/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
overdriver du nu ikke ldt?
Fra : skingur
Vist : 728 gange
1 point
Dato : 17-12-03 13:08

Er det ikke bare en smule overdrevet at give point til alle, der er kommet med en bemærkning i ens tråd?

Mvh hristina

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 17-12-03 13:12

Hmmm det er da vel fit nok nu hvor det er Jul så må manvel godt være i gave humør!!!

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 11 point
Dato : 17-12-03 13:18

skingur du er bare misundelig. Du kunne da bare have givet et bud på farven på knoppen på en flagstang. Så havde du også fået 40 point.
Har du fået navneforandring til hristina og hvad betyder ldt? Er du til julefrokost

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-12-03 13:18

Hvad er den af Hr. Is Tina
Nå der smuttede nok et "C" i forbifarten
Hygge... og rigtigt glædelig
NB
Julen er jo en tid hvor alt kører på "over-drive", så hvorfor ikke

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 17-12-03 13:19

"Al overdrivelse fremmer forståelsen", som man siger.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 17-12-03 13:21

Holder stadig på Polkaprikket !

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 17-12-03 13:23

ans har flagstangsproblemer
Se sprgs. flagstang til ellebye
jms

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-12-03 13:24

Åhhh den søde tid....
Citat
Juleopskrift for mænd
================

Nem og hurtig mad til 6 personer

Man køber en kalkun på fem kilo (til seks personer)
og en flaske whisky.

Dertil salt, peber, olivenolie og spækstrimler.
Kalkunen belægges med spækstrimler, den snøres,
saltes og pebres og overhældes med lidt olivenolie.
Sæt ovnen på 200 grader. Skænk så et glas whisky og
drik en skål til det kommende gode resultat. Læg
kalkunen i en bradepande og skub den ind i ovnen.
Skænk to hurtige glas whisky og drik igen til det
kommende gode resultat.

Indstil termostaten efter 20 minutter på 250 grader,
så den får et ordentligt pulver. Skænk, yderligere
tre glas whisky op og drik dem.

Efter en hal tsims tid vænner du fulen og blir ved mæ
at hllde øje med stajninngn. Griw vissskyflaschken å
tsa en lill EN.

Eftr ænnu en hal tsims tschid schlændrr du
laaaaangshomtr hæn til åvnnnn å vænnnr
kaaahaaalkunnn. PASCH PÅ att du hik brændr hånden på
den schkide åvvvn.

Å sschhå tsar vi ænnnu fæææhææm-schyw sjisskkywusser
mænns piiihiiipfuglen schtajer widre i æææn trææhææ
tsimer (schhirka - åp i ræwwwen mæ de!) Huuschk å
piss vær tiiihiiinde minut!

Kaaahaan de overhOOOvedt la saj gør schå kryw hæn til
åvvvn å prøvv å riwwwe kaahhhallkunnn UD! Tsa så
ænnnnu en schlllurrrk og prøvvv nåkkkkngang å få
kræææet UD!

Samml så den satansforbanddde piiihhhiipfuuul op fra
døøøhøøørkn og smid den påå et faahhad. PASCH på a du
ikkk gliiiiiiiiiiiiiiiiiderr på det skidefedtede
køøøøkngål!

Kann du ikkkk uuundddgå de, schå prøvvv igen
ååå-oppp-og-ssccchtå-den-gik-scchku-ikkk. Tihihihaihi
schku å ssspisss limajet.

Tag en lur.

Spis næste dag kalkunen kold med mayonnaise og
aspirin. God fornøjelse med madlavningen!

Søren

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-12-03 13:26

Det var ikke mig, der havde problemer med en flagstangsknop, det var ticka.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-12-03 13:37

For hulen'da'osse ans... man får kuller af alle de flagstænger, du har kastet ind

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-12-03 13:55

CLAN
Jeg har ikke bedt dig om at deltage i dem alle!!!!!!!!!!
Bliv du bare nede på jorden så længe det nu kan vare. Du skal vel snart ud på det dybe vand igen.

mvh ans

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-12-03 14:00

ans... Jamen jeg skal jo ha' "næsen" i dem alle
Venter lidt med det dybe vand til d. 30/12
Søren

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-12-03 14:15

CLAN
Skal du så have en "dukkert" nytårsaften

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-12-03 14:18

Ahhh! Ikke i Nordsøen... venter til vi er på varmere bredegrader
Jeg snupper julen, og min afløser Nytår...

