/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Statsministerens privatadresse
Fra : semmer
Vist : 2253 gange
100 point
Dato : 22-12-03 15:36

En rigtig besvarelse af dette spørgsmål giver 300 point - men jeg sætter blot 100 på i første runde, da alle point jo tabes, hvis ingen kan svare rigtigt!

Spørgsmålet er enkelt: Hvad er statsminister Foghs private adresse?

Mvh - SEMMER

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 22-12-03 15:38

Hjem adr?

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 22-12-03 15:39

Hvad skal du bruge den til ?

Zerg

Accepteret svar
Fra : dr0zie

Modtaget 110 point
Dato : 22-12-03 15:39

Statsminister
Anders Fogh Rasmussen
Statsministeriet
Prins Jørgens Gård 11
1218 København K

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-12-03 15:41

Spørg PET og til gengæld skal du bare oplyse om din adresse.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 22-12-03 15:46

Bor Statsministeren ikke på Marienborg ??
eller var det kun Nyrup der gjorde det ??

- desuden er det osse ligemeget - fristen for Julepost er overskredet.....
men du havde måske et læs hestepærer du ville aflevere på hans dørtrin.... eller hvad ??

Karina

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 22-12-03 15:48

He he Fnollerpige

Dr0zie

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 22-12-03 15:49

Gå op på folkeregisteret og spørg, men husk at tage elefanthuen af først

Kommentar
Fra : Jenskumar

Dato : 22-12-03 15:52

Det er kun officielt at Anders fogh bor på Marienborg men prøv http://www.pet.dk/Kontakt.aspx måske vil de sige det!!
Men hvad skal du bruge det til??????

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 22-12-03 15:55

Seriøst tror jeg ikke på Semmer har Osama-intentioner, men jeg mener nu statsministrene residerer på Marienborg (somewhere on the shores of Bagsværd (Backsword *GG) sø) - men det ville stadig være spændende at vide HVAD semmer vil ministeren ??

Men det er vist valgfrit om de vil residere der - derudover mener jeg at han bor i nærheden af min Farbror i Skals - det er hvad jeg ved.....og det var ikke meget, resten må du opklare selv og hils endelig hvis du "kommer" igennem.

Karina

Kommentar
Fra : penelope

Dato : 22-12-03 16:23

Statsministeren bor i et træhus i Nordsjælland, som er bygget af et byggefirma, som ejes af hans bror.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-12-03 16:24

et træhus, mon det er Osama-sikkert og godkendt af PET.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 22-12-03 16:27

HVAD SKAL DU BRUGE DEN TIL?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-12-03 16:43

Statsministeren bor ved siden af mig, men jeg ved ikke hvor det er, for min kone siger at jeg ikke kan finde hjem til spisetid.
Emesen.
PS. Jeg har en kammerat, som købte et "flot" træhus af hans bror..........det gør han aldrig mere.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 22-12-03 16:51

*LOL*

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-12-03 16:54

Statsministeren bor ikke privat på Marienborg. Det er en bolig, der stilles til rådighed for den "regerende" statsminister. Det er ikke den bolig, som ofte bliver vist på billeder og i TV, men gartnerboligen, som der aldrig bliver vist billeder af.
> emesen
Jeg ved du lyver. Han bor ikke i din kommune.

I den lokale telefonbog for den kommune, som statsministeren bor i, er navnet slettet.
Hvorfor mon???????????

mvh ans og

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 22-12-03 16:58

han bor vist nok bare derhjemme!!!..

*s*...... lidt dumsmart ik``

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-12-03 16:59

Han er nok i Ribers, derfor.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 22-12-03 17:03

->semmer
For fa---- løs nu denne gordiske knude inden vi vi får

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 22-12-03 17:06

Pokker til sneøl--- nu STAVER jeg også dobbelt

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-12-03 17:08

semmer går emmer væk og gemmer sig.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-12-03 17:14

Bare vi dog kunne hjælpe Semmer med den adresse
God

Kommentar
Fra : dk

Dato : 22-12-03 17:29

et sted på
Sankt Thomas Allé
Frederiksberg C 1824

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 22-12-03 17:51
Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-12-03 19:27

Statsministeren bor ikke på Frederiksberg. Jeg ved godt hvilken kommune han bor i, men da han nu er slettet i den lokale telefonbog, er det vel fordi han vil være i fred.

mvh ans

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-12-03 19:36

>semmer

Nu kunne det jo være meget godt at vide hvad du skal bruge den til???????
Men tag dog og respekter privatlivets fred. hvis du vil tale med ham kan du da søge om at komme til det, det gælder alle ministrer.

Og som >ans rigtig påpeger er Marienborg en bolig der stilles til rådighed for den siddende statsminister. Og hans officielle adresse er statsministeriet.

Godt nok for dig at du kun satsede 100 point, resten kan du jo bruge til portoen til et julekort til ham.

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 22-12-03 20:21

Sikke dog mange kommentarer

Nogle fjollede - nogle dumme - nogle sjove, men det er vel Danmark i en juletid?

