/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Efterlysning
Fra : briani
Vist : 359 gange
100 point
Dato : 19-12-03 17:37

EFTERLYSNING.

Er der ikke en Kandubruger der vil bytte sine ledige point,med superpoint??
Jeg kan oplyse at jeg for tiden har 25153 ledige point,det kunne sku da være rart at få dem byttet til superpoint.

Efter hvad jeg kan læse herinde,er der jo den sidste stykke tid blevet meget moderne,at forære sine point væk.

Jeg troede at dette gode forum var oprettet til at stille spørgsmål med,og fandt man løsningen på Kandubrugerens proplem,jamen så fik man som tak point for det,men der er nok noget jeg har misforstået.

Top 10 er jo ikke en dyt værd mere
http://www.kandu.dk/dk/premie.asp

Heller ikke denne her kan man regne med mere
” Her kan du følge med i top 50 for superbrugerne her hos kandu.dk.”
http://www.kandu.dk/dk/top10all.asp.

Selfølgelig kan man som ny bruger komme til at give sine point til det forkerte svar,og så syntes jeg det er fair,at dem der har fået de forkerte point giver dem tilbage til rette ejermand/inde.
Men alt det der med,du får lige lidt point fordi jeg er i julehumør-eller lige et par dask med point
Er det fair??
Jeg siger nej.
Der er trods alt kandu bruger som går op i point,og bruger timer herinde for at hjælpe,og som tak får de point
Andre får point for INGEN HJÆLP.

Så når alt kommer til alt er det vel helt i orden,at jeg bytter mine 25153 ledige point med superpoint
ELLER ER DET ??

Mvh
Og en og

Brian

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-12-03 17:41

Det er ok, snyd hvis du kan.
Andre snyder, det er tydeligt nok.
Snyde eller på smart måde give hinanden pionts er ingen forskel.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-12-03 17:43

Rettelse

Her er det rigtige links til top 50 superbruger
http://www.kandu.dk/dk/top10all.asp

Undskyld
Brian

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 19-12-03 17:53

Jeg kan ikke tiltræde tilbuddet af to årsager. For det første går jeg ikke ind for pointbytning, for det andet har jeg kun sølle 290 point at bytte med
Jeg føler mig dog lidt trådt på, med din henvisning til top 10. Jeg kan godt notere, at jeg ligger i toppen, men jeg skal FA.... love dig for, at det er hård tastearbejde der står bag. Mig bekendt, har jeg ikke fået nogle point foræret overhovedet.
Men måske er du af en anden opfattelse. Hvis dette er tilfældet, hører jeg gerne hvor......
Men hvorfor spørgsmålet? Hvor er der sket bortforæring af point???
Måske har jeg i timen

MVH
JMS

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-12-03 18:06

I en smalltalk får man ikke løst problemer det har jeg da fundet ud af.

>jms du har ikke sovet i timen.

>Teil jeg skylder også dig 40 point (spørgsmålet om farven på knoppen af en flagstang)

>briani

Du skrev i skingurs tråd at det var barnligt. Behold du bare dine ledige point, så behøver du ikke at frygte at det er på din bekostning at en anden bruger på kandu skulle kunne indhendte dig.

mvh ans og [jul ]

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-12-03 18:14

Hejsa JMS

Nu var det ikke for at træde på dig,jeg nævnte top10 listen
Men hvad vil du sige til at blive overhalet indenom af en bruger,som bare har fået sine point foræret For ingen hjælp??,når du jo selv har brugt en masse tastearbejde for at få dine point.

Jeg gider ikke finde alle de links frem,hvor folk ”bytter”eller forærer point væk.

