/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Deaktiver XP brænder
Fra : SDL
Vist : 456 gange
50 point
Dato : 23-12-03 16:06

Hvordan deaktivere jeg brænder funktionen i WinXP? så mit rigtige brænder program kører korrekt!

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 23-12-03 16:11

Hvilket brænderprogram er det der ikke vil fungere? --> og hvilken brænder...?

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : xou

Dato : 23-12-03 16:14

åbn denne somputer:
højre klik på cdrom der er brænder...under en af fanerne her kan du fravælge brænder funktion...
se efter det jeg sidder selv ved en 2000pro,men det er hvad jeg lige kan huske...

Kommentar
Fra : xou

Dato : 23-12-03 16:17

når du højre klikker skal du vælge EGENSKABER...glemte lige...

Kommentar
Fra : SDL

Dato : 23-12-03 16:46

nero 5.5, winXP pro, plextor brænder

Kommentar
Fra : SDL

Dato : 23-12-03 16:47

skal jeg ikke ind i "msconfig" og lave noget?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-12-03 17:03

Start>kontrolpanel>computeradministration>tjenester og programmer>
tjenester>find>COM-tjenesten IMAPI CD-Skrivning
Dobbelt klik på denne>Start type> deaktiveret
så er den der.
Manse9933

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 60 point
Dato : 23-12-03 17:09

den skal deaktiveres ikke sættes til manuelt,for at det virker

Kommentar
Fra : briani

Dato : 23-12-03 17:13

Hejsa SDL

Den kan du ikke bare lige deaktiverer,da den er indbygget i windows mediaplayeren
Men du kan fjerne windows mediplayer-kontrolpanel-tilføj/fjern,her går du ind over til venstre tilføj/fjern windows kompinenter.

Men hvorfor fjerne den gode super brænderprogram der er i windows mediaplayeren?
Prøv den og du vil blive glædelig overrasket,den brænder også kopibeskyttet musik cder.

Ved siden af har jeg nero brænderprogram,og de begge kører uden proplemer.

Mvh Brian

Godkendelse af svar
Fra : SDL

Dato : 23-12-03 17:17

Tak for svaret Manse9933.
   stien er korrekt - har ikke tjekket om det virker, men jeg er i julehumør så du får selvfølgelig dit honorar

Kommentar
Fra : briani

Dato : 23-12-03 17:17

Hejsa Manse 9933

Jeg have ikke lige læst din kommentar,før jeg sendte min af sted

Jeg var faktisk ikke klar over at man kunne deaktiveer brænderprogrammet,på den måde du beskriver
Men så lærte jeg også lidt der

Mvh Brian

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-12-03 17:17

og dit tredie part's brænde program skulle åbne hurtigere + brænde hurtigere
det er min affaring,men du kan selvfølig ikke brænde med WMP før du aktivere tjenesten igen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-12-03 17:19

oky,briani.

Selv tak

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-12-03 17:20

jeg ved det virker SDL

Kommentar
Fra : briani

Dato : 23-12-03 17:21

SDL

Hvis du er hurtig,så kan du nå og gå ind på dit andet spørgsmål som jo er den samme som dette
og slette den-så får du automatisk dine point igen

Mvh Brian

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-12-03 17:30

nå det er ikke mig det er galt med,jeg troede at kandu var gået helt agurk,eller jeg var begyndt at se syner.
Manse9933

Kommentar
Fra : SDL

Dato : 23-12-03 17:32

har prøvet men kunne ikke liiiiiiige se hvordan

Kommentar
Fra : xou

Dato : 23-12-03 19:05

tjæk
denne computer-cdromDREV(dit brænder drev...)-højre klik-egenskaber

Kommentar
Fra : xou

Dato : 24-12-03 11:03

der er der en fane der hedder:indspilling hvor du kan fjerne kryset:
[ ] aktiver cd indspilling for dette drev...