Hvad jeg skal bruge adressen til? Såmænd for at følge etiketten, som siger, at hvis man offentliggør noget om en anden, bør man gøre ham selv opmærksom derpå, som f.eks. hvis jeg i et læserbrev skriver om en navngiven person (godt eller skidt), er det almindelig pli, at gøre vedkommende opmærksom derpå.

Jeg har offentliggjort et brev til statsministeren, og ville derfor gerne sende originalen hjem til ham, så han kunne glæde sig derover i julen, og ikke til ministeriet, hvor han nok ikke dukker op før næste år.

Men nå - en anden minister sørger for, at han ser det.

Du må i øvrigt også gerne læse brevet - for indholdet gælder nemlig, im høj grad, også dig

Dun finder det her - men LÆS NU HER, AT DU SKAL KLIKKE PÅ "TRAFIK", NÅR DU KOMMER DERIND. Nogle fra en anden gruppe i eftermiddags glemte at læse det sidste med.

Klik her www.sikkerhedidanmark.dk - og klik på "Trafik". I venstre kolonne klikker du på "brevet til statsministeren."

Mvh - SEMMER

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-12-03 20:48

Øh - nåe sådan, se det var jo lidt anderledes.
Jeg har læst brevet, og nu forstår jeg din efterlysning.
Men jeg kender ikke adressen.
Emesen.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-12-03 20:56

>semmer

Du har ret, det er snart jul, men der ligger naturligvis også andet i svarene end som så.
"Vi" bliver stillet mange spørgsmål og mange er mere eller mindre seriøse.

Det er desværre lidt svært at se på spørgerne hvem de er, og måske ikke mindst hvad de vil bruge svaret til. Håber du forstår.

Men lige i dit tilfælde tror jeg egentlig ikke der er mange der kender statsministeren private adresse, og hvis det var tilfældet var det bedste nok også at henvende til statsministeriet.

Mvh samt god jul

ellebye

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 22-12-03 21:43

*GGG*

Ja ja nu er det jo ikke så nemt at gemme sig i Danmark vel - der var for et år eller to år siden et program om statsministeren og hans kone.
Hjemme hos dem selv - blev den gode minister interviewet, og i hans have. Dem der husker godt må jo se om de kan fremkalde det.

I det der tilfælde hvor du Semmer, blot vil (som så mange andre) skrive om/til ministeren er henvendelse til hans sekretariat altså alt rigeligt. Det behøver da ikke foregå til hans privatadresse. Det skal ikke foregå til hans privatadresse ......
Som jeg stadig mener er et eller andet sted i Skals *GG (kan ikke huske det)

Så den der længere oppe gav adressen på ministeriet bør få pointene - for det er trods alt tættest på, ikk`

Glædelig Jul til jer alle.

Karina

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-12-03 21:54

>Karina
Tror du ikke >semmer selv forstå at dele sine point ud ?? I øvrigt er sandsynligheden for at han pt. befinder sig på Marienborg nok større.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-12-03 21:59

Fnollerpige - du husker vist rigtigt - og naboen var ikke mig.
Godt man ikke er statsminister - aldrig fri.
Emesen.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-12-03 22:02

>semmer

Hvis du kontakter mig på min mail, se min profil, får du hans privatadresse.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-12-03 22:04

>Fnollerpige det er ikke i Skals.
>semmer
Brevet som er sendt er jo til statsministeren og ikke til Anders Fogh Rasmussen privat. Du kan være sikker på at han nok skal få læst brevet.
Før i tiden kunne Anders Fog Rasmussen og hustru handle ind i det lokale center, men det gør de ikke mere.
Alle uanset status her i Danmark kan få beskyttet adresse. For et par år siden var den private adresse på Anders Fogh Rasmussen offentligt i den lokale telefonbog, men det er den ikke mere.

mvh ans

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 22-12-03 22:06

ellebye - rolig nu.

tror du selv semmer lader sig diktere da ??
det var da fantastisk, er ret sikker på semmer tog det for hvad det var - et råd og ikke andet, så du behøber ikke rådføre mig, i hvad du synes jeg skal osv osv ....

pst.... semmer giv dem til ellebye, der osse nu stiller sig til rådighed via mail.

*GGG*....

----------------------------------------------------------------------------------

Ja, ikk emesen - mente det nok *S

Karina

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-12-03 22:07

>semmer
Du kan jo også kontakte "sladrebladene" De er der altid til fødselsdage og sølvbryllup.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-12-03 22:13

Hvor svært skal det være??

http://www.venstre.dk/viewPage.php?id=3974

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-12-03 22:13

Anders Fogh Rasmussen bor ca. 20 km nord for København. Jeg bor i nabokommunen.
mvh ans.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 22-12-03 22:18

GODT Ellebye - (må jeg så godt nu sige til semmer) Giv dem til Ellebye, han har fikset det

Godt gået Ellebye....

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-12-03 22:29

>Fnollerpige (svarer til navnet)

Jeg ville først sikre mig at det var en offentlig adresse før jeg gav den.
Thats all folks.

mvh og god
Ellebye

Kommentar
Fra : thf1977

Dato : 22-12-03 22:48

Beklager, men Ellebye har desværre ikke fikset den - Søllerødvej 30 er adressen på Venstres landssekretariat - og der er IKKE tilhørende portnerbolig til partiformanden

AFK bor dog i det grønne område (Lyngby-Taarbæk og Søllerød kommuner), hvilket er rimelig offentlig viden - det var i hvert fald i lokalaviserne herude da han flyttede hertil for nogle år siden..