Du har selv været med så længe,så dem må du have set.
og en enkelt eller to dask spørgsmål har du jo selv lavet

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 19-12-03 18:25

<<briani
Når jeg laver dask spørgsmål, er det som regel med maks. tre sølle point. Det mener jeg ikke skader, men giver en tråd i smalltalk, hvor man kan diskutere ren nonsens
Jeg har i par tilfælde, givet point til andre, hvor jeg uretmæssig (efter min mening) har fået point for mit svar, men hvor det var helt klart, at en anden havde et bedre svar.
Jeg er principiel ligeglad med point, det er ikke derfor jeg er her. Jeg er her fordi, at jeg godt kan lide at svare på udfordringer, og så lærer man en helve... masse her.
Men alligevel, det kan irritere MIG GRÆNSELØS, at en spørger får det rigtige svar, og aldrig accepterer svaret, og undlader at lukke spørgsmålet. Og det er TOTAL ligegyldig, om jeg er involveret eller ej. Det er princippet der irriterer mig. De spørgsmål jeg er involveret i, rykker jeg helt klart, for lukning af spørgsmålet efter tre-fire dages passivitet fra spørgerens side. Det er der måske nogen der har noteret.
Men helt klart, det er godt at bringe spørgsmålet til torvs.

JMS

Kommentar
Fra : jensoline

Dato : 19-12-03 18:32

Lad dog være med at tage det personligt,det er da tydeligt,på trods af alle forsikringer,at det er dobbelt
profiler der optræder.Her op til jul mangler nogle sikkert en brødrister eller andet hardware
Mvh Jens Ole

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-12-03 18:34

JMS

Syntes du selv at dette spørgsmål fra dig er 100 point værd??
http://kandu.dk/dk/spg/28034

Hvad med denne
http://kandu.dk/dk/spg/27852

eller denne
http://kandu.dk/dk/spg/27218

Mvh Brian

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 19-12-03 18:42

<<briani
Synd du ikke går ind og læser kommentarer under spørgsmålene.
ad 1. Point jeg fik, men absolut ikke burde have haft. Derfor det åndsvage spørgsmål.
ad 2. Fik et elementært problem løst her på kontoret. Burde måskehave givet 500 point.
ad 3. Point jeg fik, men absolut ikke burde have haft.
Så kom ikke her jeg kan sgu forsvare hvad jeg laver. En jyde som mig forærer INTET væk
MVH
JMS

Kommentar
Fra : jensoline

Dato : 19-12-03 18:43

JMS og andre
Selvfølgelig er du fuld af fup,prøv at se dine svar,hvad andre, MHT point ,er op til to år om at opnå,klarer du på nøjagtigt 30 dage.Hvorfor holder du ikke bare dine modskrifter for dig selv,det er jo rendyrket dumhed
at postulere noget andet.Men trøst dig med ,du er ikke den eneste

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 19-12-03 18:49

<<jensoline
Jeg håber virkelig, at du trækker dette snavs ind i din mund igen. Alle kan se hvilke sprgs. jag har besvaret. Om svarene er rigtige eller ej, ved jeg ikke, men alle de point jeg har fået, er opnået fuldstændig på ærlig vis.
Men jeg har en fordel, andre ikke har. Vi har nogle maskiner her på kontoret, man typisk bare skal holde øje med, hvorvidt de har problemer eller ej. Her sidder jeg mange kedelige timer, og da jeg blev træt af Napoleon og andre PC spil, faldt jeg over kandu. Hvis du læser tidspunkterne for mine svar. kan du også se, at jeg tilbringer meget tid ved tasteturet.
Så sig lige undskyld ikke ????
JMS

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-12-03 18:52

Emesen og Eyvind er samme person fra samme tastatur.
Emesen har da også fået lidt lette point, ind i mellem.
Eyvind har prøvet at opveje med at optjene lidt "spildpoint" (alm. bruger)
Emesen har også prøvet at jagte præmiepoint (og vundet)
Emesen og Eyvind bruger Kandu som leg/vidensdeling/hjernegymnastik/og lidt sport.
De fleste af Emesen's point er "tjent" og det er sjovt, at bevæge sig op på top 50.
Emesen/Eyvind
PS. min kone siger:"Du skulle hellere vinde en køkkenmaskine, end sådan en fjollet printer."

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 19-12-03 18:54

Det var meget at skrive om så lidt ....