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-12-03 14:48

Jeg syntes da ikke det er, at overdrive......jeg syns da kun det er sødt af Ans, sådan at dele julegaver ud

// Toupie

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-12-03 14:50

Jow
(hvis nogen er i tvivl - er det et svar til Skingur's sp.)

Frida.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-12-03 14:53

Så har jeg slået en streg over regningen

ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-12-03 15:14

Jeg har ikke overdrevet. Fik tildelt point på et svar, der ikke var et endegyldigt svar på. Da der ikke var så mange, der deltog i den tråd, samtidig med at jeg havde ledige point har jeg delt ud.
Hvis jeg havde givet point til en bruger, som ikke deltog i tråden http://www.kandu.dk/dk/spg/28238
ja så havde jeg overdrevet.
At jeg så har delt ud i kategorien smalltalk skyldes at det oprindelige spørgsmål blev stillet i netop den kategori.

mvh ans og

Kommentar
Fra : briani

Dato : 17-12-03 16:33

Hejsa Skingur

En smule overdrevet skriver du,jeg syntes at det er meget overdrevet,og meget BARNLIG.

Mvh Brian

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 17-12-03 16:37

Det er sgu da bare fordi det ikke er dig som får nogle point du ville da også gerne have point for det hvis det var dig så her skal du da ikke komme....

Men Da

Kommentar
Fra : briani

Dato : 17-12-03 16:47

Jeg er bedøvende lige glad med point.

Jeg kunne jo begynde at dele ud af mine 25098 ledige point
eller lave et ophørdsudsalg med dem-det har vi jo set før herinde,og sikke en ballade det gav.

Men hvis i vil ødelægge kandus pointsystem,jamen så skal i da bare forsætte,jeres latterlige leg.

Brian

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-12-03 16:52

Jeg skal lige love for I hygger jer her i ram2's fravær, men det er der heldigvis råd for:

Skingur -> Hvorfor i alverden interesserer du, en ellers middelbegavet kvinde, dig for hvad husmoderen ans i sit afsind foretager sig med sine point?

ans-> Du fylder!

..og til resten af sammenrendet i denne meningsløse tråd...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Omtrent sådan vil jeg tro ram2 ville have kommenteret denne tråd

Jeg savner sgu ram2. Jeg må vist hellere til lægen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-12-03 16:54

>Molo for fan... SKYND DIG AFSTED

Frida.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-12-03 17:04

Knoppen på en flagstang er hvid eller messing ved højtider.
Emesen.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 17-12-03 17:10

Knopper på en flagstang har den farve som knopper på en flagstang skal have.
(frit efter tante et og to)

Så er flagstangsknopdebatten måske snart afsluttet

JMS

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 17-12-03 17:12

>briani

Citat
Jeg er bedøvende lige glad med point.
Men hvis i vil ødelægge kandus pointsystem,jamen så skal i da bare forsætte,jeres latterlige leg.

Syntes du ikke dine to sætninger er lidt selvmodsigende.

Du er ligeglad for point, men man må ikke ødelægge pointsystemet??

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-12-03 17:15

Så så lille børn....................det er juletid.
Emesen.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 17-12-03 17:18

Hejsa Ellebye

Nej da.

der er mange herinde som er glade for point,og som virkelig bruger mange timer på at hjælpe,og som tak får point for deres arbejde,så er det da lidt meget træls for dem at se,at dem der ikke yder noget,får foræret latterlige point.

Kandu er nu bygget op på den måde som den er.

Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-12-03 17:22

Kom bare igen ellebye

Frida.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 17-12-03 17:28

Blander mig lige i pointdisk....
Jeg er også fuldstændig ligeglad med point, både den ene og den anden slags. Almindelige point anvender jeg til at stille sprgs. Superpoint, tja, dem kan jeg ikke rigtig bruge. Måske hvis jeg er lotto heldig vinder jeg en dims. MEN...
Det kan irritere mig grænseløs, at en spørger får det absolut rigtige svar, og bare forsvinder. Man gider ikke engang sige tak. Men det problem får man nok aldrig løst.

JMS
nb. undskylder lige at dette er udenfor oprindelig emne, nemlig nogle knopper på en flagsstang

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-12-03 17:36

Af frygt for endnu engang at gentage mig selv : HIT med de POINT (..hvis I er så ligeglade )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 17-12-03 17:43

>Frida.

Du er da også at finde alle vegne hvor der sker noget.

Lige som jeg troede at Dina var renlig har jeg nu i dag måtte osv. 3 gange idag.