-Thomas

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-12-03 22:51

ellebye

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-12-03 22:59

semmer

Hvorfor opretter du et spørgsmål mere?
ellebye er på vildspor med den adresse han har opgivet.
ans

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 22-12-03 23:03

Et perfekt svar er modtaget fra Ellebye - tillige med forklaringen på, hvor enkelt det i raliteten var at besvare spørgsmålet. Man skal såmænd bare bruge tænkeren - men ok, så lærte jeg igen noget

Ja Karina, statsministren HAR boet i Skals, det er korrekt. Min (japanske) kone skulle optræde i nabobyen Løgstrup (se evt. under www.japanskedanmark.dk/telefoni og dernæst på "kontakt") samme kommune, i efteråret, så jeg kontaktede i eftermiddags straks vore værter fra den gang. De kunne kun beklage, men statsministeren var for et år siden flyttet til Nordsjælland. Det var noget træls - for det satte lidt kulør på dagligdagen at overhale statsministeren på cykel på vej til bageren søndag morgen.

Ak ja! Nu hænger der måske to fra Secret Service fra bagebæreren søndag morgen, men så er han jo nok nemmere at overhale!!!

Mvh - SEMMER

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-12-03 23:07

Ikke på vildspor, men kunne ALDRIG, med understregning finde på at opgive nogen privatadresse til NOGEN, men mindre jeg havde en accept.

"Den der tager spøg for spøg,
og alvor kun alvorligt,
har forstået begge dele dårligt"

og selvfølgelig skal jeg ingen point have. God jul og godt nytår.

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 22-12-03 23:09

Urghhh!!! Så jeg da vist klokket i det - hvis det alligevel ikke er privatadressen!

Men nå - lad os nu sove på det, så finder Ellebye nok en løsning i morgen. Jeg skal blot havet brevet med posten i morgen, så statsministeren det givetvis onsdag formiddag, for erhvervsbreve er (næsten) altid ude næste dag - også om julen - er min erfaring.

Du er KVIK Thomas

Mvh - SEMMER

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 22-12-03 23:20

ik for det rager mig!!!! men jeg har ikke sat mig ordenligt ind i det!!!((hvilket jeg heller ikke tror hr. Stats`M gider !!!

du ref til en hjemmeside i dit brev!!!! tror næppe HR.Stats`M gider at rode hele dit site igennem for at finde det du ref til i brevet!!

tror du måske heller skulle skrive dit budskab til ham i selve brevet !!!!.....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-12-03 23:22

semmer

Jeg ved hvor statsministeren bor, men da han som privatperson har ønsket "beskyttet adresse" vil jeg da ikke oplyse om det. Man bør respektere de personer, som vil leve i fred. Dit brev skal statsministeren nok få. Måske får du et svar efter jul.

mvh ans og

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 23-12-03 00:40

Iiihhh dejligt at vide man har lidt ret (ang. Skals) at han så er flyttet er mindre heldigt - men du får nok dit budskab igennem, semmer

-----

øøhhh ellebye hvorfor er det liiiige Fnollerpige ( svarer til navnet )????
det må jeg sige var en yderst intelligent bemærkning at fyre af *GGGG*

Karina

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 23-12-03 00:48

Tror bare at Han kom til at fjerne (F) i dit nick **

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 23-12-03 00:57

Ja det må han da have gjort *G - men pyt nu med det.....
sådan er der jo så meget...

Karina (der osse svarer til navnet)

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 23-12-03 01:02

*GGG* ja ja bare man ved hvem man er.... og ike`hvad andre tror man er .....så går det jo nok *s*

god jul*...

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 23-12-03 01:10

God Jul til dig osse bokke31

Karina

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 23-12-03 01:12

tark**

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-12-03 08:05

Hvad er ligheden mellem Osama og Anders ?
Mange vil i kontakt med dem, men ingen kender adressen

Undskyld, ku ik la vær .... igen.
God jul.
Natmaden

Godkendelse af svar
Fra : semmer

Dato : 23-12-03 14:19

Tak for svaret dr0zie. Det var ikke korrekt svaret - men dog det næstbedste

Du får derfor de 100 grundpoint. De 300 er jo allerede afsat til Ellebye.

Mvh - SEMMER

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 23-12-03 14:25

>semmer

Der ligge 400 point til dig og venter.
Og nej, de 300 behøver du ikke at give til mig.
Men læs lige den med pointene til dig.

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 23-12-03 14:33

Bokke31 - der er også 100 point til dig, for at påpege den (ret alvorlige) fejl fra min side, at jeg har glemt at skrive "Klik på Trafik". Selvfølgelig skal besøgende ikke rode rundt i et hundredtal af sider.

Fejlen er rettet - tak for hjælpen.

Dine 100 kommer om lidt

Mvh - SEMMER