( Hjesa Brian )
Jeg vil egentlig bare liiige kommentere een ting : Hvornår har Top10 nogensinde givet mening ??
Vi skal da i hvert fald meget langt tilbage i tiden så, ikk`??
Det har altid ( så længe jeg har været her i hvert fald ) været udtryk for mange ANDRE ting end dygtighed, hjælpsomhed osv.
Men den har da selvfølgelig indimellem fungeret efter principperne -

Jeg endte i Dec. sidste år som nummer 2 - fordi e.p ( bedre kendt som Uffe29 ) kastede nogen 1000 point efter mig - og så'n er mange endt der - og så'n er det til stadighed....
Al det behøver vi ikke komme nærmere ind på...

Og så vil jeg lige sige Glædelig Jul Brian

Karina

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-12-03 18:57

Hov - jeg glemte spørgsmålet.
Næe - det gider jeg ikke.
Og du gider nok ikke bytte med 156 point - resten har jeg brugt til at åbne og stille spørgsmål.
Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-12-03 18:58

Hejsa igen JMS

Ja jeg burde nok have købt svaret,før jeg kom med disse overstående 3 links,så det beklager jeg meget
men har dog ofret 10 point for at læse den ene.
Er selv Jyde så du har ret

Mvh Og en forsat god aften
Brian.
PS-den der med kontoret,er det den lokale kro?
Jeg boede engang i en lille by,hvor bodegaen hed kontoret,der var mange mænd der bildte deres koner ind,at de have overarbejde på kontoret
og det var sådan set rigtig nok

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-12-03 19:02

> Briani

"Kontoret" findes også i København. I "gamle" dage da com. ikke var opfundet havde de en gammel skrivemaskine stående ved siden af telefonen, som var til brug for gæster.

mvh ans

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 19-12-03 19:04

<<brian
Kontoret i Vejle???? Nej tror der er mange steder med det navn.
Jeg bor imellem Vejle og Horsens, skal ikke være en hemmelighed.
Nej vi har nogen isenkram som der skal holdes øje med, nogle gange kører vi næsten i døgndrift, selvom det med kroen lyder fristende
SNEØL juhuuu

JMS

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-12-03 19:15

Hejsa kære karina

Dejlig at høre der er liv i dig.

Kan kun give dig ret i det du skriver.

Jeg skal bare have lidt at brokke mig over,en gang imellem

Men måske måden at udele point bliver ændret fra de nye år,når kandu teamet er klar med deres store lovende ændringer herinde.

Kan du og dine kære have en
og

Brian

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 19-12-03 19:20

<<brian
Nu har jeg hørt om lovede ændringe et par gange. Hvor har i info fra???
Kunne godt tænke mig at vide lidt mere

JMS
nb.Stiller lige sprgs. her, typisk jysk koster intet

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-12-03 19:23

Hejsa JMS

Her
http://www.kandu.dk/dk/tip/5826

Brian

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 100 point
Dato : 19-12-03 19:24

Måske får jeg nu lidt dask over nakken (det er ligegyldigt den er øjelagt i forvejen), men på en eller anden måde kan jeg godt forstå >briani.

Der er mange der lægger en del i at finde frem til løsninger for spørgerne, og dette syntes jeg også skal honoreres. Jeg selv har da brugt min egen hjemmeside til at afprøve ting og sager for andre og det tager tid. Det er da rart at få, i det mindste et tak for arbejdet.

Det med lidt pointbytning går jeg nu ikke så meget op i, specielt nu hvor det er point "tjent" i indeværende måned der er gældende, og dog.

Hvor meget inflation er der ikke gået i at give de såkaldte "tip", det lugter tydeligt at nogle blot håber på nogle "nemme point" for at komme med i den lodtrækning, her burde der ryddes gevaltig op i.

Og ja, der er vel nok nogle der bruger lidt albuer for at kravle op i top 50 listen, men omvendt >briani jeg tror nu ikke din position er truet foreløbig. Mange må kigge op ad, du behøver kun at se ned af. Selvfølgelig er det da en "ære" blot at komme blandt top 50 helt fint, men mere ligger der heller ikke i det.

Hvis jeg endelig skal blive sur på noget ker på kandu, er de spørgere der blot forsvinder ud i den blå luft efter at have fået svar eller afgivet point, det er mere surt. Og jeg håber så sandelig kandu kan gøre noget ved problemet.