Grrrrrrrrr

Og nej, selvfølgelig har >briani i bund og grund ret, men lidt "sjovt" skal der være plads til en gang imellem.
Det er jo den eneste måde vi mødes på, ellers er det "ude" ved spørgerne det foregår.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 17-12-03 17:47

<<molo
jeg har sølle 100, dem må du da gerne få
Vil du ha dem...
(jeg har brugt alle de andre på fjollede spørgsmål, om hundehøm o.s.v Hundehøm er forøvrigt blevet en HOT)

FRIDA stop, jeg ved hvad du kan finde på
JMS

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 17-12-03 17:49

Flagstangsknopper kan også være lavet af glas fortæller en tante i Sverige mig

..og POINT skal i ikke give onkel kyle, for han er nemlig dum. Idag vidste han ikke engang, hvordan man læser en internetsides kildekode

HM

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 17-12-03 17:49

Så luk dog denne tråd!!!!!
tror vist nok den er færdig!!!!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-12-03 17:51

Jeg er kun på Kandu for sjov - derfor er jeg allevegne
JMS du ved godt hvem Dina er ik'

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-12-03 17:52

Hva' Fa... bilder du dig ind Hallob

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 17-12-03 17:54

<<hallob
fjern flueben i bunden, og sig accepter, så er du ude

molo, så godt indlægget om at læse kildekode

Frida... Dina, det er da ....... kone, er det ikke
JMS

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 17-12-03 18:02

Det er sgu ik så meget det men at det er meningen at indlæggene skal lukkes lige så snart at det er besvaret

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 17-12-03 18:07

<<<hallob
Der er kun spørgeren, der kan afgøre om sprgs. er besvaret. Og i smalltalk kan alt ske....

JMS

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-12-03 18:09

Hallob helt ærligt hva'*GG* er du ikke lidt langt ude nu?? Sp. er stillet kl. 13.08 og endda i kategorien smalltalk. Kom med et bedre argument - eller gør som JMS anbefaler

Frida.

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 17-12-03 18:12

Spænd hjælmen Nørder i har sgu da ik andet at lave hva'?
Men hvorfor tror i så der er point på dette spørgsmål ellers skulle det nok være et Tip Ik'?????
Hold da kæft i fatter da ingenting

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 17-12-03 18:13

<<frida
Hallob er lidt
Han har nok ikke fået snebajere i dag
HALLOB SLAP NU A DET ER
MVH
JMS

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-12-03 18:15

Stop du bare dit hysteri - det virker ikke der er 1 point at hente her - og måske er Skingur ude med sin hest. Slap du bare helt af Hallob

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-12-03 18:18

CLAN - ellebye - og Ticka's flagstang er da heller ikke blevet lukket - og der er 40 point at hente

Frida.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 17-12-03 18:19

<<frida
Det er fordi hallob ikke har rigtige problemer
Han skulle sgu have en hund, der ikke selv vil *****
Så var der andet at gå op i....
JMS

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-12-03 18:22

Hmm!!! jeg tror Hallob har et problem med sit temperament. Har du hund Hallob?? SÅ GÅ EN TUR MED DEN det er så dejligt afstressende ik' JMS

Frida.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-12-03 18:30

Hallo Hallob : Dette er en af de seriøse tråde, hvor man har tid til fordybelse i emnet der er spurgt om (hvis man kan huske, hvad der blev spurgt om. ) Point, flagstænger, Polkaprikker, hunde høm-høm'er og sidst men ikke mindst Sne-bajere

Iøvrigt har jeg lige genopdaget, hvor lidt skub der er i en 128Kbit forbindelse

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 17-12-03 18:38

<<molo
Tror ikke kun det er din forbindelse.
Kandu er EKSTREM langsom lige nu... Selv på en super forbindelse
Så denne opkobling er nok spild af penge f.s.v. angår kandu

JMS
Jahh, snebajere

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-12-03 18:49

jmsgruppen -> Her er der fest !!! 6 Tuborg sne øl til 2 mand.

...skal lige have noget at styrke mit ego på, efter dagens flovmand

..hvor blev min hjerne af i formiddags? Er der no'en der har set den? Den savnes af sin rette ejermand

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-12-03 18:51

>Molo
Har du rodet dig ud i noget snavs

Frida,

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 17-12-03 18:55

<<molo
Det eneste rigtige at reparere med, er sneøl. Skulle der ryge et par ekstra, er dette også OK.
Det med flovmand, kender jeg godt, typisk hvis man har kikke dybt i skærmen i lang tid. Så rådet er:
FORLAD SKÆRMEN OFTE, TAG EN PILSNER, ELLER ENDNU BEDRE EN SNEØL, OG FLUKS HJERNE KOMMER TILBAGE.
Dette er min ydmyge erfaring...

