/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
runescape
Fra : biggold
Vist : 673 gange
60 point
Dato : 19-12-03 17:54

hej er du nogen der har et link til hack til runescape

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-12-03 22:25

Prøv I Google serveren SUNE

Kommentar
Fra : biggold

Dato : 19-12-03 22:31

ka du ik skaffe et link til noget hack

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-12-03 01:50

Kan du spille det, kan du sikkert også finde det

WWW.CHEATPLANET.COM
WWW.SNYD.DK
WWW.SNYDESEKTIONEN.DK
WWW.KEKS.DK
WWW.REVICA.DK
WWW.MEGAGAMES.COM
WWW.SUPERCHEATS.COM
God søgning
Mvh. Natmaden

Kommentar
Fra : seawar

Dato : 11-01-05 21:33

hva natmaden kan du ikke sende det der hacker program til mig på min e-mail som du kan få hvis du har msn så skriver jeg den til dig!!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-01-05 08:37

?? ikke forstået ??

Kommentar
Fra : seawar

Dato : 12-01-05 13:10

har du msn så skriver jeg mine e-mail til dig og ellers kan du sende det der hacker program til mig på msn!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-01-05 16:06

Hvilket hackerpgm. jeg har da her bare lagt et par link og som du ser er dette en af disse dårlige tråde hvor at personen
der starter tråden ikke selv deltager, man fornemmer at biggold har fået det han ville, og derfor ikke gider at bruge tid på
et simpelt tak, og eller at lukke tråden.
kandu er jo et sted hvor at man kan være anonym, så jeg ønsker ikke at ligge email her, det samme bør du gøre.
Hvis du søger et hackerpgm så kan jeg da forstille mig at der er mange af slagsen.

Du bør så selv åbne en tråd om emnet. det kan du gøre her http://www.kandu.dk/dk/spg.asp?groupid=30306&qid=0
Du kan lige først gøre dig selv til superbruger, da det giver dig lidt mere mulighed. bla. flere startspoint.
Du vil så også få meget bedre hjælp end at jeg kan give.
Men hvad er det du vil have hacket ?

Kommentar
Fra : seawar

Dato : 12-01-05 18:22

En der hedder hr yoyo på runescape

Kommentar
Fra : seawar

Dato : 12-01-05 18:29

Forresten hvordan får jeg flere point?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-01-05 18:51

læs http://www.kandu.dk/dk/faq.asp det erlet nok !
Jeg kan ikke hjælpe med hack eller runescape, andet end det jeg allerede har gjort altså et par link!
Om det kan bruges til noget må du selv finde ud af, jeg spiller ikke selv.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-01-05 18:51

læs http://www.kandu.dk/dk/faq.asp det er let nok !
Jeg kan ikke hjælpe med hack eller runescape, andet end det jeg allerede har gjort altså et par link!
Om det kan bruges til noget må du selv finde ud af, jeg spiller ikke selv.