Sluttelig skal vi også passe på ikke at blæse en kop vand op til en orkan, og din indledning >briani kan jeg ikke tage helt alvorligt. Hvad er vi her for? at få point, som vi ikke kan købe noget for, eller for at hjælpe andre og få et varmt tak for hjælpen? Jeg er ikke i tvivl, hvad med jer andre????

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-12-03 19:34

Åååhhh Brian

Håber du så, at også du får tildelt point, så du kan spare dine ledige.
Der er jo ikke regler for hvad man skal gøre med sine ledige point. Der er dem, som samler, og så er der dem, der giver ud mens de er i live. Det er næsten som et testamente. I arver først, når jeg er død (dette gælder kun dem, der har skrevet et testamente). Giv mig hellere en blomst mens jer er i live, så kan jeg få glæde af den!!!!!!!!!!!! så længe der er liv i den.

mvh ans

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-12-03 19:43

Hejsa Ellebye og

Nu er jeg sådan set lige glad om jeg ligger på anden eller sidstepladsen
Men tro mig jeg har brugt mange timer på at nå derop,selv om det kan være ret så kold engang imellem,så det er ikke min position jeg er bange for.
Men som bare måden at visse personer får point på.

Angående min indledning.
At bytte mine ledige point med superpoint
Er der ingen der skal tage alvorlig,det kunne jeg aldrig drømme om,da jeg kun er her for at hjælpe.
Heller ikke selv om der kom en mulig køber

Mvh Brian
PS-kan kun give dig ret,det er Pisse træls når brugerne ikke lukker deres spørgsmål,når der er kommet et brugbar svar.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-12-03 19:49

ØV Briani. Da jeg i sin tid kom til Kandu, beskyldte jeg dig for at være MEGET pointfikseret. Jeg fik senere en fornemmelse af, at jeg muligvis havde taget fejl - men nu viser det sig så (desværre) - at min første intuition var rigtig

Frida.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 19-12-03 19:53

<<brian<<elleby
Se lige mit tidligere indlæg. Så er vi tre der er total enige. Det er bare træls...folk smutter bare..

Men nogle takker til gengæld så meget at man bliver

Men sådan er det åbenbart. Forøvrigt har du ret ellebye, der er gået inflation i tips. Men systemet er også tosset. Jeg har været inde på det før i et spørgsmål. Man laver et godt tip, og får 10 point. Så smider man et halvdårligt link, og får 40 point. Det har jeg fakstik prøvet. Og på det seneste, har der været mange tossede tips.
Men, thats life..
JMS

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-12-03 19:54

Hejsa ans

Jeg syntes godt jeg kan læse imellem linjerne på det kan du skriver om point systemet

http://kandu.dk/dk/pointrulez.asp

Citat
Her hos kandu.dk bruger vi et pointsystem for at gøre det mere attriktivt for brugerne at svare på de forskellige spørgsmål, som andre brugere måtte have. Med disse point har man mulighed for at komme på vores hi-score, og vinde mange flotte præmier.

Der er 2 forskellige pointsystemer hos kandu.dk, det ene der kaldes Ledige Point, bruges til at stille spørgsmål og købe svar.
Det andet pointsystem bruges til at komme på kandu.dk's hi-score, og til at vinde præmier med, dette kaldes superpoint.

Mvh og
Brian

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-12-03 20:31

jms
Inflation i tip http://www.kandu.dk/dk/tip.asp?groupid=20608&mode=1&qid=0
http://www.kandu.dk/dk/tip/5979

Og det fik du en stjerne for

>briani

kandu har jo også gjort opmærksom på at i smalltalk er "mudderkastning" tilladt.

mvh ans

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-12-03 20:35

Hva' er der galt med Ans udtalelse om pointsystemet?? Brian dine sko klemmer - og dit angreb mod JMS er helt hen i vejret. Alle får sgu da nogle gange point for et fuldstændigt SKOD svar. Hvis du mener vi alle skal holde os væk fra et sp. hvis ikke vi har et fornuftigt og muligt svar - så blir' Kandu fan... et kedeligt sted at være. Jeg mener helt seriøst, at det du har gang i her - netop er hvad du selv kalder for "BARNLIGT"

Frida.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-12-03 20:36

Hejsa igen ans

"kandu har jo også gjort opmærksom på at i smalltalk er "mudderkastning" tilladt"

Ja da det er derfor vi fik gruppen oprettet,fordi der tit var mudderkastning på diverse spørgsmål.