JMS

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-12-03 19:03

fridaflip -> Dette glemmer du hurtigst muligt igen, ....altså ikke sne øllerne. Det er slet slet ikke noget, der overhovedet kunne interssere dig

jmsgruppen -> Jamen, jeg holder da tit en pause og går ud til køleren efter en sne pils

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-12-03 19:08

Nåå!!! Du vil være overrasket over hva' der kan interessere mig

Frida.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 17-12-03 19:09

>> molo
Pils, ved normal brug, er medicin, klarer hjernen og livet...
Men drik aldrig øl i arbejdstiden, men hvem Fa.... arbejder også når man drikker øl
JMS

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-12-03 19:11

*GGGG* Okay jeg har regnet den ud Molo. Du var ved lægen med det der Ram2 syndrom - og han sagde det var uhelbredeligt

Frida.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-12-03 19:16

Nå det er her i gemmer jer
Ramses er på ferie... han er nok i gang med at kvæle en eller to gadesælgere lige nu

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-12-03 19:19

Hmm!!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-12-03 19:21

Min sexbrevkasse er gået i stå

Frida.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 17-12-03 19:22

Kan i ha det godt, til vi ses senere....
Jeg skal lige være seriøs i et par timer...
MVH
JMS
NB. Lukker mig lige ud af denne tråd

HØRTE DU DET HALLOB.....

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-12-03 19:29

Hmm, Hmm!! Er ved at jage hundene ud og gøre mere plads

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-12-03 19:34

*LOL* du er da i god tid Var det ikke først engang efter nytår vi blev enige om??

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-12-03 19:37

*GGG* Næste gang jeg kommer til Djursland vil jeg kigge efter en mand der er 181cm høj - vejer 95 kg - og som har glimmer i hovedet

Frida.
PS. Måske osse et par gravbasser*LOL*

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-12-03 19:42

Frida->
Nåhh-ja Glimmeret må ha' bredt sig til hukommeren
Du / I skal være velkommen
Tid til endnu en http://www.tuborg.dk/kampagner/j-dag/konkurrence/index.html

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-12-03 19:52

Jepper: Har lige været nede efter nye forsyninger, men nu er detr spisetid. Ses....

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vicksblues

Dato : 17-12-03 19:57

Hej her er den svenske söster vil bara lige sige at den ,altså Flagstangsknopper er hvide, röde eller blå om den står på slottet

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-12-03 20:06

Sådan viksblues : Nu skylder ans dig 40 stærke

Tak for mad

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-12-03 20:10

Når nu jeg tænker efter skal min frække nevø, da også ha'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vicksblues

Dato : 17-12-03 21:09

Bon apetit </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-12-03 21:24

viksblues -> Danke well

Juullimi Pilluarit

Takuss </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 17-12-03 21:55

Sikke en masse kommentarer! Jeg vil kommentere dem så godt jeg kan... i vilkårlig rækkefølge.

frida: Jeps, jeg var ude med hestene (har lige fået en shetlandshingst i træning, den er YNDIG!)

Briani: Giver dig næsten ret...dog: 40 point underminerer ikke systemet. Og det er jo ikke længere den med flest point, der vinder.

Ans: Det er ok, det er tanken der tæller. Hvis du tjekker mit oldgamle tip om flagstænger fra a-z vil du se, at knoppen også kan være løgformet! (Ta´den!!!)

Hallob: Du skal over hele hovedet ikke blande dig i, hvornår en tråd skal lukkes. Nu får denne tråd lov at stå åben i UGEVIS bare fordi du skrev det!!!!!!!!!!

Molo: glem det. Du når ikke ramses til sokkeholderne.

Søren (clan) Drysser du også glimmer på gravbasserne?

Sluttelig:

kh _C_ hristina

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-12-03 22:11

Skingur -> Korrekt, for ram2 er nemlig nemlig en man ikke kan nå (..om), ifølge eget udsagn

Juullimi Pilluaritsi </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-12-03 22:28

skingur
Hvor kan jeg hente den løgformet knop. Du skriver jo at jeg kan tage den. Spændt på at se farven.

