/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Publisher
Fra : Hallob
Vist : 439 gange
26 point
Dato : 23-12-03 16:16

Hej kan ikke finde ud af at få nogen baggrund ind på Publisher
Nogen der kan hjælpe!!!

Accepteret svar
Fra : A.C.Rosmon

Modtaget 36 point
Dato : 23-12-03 16:34

Du markerer bare den del af siden, hvor du vil have en baggrund, enten med klipart eller billedramme. så lægger du det ind, som du ønsker som baggrund. derefter lægger du alt det andet ind over. Husk at skifte baggrundsfarve i dine tekstfiler til ingen farve, så du ikke bare4 har et hvidt feld du skriver på. DEt er lettest at arangerer alt det andet først, og så lægge dit baggrundsbillede hen over det hele, og så flyt bagved.

Mvh
A.C.Rosmon

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 23-12-03 16:35

I værktøjsbjælken, er der en kvaderat. Lav en kvaderat i ønskede størrelse, fyld denne med farve fra farvespanden i værktøjslinien, og du har den ønskede baggrund. Du kan også importere diverse i kvaderaten.
Lige en indskydelse, publisher er IKKE populær, hvis det er noget der skal videre til den grafiske branche. (print / trykkeri), filer hertil skal leveres i PDF format, og dette kan publisher ikke. Publisher er KUN til hobby.

mvh
jms

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 23-12-03 16:39

Men den kan godt nok lave nogle gode brochurer, og er noget nemmere at styre end Word.

Godkendelse af svar
Fra : Hallob

Dato : 23-12-03 16:40

Tak for svaret A.C.Rosmon.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 23-12-03 16:42

<<AC
Vi er ikke glade når vi får pub. filer. Word kringler vi på en anden måde, så det går lige
[jul
allesammen
mvh
jms

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 23-12-03 17:23

Det samme til jer alle sammen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-12-03 22:20

Jeg elsker Publisher til publikationer som jeg selv printer ud.
Det er fuldstændig til at styre.
Men hvis du vil bruge det til websider er den lidt tung når den converterer, men der er FrontPages bedre og virker på næsten samme måde som Pub.
Emesen.