Brian

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 19-12-03 20:42

<<ans
Det var da fine tip (sneøl tip)
Nej jeg var ved at være lidt træt af al det flagstangshalløj, det gik helt i selvsving

<<frida
Brian angriber da ikke mig, hvor ??? Sådan opfatter jeg det ikke

Jeg har forøvrigt opdaget en ny superbruger her i aften kandu.dk, jeg anede slet intet om eksistensen, tak brian
MVH
JMS

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-12-03 20:46

Angreb er måske heller ikke det rette ord - men kl. 18.34 sætter Brian links ind, som jeg anser som en mistænkliggørelse af dine svar. Brian er bare mavesur - og det til trods for at han har vundet i Lotto

Frida.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-12-03 20:48

Hejsa Kære lille Frida

Lad os så lige få det sat på plads en gang for alle.
Er det min tur til at komme og besøge dig eller er det omvendt?

Nej Frida jeg er ikke pointfikseret.

Det ans skriver om poinsystemet er noget Ram2 har opfundet i en ”brandert”

Jeg har aldrig skrevet man skal holde sig væk fra et spørgsmål.

Prøv lige at læse mit spørgsmål og efterfølgende kommentarer en eller to gange mere,så får du svar på det andet du skriver

Mvh Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-12-03 20:52

Tillæg
>Frida<

Nej og atter nej jeg er aldrig SUR.

Den der med lotto er god nok,den gjorde mig bare mere glad

Brian

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-12-03 20:58

Brian er bare "Ramløs"
Hvor står det, at det er noget ram2 har opfundet. Ja jeg mener pointsystemet?
>jms du brugta da 40% på det
mvh ans

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-12-03 21:00

Okay Brian din skid. Nu holder jeg mig væk - hva' fan... mener du med, hvis tur det er til at besøge hvem og hvem fanden der har opfundet hvad i en "brandert" det aner jeg ganske enkelt ikke en bønne om*GG*

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-12-03 21:05

Her er altså ikke helt Ramløst han var da lige på igår med en melding fra Espania

Frida.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-12-03 21:06

Hejsa Frida

Hvad holder du dig væk fra??

Du skal ikke vide alt,så ved jeg jo ikke noget selv

Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-12-03 21:18

Jamen jeg prøver bare at holde mig væk fra dig kære Brian (har en lille rødvinsrus på) derfor skriver jeg "kære"

Du skal ikke tro at Ram ikke kommer efter dig - for det gør han nok

Frida.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-12-03 21:24

Jamen kære lille Frida
jeg skriver kære fordi jeg har været ædru i 12 år nu.

Jeg er da ked af at høre du vil holde dig væk fra mig
Du ved ikke hvad du går glip af

Hvem er Ram??

Brian

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 19-12-03 21:25

<<ans 40% = 40 dask
Der skal sgu da være symmetri i lor...

JMS

<<FRIDA DRIKKER DU ALKOHOL??? HVEM PASSER SÅ FRIDAHUND... Skal jeg gå en tur med... :_D
JMS

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 19-12-03 21:25

<<ans 40% = 40 dask
Der skal sgu da være symmetri i lor...