Kommentar
Fra : vicksblues

Dato : 17-12-03 22:57

Ans
jeg ved ikke om du läste det jeg skriv inden idag

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-12-03 23:07

> vickbblues
Jeg har læst det.
>briani
Barnligt eller ej. Du er som Joachim von And.

mvh ans

Kommentar
Fra : vicksblues

Dato : 17-12-03 23:16

???? og hvad mener du med det?? det var vel ikke jeg som startede dette samtalsemne eller var det Ans ??

Kommentar
Fra : vicksblues

Dato : 17-12-03 23:16

???? og hvad mener du med det?? det var vel ikke jeg som startede dette samtalsemne eller var det Ans ??

Kommentar
Fra : vicksblues

Dato : 17-12-03 23:23

nå det får du undskylde Ans jeg troede den var til mig

Kommentar
Fra : vicksblues

Dato : 17-12-03 23:27

jeg er nemlig ny her

Kommentar
Fra : vicksblues

Dato : 17-12-03 23:27

jeg er nemlig ny her

Kommentar
Fra : vicksblues

Dato : 17-12-03 23:27

jeg er nemlig ny her

Kommentar
Fra : vicksblues

Dato : 17-12-03 23:27

jeg er nemlig ny her

Kommentar
Fra : briani

Dato : 17-12-03 23:30

Jamen "kære" ans

Kald mig hvad du vil.

Og bliv da bare ved med din latterlige BARNLIGE julegaveshow herinde.

Er du ved at skaffe dig kandu venner?
Så tror jeg nok der skal lidt flere point op af julesækken.

Brian

Kommentar
Fra : vicksblues

Dato : 17-12-03 23:42

Ans
venner, venner .................julefred

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-12-03 23:42

Hej Briani

Hvorfor er Ans barnlig?? hun har da bare været reel nok til at "dele" de point hun fik i et spørgsmål, hvor mange andre også forsøgte at "hjælpe" og alle havde lige meget ret/eller uret . Det er da været set før, uden at der er blevet sådan et palaver ud af det

At hun så har givet flere point ud, end hun har fået, er da kun fordi hun er i julehumør - det er da ikke barnligt

// Toupie

Kommentar
Fra : briani

Dato : 17-12-03 23:50

Hejsa toupie

Se mine kommetarer længere oppe
KL 16:47 – 17:18

mvh og en

Brian

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-12-03 23:56

Hej Briani

Jow jow, dem har jeg skam læst men i lige netop den tråd var der jo ingen der svarede rigtigt (har du læst den ) og Ans er da langt fra den første, der deler point på denne måde, så det jeg ikke forstår er, hvorfor så lige Ans er barnlig??? Det må da så være alle os der har uddelt "dele" point, der er barnlige??? eller hur??

// Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-12-03 00:06

nåå ja Briani

til dig også

// Toupie

Kommentar
Fra : vicksblues

Dato : 18-12-03 00:07

roligt med än en halv svenska här > > >>>eller hur??

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 18-12-03 00:10

Ja, vi mangler ram, hvad er det man siger:

Ramløse, nå pyt, så må man vel tage en pils i stedet.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 18-12-03 00:13

Jamen vicksblues, jeg har da en svigerinde der er helsvensk, som har to børn der er halvsvenske, som er gift med min bror der nu er svansk.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 18-12-03 00:14

Hejsa igen Toupie

Når et spørgsmål er accepteret,så må det være fordi at spørgeren er tilfreds med svaret IKK.
Og så er det spørgsmål bare lukket.
Man går ikke bagefter hen,som accepteret svarer,at dele en masse point ud til dem der har deltaget i det omtalte spørgsmål,det er i mine øjne latterlig og ikke julegavmild.
Man får point for at løse et spørgsmål,og så er den ikke længere.

Men hvis kandu holder hvad de lover,så vil vi med garanti i det nye år,få den mulighed der hedder,at man kan dele de udlovede point til flere brugbare svar i sit spørgsmål.

Mvh Og godnatter når den tid kommer
Brian

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-12-03 00:18

Ellebye:
Jeg foretrækker nu Ramløse - men jeg drikker heller ikke øl

Vicksblues:
Roligt som i dansk "rolig" eller som i svensk "sjovt"????
Eller hur = eller hvad

Godnat til alle (specielt min søster) og godt

// Toupie

Kommentar
Fra : vicksblues

Dato : 18-12-03 00:19

ellebye det er da bare for herligt

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-12-03 00:21

Briani
Kan se du ikke har læst tråden

Ellebye
Vil du dermed påstå at min søster er svansk???? det tror jeg ikke jeg bryder mig om

// Toupie

Kommentar
Fra : vicksblues

Dato : 18-12-03 00:21

godnat din halvsvenske Toupie

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-12-03 00:24

skingur: Hva' træner du med den shetlandshingst Split/spagat??
vicksblues:Du skal kun trykke på SEND en gang
Brian:Er du lidt mavesur
ellebye:Ramløse er det ikke en danskvand*GG*

Frida.

