeptoBizmo

Dato : 28-12-03 12:38

Det tror jeg ikke. Men jeg kan da godt tage fejl.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 28-12-03 13:06

Forudsat at loven ikke er lavet om de sidste 10 år, så må manden jo på et tidspunkt være startet på sine skydeøvelser uden jagttegn og uden rutine. -Personligt synes jeg, at den pågældende må stå til en ganske forsvarlig bøde, når han engang bliver anmeldt.

Jeg mangler stadig at forstå, hvorfor det er så stort problem bare at tage det skide jagttegn??

Kommentar
Fra : PeptoBizmo

Dato : 28-12-03 13:54

Jeg mangler osse at forstå hvorfor det "skide" er så vigtig til en sådan opgave. Men vi er fuldstændig enige om at drive rigtig jagt uden jagttegn er fuldstændigt forkasteligt.
Og bare sådan så i ikke skal tro at jeg bare går rundt og skyder på alt der bevæger sig, og aldrig kunne drømme om at tage jagttegn, så skal jeg til at tage jagttegn inden for en overskuelig fremtid.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 28-12-03 14:06

Fint nok! Det eneste rigtige at gøre..... Der kan jo vanke en rimelig stor bøde, fordi det er en ulovlighed, der har foregået i en længere årrække.

Kommentar
Fra : PeptoBizmo

Dato : 28-12-03 14:09

Birgitta ->
Det er så ikke mig der har en minkfarm, hvis du har forstået det på den måde.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 28-12-03 14:15

Næh, men er det ikke dig, der skyder skader??
Eller hvad er det ellers for en opgave, du ikke synes, det er vigtigt, at du har jagttegn til??

Kommentar
Fra : slumse

Dato : 28-12-03 14:23

Hvad er der galt i og skyde en skade eller en lille fugl i ny og næ?

Kommentar
Fra : PeptoBizmo

Dato : 28-12-03 14:24

Jeg har ikke haft held til at få ram på en de små pippere endnu. Og jeg udfører ikke nogen opgaver der kræver jagttegn.
Jeg kan bare ikke forstå hvorfor en grundejer ikke kan skyde fugle på sin private grund hvis bare han tænker sig om.
Måske det er fordi jeg er Vendelbo, og derfor sætter sund fornuft før regler.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 28-12-03 14:29

Jeg er glad for, at jeg ikke er en lille fugl......... -eller vendelbo

Kommentar
Fra : PeptoBizmo

Dato : 28-12-03 14:32

Det er der så forskellige meninger om, men den der fik jeg vist osse formuleret forkert.
Det lød som om jeg har min egen lovgivning.
Det der skule have stået er at nogle gange er lovgivningen simpelthen for tåbelig, og så kan jeg ikke se alvoren i at bryde den.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-12-03 14:38

PeptoBizmo

Selvom man er nok så fornuftig og tænker sig om, så kan der ske ting som man ikke kan forudse. Måske du ville have en anden holdning til lovgivningen hvis du havde oplevet at f.eks nabo-barnet var blevet ramt ved et uheld.

// Toupie

Kommentar
Fra : slumse

Dato : 28-12-03 14:41

Toupie

Den slags kan jo ik forhindres ved at have et jagttegn. Det gør jo ik mindre ondt at blive ramt af en med jagttegn end det gør af en der har et jagttegn.

Kommentar
Fra : PeptoBizmo

Dato : 28-12-03 14:41

Det er rigtigt, men det er ikke så tit igen at nabobarnet er i nærheden af en minkfarm f.eks. Ihvertfald ike der hvor jeg kommer fra.

Kommentar
Fra : slumse

Dato : 28-12-03 14:42

Toupie

Den slags kan jo ik forhindres ved at have et jagttegn. Det gør jo ik mindre ondt at blive ramt af en med jagttegn end det gør af en der ikke har et jagttegn.

Min fejl

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 28-12-03 14:47

Næmmen, det er nok væsentligt dyrere for skytten, hvis han har skudt naboungen uden jagttegn.. Og uheld sker jo!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-12-03 14:48

Slumse

Det ved jeg godt og har også tidligere skrevet, at man godt kan have jagttegn uden at have respekt for brug af våbenet.
Det jeg mente var, at vores holdninger er forskellige ud fra de oplevelser vi har haft og hvis PeptoBizmo havde oplevet noget i den stil eller lignende, så ville han sikkert have en anden holdning til at bryde loven

// Toupie

Kommentar
Fra : PeptoBizmo

Dato : 28-12-03 20:30

Hvis ikke der er flere der føler at de har noget de skal af med, så vil denne diskussion snart blive afsluttet.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-12-03 20:45

PeptoBizmo

Luk du den bare Dette er et emne som man altid ville kunne diskuterer men aldrig blive enige om, så hvis du har fået det ud af spørgsmålet som du gerne ville, så er det fint at afslutte det

Godt nytår til dig
// Toupie

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 28-12-03 22:12

Der er ikke mange af disse indlæg der har noget med den faktiske virkeligheden at gøre, så jeg synes også at spørgsmålet bør lukkes.
Sagen er jo ganske enkel--det er ulovligt at skyde fredede fugle i Danmark (med eller uden jagttegn) og derfor strafbart, men nogle synes åbenbart at det er smart at gøre det.
I de få tilfælde hvor der har været tale om skader er det kun husskaden der må skydes, nemlig fra 1 sept. til 31 januar og kun med godkendt våben af folk med jagttegn.
Hvis man ikke er tilfreds med loven, må man jo gøre en indsats for at få loven lavet om.
->Slumse----- det er hvad der er forkert ved at skyde en lille fugl i "ny og næ"
->Pepto----af samme grund er det godt du ikke har fået ram på nogle "små pipper" endnu.
->Bigitta----kun for lige at sige-- jagttegn er ikke noget man bare lige tager

Efter ~~~~ disse indlæg har jeg ændret mening og ville omgående skride til politianmeldelse. (bare giv mig adr. på minkavleren)

Hermed er tråden slut for mit vedkommende.

Med ikke særlig venlig hilsen
dabj

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 28-12-03 22:21

-> Dabj

Jeg er fuldstændig enig med dig...

Jeg har lige fået jagttegn, og jeg havde kun en fejl, så jeg synes, at det er let, men for nogle, der ikke kan bogen udenad er det svært at bestå...

Godkendelse af svar
Fra : PeptoBizmo

Dato : 29-12-03 00:33

Tak for svaret slumse. Vi er vist forbundsfæller i denne diskussion.