JMS

<<FRIDA DRIKKER DU ALKOHOL??? HVEM PASSER SÅ FRIDAHUND... Skal jeg gå en tur med...
JMS

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-12-03 21:28

Kære lille Frida*LOL* Hold så op Brian jeg falder ikke for det*GG*
Hmm!!! Ja Ram - hvem mon det er?? jeg syns' jo at han er sød - men ikke alle er enige - det ved jeg da godt

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-12-03 21:29

JMS: du drikker vist mere end jeg gørFrida får sgu da lov til at sk*** på gulvet...

frida.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-12-03 21:32

>jms
Sørger du nu for at der er symmerti i lort..

mvh ans

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-12-03 21:36

hihi - en skam CLAN ikke er her. Idag er det mig som har glemt sølvpapiret på sne øllerne

Frida.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 19-12-03 21:36

<<frida
<<ans
Forstår overhovedet intet. Har jeg nogen sinde talt om hunde L...
JMS

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 19-12-03 21:39

Ok, jeg smutter nu, spændende at se i morgen, hvem der får byttet point..
Var det forøvrigt ikke det sprgs. drejede sig om

JMS

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-12-03 21:39

Okay JMS - vi kom samtidigt. Ryger du?

Frida.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-12-03 21:44

Hejsa Kære lille Frida

Vil du ikke være sød at svare på denne annonce.

Gå ind på linket-og under Sjove PPS filer. klikker på den der hedder annonce.

http://www.sfast.dk/Rodekassen/sjov%20med%20pps/pps.htm

Brian

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 19-12-03 21:45

>>jms
det der pointbytteri dukker op med jævne mellemrum....

Naaah tror sgutte på Brian går af med alle sine point - det holder jeg en kold juleøl på.... *GG*

Fortsat god aften allesammen... osse til dem der ikke er her --- eehhmm !!

Karina

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-12-03 21:50

Hejsa karina

Her er hvad jeg skrev i min kommentar kl 19:43

Angående min indledning.
At bytte mine ledige point med superpoint
Er der ingen der skal tage alvorlig,det kunne jeg aldrig drømme om,da jeg kun er her for at hjælpe.
Heller ikke selv om der kom en mulig køber.

Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-12-03 21:53

Aiii Brian*GG* er det dig?? kan fan... godt forstå hvis du ikke har en kæreste

Frida.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-12-03 21:55

>Frida
Du kan jo gå en tur sammen med jms!!!!!!!! Så finder du ud af om han ryger
Måske hundhundene kan lide hinanden.
ans

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-12-03 21:57

*LOL* To små lebiske hunhunde - Ja hvorfor ik*??

Frida.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-12-03 22:01

Det har du ret i Brian. Du er en Joachim von And. Pointbytteri er kun for børn og barnlige sjæle. Du hører til gnierne.
ans

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 19-12-03 22:02

Nåååh ja - men jeg gider ikke læse altsammen med lige stor iver - mit filter sorterer en del fra og du røg med i købet med liiige det indlæg kl. 19:43...

Sorry *GG

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-12-03 22:12

Frida

Næææææ Det er desværre ikke mig

nu ved jeg ikke lige 100% om det er den Ramses vi kender,men han hedder faktisk ram.

Jeg vil sku IKK have en kæreste
jeg har det sku godt med at være alene.

Brian

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-12-03 22:19

Er du nu også sikker på at du har det godt med at være alene? Efter at ram2 rejste på ferie, har du været her hele tiden. Indrøm at du savner ham

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-12-03 22:22

Hmm!!! uden at røbe for meget kære Brian*GG* - så tror jeg ikke - du skal lede efter vores Ram på nettet

Frida.

Ps. en kæreste er da ellers nødvendig, hvis man kan li' at sove i ské

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-12-03 22:31

Jamen lille ans
Du er da rigtig i det muntre hjørne iaften.
jeg er faktisk herinde hver dag med eller uden Ramløse.

Frida.

Det er godt og dejlig at sove i ske.
men det kræver absolut ikke en kæreste
jeg har mine faste elskerinder,og de kan mætte mine behov

Vil du på listen ?

Brian

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-12-03 22:51

>Brian
Glæder mig at du også er i dit muntre hjørne.
>Frida Er det ikke ram 2, vi tænker på? Der er nemlig også en ram, som vi ikke hører så meget til???
mvh ans

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-12-03 22:54

Brian For sat.. da NEJ TAK!! jeg tror nok jeg har nok at se til - men måske Ans vil på listen*GG*

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-12-03 22:56

Jow Ans det er Ram2 vi taler om hvem er den anden Ram??