Kommentar
Fra : vicksblues

Dato : 18-12-03 00:24

ellebye du har du (nästen) forstået vad det handler om ,,,,dit svenske er der ingen fejl på

Kommentar
Fra : vicksblues

Dato : 18-12-03 00:27

ja ja fridaflip ..jeg er jo ikke vantil det slöve danske system

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-12-03 00:50

>briani
Jeg har ikke delt en "masse" point ud. Desuden må jeg gøre med mine ledige point, som det passer mig.
Du er bare "høj i hatten" fordi Ram2 er taget på juleferie.
ticka får også flere point. ticka lukkede nemlig et spørgsmål, som der ikke var svar på.
>vicksblues
Det sker i en smalltalk at der bliver skrevet/sagt ting, som andre ikke kan forstå. Den danske humor.
ans

Kommentar
Fra : vicksblues

Dato : 18-12-03 00:51

GODNAT ALLESAMMEN
Til :briani,vil jeg bare sige.......................du skal få en lup i julegave

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-12-03 00:54

*LOL* mener du Ans, at brian spiller "høj i hatten" fordi her er Ramløst

Frida.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 18-12-03 00:55

>frida, du er da kvik, Ramløsa, for at være helt svensk. Ja det er en "danskvand".

>vicksblues, hvad mener du med nästen, jag prater inta svenska, eller hur?

Nå, men der er vist ved at være tid.

God natt, bra jul och gott nytär

ellebye

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-12-03 00:59

I må nøjes mig, når nu ram2 ikke er her. [hør] ans er sin gode ret til at dele sine surt sammensparede point ud, som det passer ans. I denne sag er ans husbestyrerinde, så jeg må give Toupie ret :

Citat
Ans er da langt fra den første, der deler point på denne måde

ellebye -> Dén var ret go'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-12-03 01:01

Naah Molo - du er alt for tøset og blød

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-12-03 01:07

Du skulle jo nødig få fornemmelser

Frida.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-12-03 01:26

DU ta'r bare over fridaflip. Du plejer jo at have ordet i din magt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-12-03 01:34

Ps. For at gå i skarp træning må vi (læs: pluralis majestætis) måske hellere snart oprette Mudderpølen II, se bare : http://kandu.dk/dk/spg/24054

..hvis nogen husker ?

emesen -> Der er brug for dit bløde væsen og lidt olie på vandene

Rellom -> ..og din skarpe iagtagelsesevne!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-12-03 01:45

Jamen ska' vi være uartige?? ka' vi ikke bare lade Ram om det - når han engang indfinder sig igen

Frida.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-12-03 01:56

fridaflip ->

ad1.) Ska' og ska' ?
ad2.) Jo.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 18-12-03 07:32

Hallob skrev:

[/citat]
Spænd hjælmen Nørder i har sgu da ik andet at lave hva'?
Men hvorfor tror i så der er point på dette spørgsmål ellers skulle det nok være et Tip Ik'?????
Hold da kæft i fatter da ingenting
[citat]

Grunden til at dette IKKE er skrevet som tip er, at så kan ingen komme med deres mening, og det ville være urimeligt, efter som jeg henvender mig direkte til en bestemt person. At vedkommende kunne have ignoreret indlægget er noget andet (eftersom jeg ikke har skrevet det med navns nævnelse).

Det står til 1 point fordi jeg simpelthen ikke fandt at det var mere værd. Og fordi det ville virke underligt at jeg satte en masse point på højkant efter at have brokket mig over formøblingen af samme.

Iøvrigt vil du kunne se, at de kære kanduere ikke går efter point, - der er i skrivende stund 111 indlæg i en tråd, der står til 1 point.

Jeg ville ønske (siden det er jul) at mange flere ville knalde deres meninger ind som spørgsmål istf tip, hvor ingen har mulighed for at forsvare sig eller komme med deres bidrag til diskussionen.

med venlig hilsen, Christina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 18-12-03 07:33

!!!!!!!!!!!!

Der gik sgu et eller andet galt! Den har byttet rundt på, hvad der er citat og hvad der er brødtekst. Prøver liige igen.

