/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ram blok
Fra : Hallob
Vist : 642 gange
10 point
Dato : 22-12-03 00:44

Nogender skulle ligge inde med en ram blok som ikke bruges og som kan købes???

Eller nogen der kender nogen steder hvor de ikke koster røven ud af bukserne som de gør andre steder???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-12-03 00:46

Er ram blokke specielt dyre? Har du været inde på www.edbpriser.dk og kigge?

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 22-12-03 00:48

Har været derinde at kigge men det var nu mere hvis der var nogen som måske lå inde med en som der ikke blev brugt???
Og ja de er da alligevel pæn dyre bare for sådan et lille stykke printplade...

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-12-03 00:49

Hej (igen)
Ram er efterhånden blevet i vidt begreb.
Der er mange modeller.
Jeg plejer at finde www.prc-data.dk rimelige i priser/udvalg/levering og service.
Jeg har nogen rigtig gamle liggende, hvis det er det du mener.
Mvh. Natmaden

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 22-12-03 00:50

Det er Ram Blokke som denne jeg mener!!!

http://www.prc-data.dk/Produkt.asp?ProduktID=20923011

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-12-03 00:52

Det da rimeligt billigt! Jeg kan huske min første computer der gav jeg 3500 kr for 4 mb extra ram!!!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-12-03 00:53

Ramblokke er ikke en printplade det er små chip fyldt med røg.
De virker i'hvert'til'fæl' ikke nor røgen slipper ud
forstår du mener nyere ram.
Nope desværre. (igen).
God jagt .
Natmaden

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 22-12-03 00:55

tedd --> Jaaaa ok det er så pæn dyrt

Natmanden --> Bare iorden så!!

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 22-12-03 01:00

Hallob <- snakker du om sd-ram de gamle.?

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 22-12-03 01:01

Får så vidt jeg kan se så det link du giver det viser en gammel ram block sd-ram.?

Dr0zie

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 22-12-03 01:29

Ved bare at det ser sådan ud det jeg skal have men hvordanser de andre da ud altså de nye????

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 22-12-03 01:30

Jamen er det ddr du skal bruge eller sd-ram.?
Er det de nye eller gamle ram blocke. du søger?

Dr0zie

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-12-03 01:33

Prøv at downloade aida!
http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32
Der kan du se under PC og Opsumering hvad det er for nogle ram du bruger!

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 22-12-03 01:35

Aner ikke hvad de hedder ved bare de ser sådan ud!!!
http://www.prc-data.dk/Produkt.asp?ProduktID=20923011

tedd --> Undskyld men har haft aida og gider ikke at have det igen Sorry

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 22-12-03 01:37

det er vist sd-ram men svært af se lyt til tedd installer aida32 og find ud af det ellers kan jeg ikke hjælpe skal jo vide om du skal bruge sd-ram som er den ældre version eller ddr-ram som er nyere hvor hurtig er din pc og hvor gammel?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-12-03 01:37

Ok så sletter jeg fluebenet her. Der er sgu for mange ramtyper i denne verden til jeg gider gætte!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-12-03 02:03

Hvad hedder dit motherboard ?
Du kan se det når computeren starter.
Det vil kunne hjælpe , til at finde din ram-type.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-12-03 08:57

Efter linket drejer det sig om SD, pc133, ram de er vel ikke så dyre prøv at kigge i de forskellige avisers "loppe, spare bytte markeder" der kan du som regel finde nogen. Et godt bud vil også være den blå avis og gul og gratis. Gul og gratis er under afsnit 330.

Fijala

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-12-03 11:26

Jeg smed desværre nogle gamle ram-kort i skraldespanden.
De var på 1 MB.

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 22-12-03 12:43

hehe teil jeg tror ikke det giver noget

Dr0zie

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-12-03 12:48

Da det ikke er til at vide hvad for type der er i, har jeg jo også 2 sæt 32MB ram Pc 100. Er meget billige

Fijala

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 22-12-03 12:50

jeg har sd-ram til slag måde 128 og 256

Dr0zie

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-12-03 12:52

Så prøv at sige hvad det er for en pc du har. Det kan være at vi derudfra kan komme frem til typen

Fijala

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-12-03 12:52

Så prøv at sige hvad det er for en pc du har. Det kan være at vi derudfra kan komme frem til typen

Fijala

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-12-03 12:53

Så prøv at sige hvad det er for en pc du har. Det kan være at vi derudfra kan komme frem til typen

Fijala

<dr0zie>

Til slag eller til salg "undskyld"

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 22-12-03 12:58

mener til salg sorry
Og så er det både og ikke måde

Dr0zie

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 22-12-03 18:54

Hej Drozie...

Hvad skal du have for dem??
Vi kan jo skrives ved Mail hvis det skulle være!

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 22-12-03 18:56

ved ikke .
Hvilken af dem er du interresert i og er du sikker på det er sd-ram du skal bruge ifølge den der net side er det.

Mvh: dr0zie

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 22-12-03 22:36

Har lige tjekket det og er sikker på at det er sd-ram nu...
Hmmm men begge 2 vel hvis du altså r interreseret i at sælge begge!!

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 22-12-03 22:36

Har lige tjekket det og er sikker på at det er sd-ram nu...
Hmmm men begge 2 vel hvis du altså r interreseret i at sælge begge!!

Accepteret svar
Fra : dr0zie

Modtaget 10 point
Dato : 22-12-03 23:40

ok .. vi kan sagtens finde ud af en pris.
hvad er din mail så kan vi snakke viderere der.
Så alt vores snak ikke går over Kandu og så folk der abonnerer på dette spm ikke skal hele tiden få mail

Dr0zie

Godkendelse af svar
Fra : Hallob

Dato : 22-12-03 23:45

Tak for svaret dr0zie.

hallkim92@hotmail.com