Frida.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 19-12-03 22:56

*GGGG* - øøjj han ville elske det her den gode Ram - det er vand på hans mølle, men så'n er det at være savnet OG berømt *GG

Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 19-12-03 22:59

Der er ingen anden Ram - jeg mener Ram har fortalt mig engang at grunden til at han hedder Ram2 - er fordi han ikke kunne få "Ram" og tilhørende password til at virke - det tvang så den lille fyr ud i en episode 2 af hans valgte profilnavn ....

Karina

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-12-03 23:01

Hold da helt op Frida,hvor er jeg glad for du sage nej.

Efter jeg have skrevet min kommentar,kom jeg til at kikke i min kalender,og der er faktisk booket op til marts 2006

Så manne tak
Brian

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-12-03 23:05

briani - den der liste - er det en man kan låne lidt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-12-03 23:06

Hvem siger at han (ram2) er savnet og berømt?????? Jeg savner ham ikke. Og det tror jeg heller ikke at Brian gør, på den måde, som han fører sig frem
Julen varer ikke lige til påske, for der i mellem kommer fasten.

mvh ans

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-12-03 23:06

*GGGG* har lige haft kontat til Ram2 han blander sig hele tiden i mine køkkenruller

Hmm!! Brian - booket op til år 2006 - det lyder sgu da ikke som om, at du har tid til at sludre her på kandu

Frida.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 19-12-03 23:09

ans rooolig nu ikk`*GGG

en eller anden skrev noget om at snakke om Ram og ærligt talt vi taler om ham uafbrudt - og jo gu er han da savnet *LOL*
Jeg savner ham da f.eks......

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 19-12-03 23:09

men på den anden side set savner jeg osse Zonker

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-12-03 23:11

Ja Ans - du kan lige så godt lære at leve med det*GG* Ram og måske endda Zonker som Fnolle nævner er savnet her på Kandu

Frida.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-12-03 23:12

Emesen
låne og låne jeg kunne godt bruge en ferieafløser
var det noget?

Ans.
nej jeg savner ham ikke (måske lidt han er jo min gode kanduven)

Frida.
Nu har elskerinderne jo også en computer,så når de trænger til en pause,så logger jeg på kandu imens

Brian

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-12-03 23:19

>Frida Dine køkkenruller!!!!!!
Hvem ved måske er Zonker her stadig.
Det er ca. en uge siden, at jeg så en bruger ved navn "ram" og det var uden 2 tallet.

ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-12-03 23:21

Næe - det var nu bare listen, så jeg selv kan skrive ind.
Jeg går ud fra, at det er med popup på de rigtige datoer.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-12-03 23:24

emesen du er bare så skide sød

Frida.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 20-12-03 00:30

det er sgi da utroligt som zonker dukker op alle vegne...

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 20-12-03 11:23

For dælen en formiddagsgave
30 mails fra samme tråd
Ok jeg kan til min skuffelse se, at der ikke er nogen der har fået 10-12000 point øv..
Jeg ville også hellere have 10-12000 SNEØL.....

jms

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-12-03 11:30

JMS, fjern fluebenet og begynd at drikke sneøllene.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-12-03 11:33

12000 sneøl???????????????, hvad, holder du 2004 som sabbatår??????

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 20-12-03 11:40

<<elleby
SABBATH???
12000 sneøl, er til, øhhh lad mig nu se, nøjagtig 200 dage
jms

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-12-03 12:27

"Efterlysning" det er overskriften og det handler om point.
Hvorfor så tjene point på at skrive en vittighed i tip. Hvis man har en vittighed, som man synes at andre også skal have "glæde" af hvorfor så ikke stille det som et "spørgsmål" så er der også muligheden for at samle flere (vittigheder).
Ja, svaret er jo, at så skal man selv af med ledige point, og kan ikke få point.
Brian det er ikke til dig, men vittigheder som tip!!!!!!!!!!!!!

mvh ans

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 02-01-04 19:35

Hopper lige ud af denne tråd
Godt nytår allesammen.

mvh
jms

Godkendelse af svar
Fra : briani

Dato : 04-01-04 12:54

Tak for svaret ellebye.