Hallob skrev:

[/citat]
Spænd hjælmen Nørder i har sgu da ik andet at lave hva'?
Men hvorfor tror i så der er point på dette spørgsmål ellers skulle det nok være et Tip Ik'?????
Hold da kæft i fatter da ingenting
[citat]

Grunden til at dette IKKE er skrevet som tip er, at så kan ingen komme med deres mening, og det ville være urimeligt, efter som jeg henvender mig direkte til en bestemt person. At vedkommende kunne have ignoreret indlægget er noget andet (eftersom jeg ikke har skrevet det med navns nævnelse).

Det står til 1 point fordi jeg simpelthen ikke fandt at det var mere værd. Og fordi det ville virke underligt at jeg satte en masse point på højkant efter at have brokket mig over formøblingen af samme.

Iøvrigt vil du kunne se, at de kære kanduere ikke går efter point, - der er i skrivende stund 111 indlæg i en tråd, der står til 1 point.

Jeg ville ønske (siden det er jul) at mange flere ville knalde deres meninger ind som spørgsmål istf tip, hvor ingen har mulighed for at forsvare sig eller komme med deres bidrag til diskussionen.

med venlig hilsen, Christina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 18-12-03 07:35

meeeget mystisk, eftersom [/citat] [citat] står over og under hallobs tekst og ikke min.
Nå, men det, der er citatet er altså mit og det der ikke er et citat er hallobs!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-12-03 09:12

Hmm...meeget mystisk Skingur - men kl. er jo heller ikke så mange,
så du er undskyldt

Frida.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-12-03 09:20

G'morgen
Nøøjjj! Der er stadig "gang! i den...

Christina -> Glimmer på gravvapserne... så kan det kun blive Thor, da han er den eneste, som ka' li' sneøl. Freja er mere til Baily og Irsk kaffe
Forklaring... glimmeret stammer fra en anden streng, men er altså fra det ski** sølvpapir på toppen af snebajserne. Jeg glemte at pille det af.

Hwa' fan' brokker man sig for? Det er jul og snart . Det er en tid med fest og farver, samt alt foregår med mindst 220 km/t... der sidder al'tid nogen tilbage og virrer med hovedet. De opdagede slet ikke det skete - man spørger sig selv hvorfor!!
Så er der også dem som spiser stegt lever, selv om de ikke kan døje det... bare for at ha' noget at brokke sig over.

Så vidt jeg har forstået det, så er Smalltalk til alt... også til at brokke sig. Selv om jeg ikke fatter, hvorfor man gider spilde energi på det.

Fest og farver har altid giver sure opstød fra enkelte grupper... i gamle dage brugte man dem til anstandsdamer / mænd.

Nå men go' morgen... eller formiddag til jer alle sammen

Søren

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 18-12-03 09:25

>skingur

Er du helt vågen???, og så kl. 7.35.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-12-03 09:28

Go' morgen Clan hmm!! har vi lidt hovedpine idag

Frida.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-12-03 09:30

Citat
Prøv med et dobbelt linjeskift imm. dit citat

Så skulle den være hjemme

Citat
og husker du at skrive [xxcitatxx ] og afslutte med [xx/citat]
selvfølgelig uden x'er

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-12-03 09:31

Hej Frida... tak for sidst
Naaahhh! Måske lidt lettere "tung"... det må være sølvpapiret

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-12-03 09:34

Hmm!!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 18-12-03 09:36

Det kan godt være jeg har misforstået noget skingur

Men de hersens smalltalk er som et fristed for os der hjælper andre. Her kan vi boltre os og komme med dumme bemærkninger osv. osv. sig hej til hinanden rakke lidt ned hvis man løster.

Men når vi kommer ud til de enkelte spørgere er vi seriøse og alvorlige. Det er derfor disse små meningsudvekslinger så herlige.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-12-03 09:38

Hmm, Hmm!!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-12-03 09:39

ellebye... Hørt, hørt - jeg er 100% enig!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-12-03 09:41

Hvor f***** er JMS?? Han er sikkert blevet væk i sit tomme barskab

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-12-03 09:43

Jeg ska' da gerne indrømme, at jeg ikke altid opfører mig eksemplarisk Uha jeg smalltalker gerne alle steder - men så kommer ellebye gerne lige forbi - og dasker mig en over næsen

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-12-03 09:44

JMS har sikkert drukket for meget af den gode Fakta Whisky

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-12-03 09:49

Nå CLAN - smutter du ikke lige ud og laver lidt morgenmad til os man blir' sgu så sulten efter al det natteroderi

Frida.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-12-03 10:11

Dum-di-dajj! Var det noget med Scrambled egg, Sprødstegt bacon, små coktailpølser, ristet toast, syltetøj, pandekager og ahorn sirup... så har vi da lidt i maven når JMS dukker op

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 18-12-03 10:12

Rigtigt Frida, jeg er dit onde spøgelse Uhhhhhhhhh.

ellebye, ham der slå folk over næsen. Har lige hørt at miljøministeren har fået en, altså ikke af mig men af ombudsmanden.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-12-03 10:18

Fiktiv tanke... nu gik det ikke så galt i går, men kan I ikke lige se det for jer?
I går startede jeg med sneøl (mange), og da lillemor kom hjem, så hun Søren med glimmer i hele hovedet, klaphat og vadende rundt i hele hytten, med en pizza under den ene fod, alt imedens jeg mumlede "Hvor fan' er min anden snesko"

Kommentar
Fra : briani

Dato : 18-12-03 10:19

Frida
Godmorgen
Nej jeg er ikke mavesur.

Til ans

Du skriver

Citat
Du er bare "høj i hatten" fordi Ram2 er taget på juleferie.

Antyder du at en Jyde skulle være bange for en københavner???
PS-Jeg savner faktisk min gode Kanduven

Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-12-03 10:19

Mums lyder fan... godt CLAN - men blir' man ikke tyk af af alle de dersens gode sager??
Jeg er altså ikke bange for dig ellebye

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-12-03 10:22

>Brian Jeg er osse jyde - og kan da godt blive lidt skræmt af ham der Ram en gang imellem
>CLAN Jeg kan sagtens se dig i den tilstand du lige har beskrevet

Frida.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-12-03 10:33

Kan I herlige mennesker nu alle sammen hygge jer. Jeg skal til og bygge min nye "hule" færdig (datteren er flyttet hjemmefra = ledigt værelse). Silvan kalder... nye fod- og lofts- lister - i går var det nyt tæppe efter vel overstået malerarbejde (jo, jo... den gamle kan godt selv... endnu). Nu må vi se hvor mange gravhunde, vi har tilbage, efter at jeg er gået amok med sømpistolen.

Vi snakkes....
Søren

Kommentar
Fra : briani

Dato : 18-12-03 10:33

Frida.

Ramses
Er vel bare en ”Dejlig” stor bamse,som har en stor ordforbrug,men er med garanti meget blød indvendig

NÅ nu vil jeg ud og bruge penge
Har lige fundet ud af at jeg har vundet i onsdags lotto
JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Mvh Og en forsat god dag til alle,også ans

Brian

Kommentar
Fra : vicksblues

Dato : 18-12-03 10:37

ellebye den var nu til Toupie men det er ok

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-12-03 10:38

Tillykke Brian fedt med lidt ekstra lige her op til jul.
Clan du ordner bare men vær lige lidt forsigtig med den sømpistol ik' - jeg har sgu ikke så meget tiltro dine evner*SS*

Frida.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 18-12-03 11:40

.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-12-03 19:02

Æuu hvor er her kedeligt. Er der slet ikke ikke nogen der gider skændes?
Molo du er fa.... en kylling og enormt tøset mand dig dog lidt op - og giv en skideballe til mig eller en anden.
Og dig CLAN - har du fået ram på en gravhund eller to?

Frida.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 18-12-03 21:21

jeg gider godt skændes... har lige pandet en ged sådan een på skrinet at jeg har ondt i armen!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-12-03 21:40

*GGGG* okay Skingur Hva' fan... havde den ged dog gjort - siden den skulle ha' en på kassen

Frida.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 18-12-03 21:43

Den forsøgte at kvæle sit kid (som er min yndlingsged!) da de begge stak hovedet ud af foderhullet. og den er bare så LIGEGLAD med at man pander den een. Heldigvis skal den snart slagtes. Den hedder Emma og er dummere end vådt bølgepap.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-12-03 21:50

Kvæle sit kid? bare stik den en mere
Hmm!! Dummere end vådt bølgepap har jeg lige godt aldrig hørt før - lyder sgu da meget sansynligt...

Frida.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 18-12-03 22:08

Jeg har det faktisk lidt skidt med det, for jeg slår aldrig på dyr...men den her ged er uden for pædagogisk rækkevidde. Efter at have knaldet den en med en lige højre, en plasticbalje der gik i stykker af det og endelig en metalskål der sagde "boiiiing" _så_ den bare på mig med sine dumme gedeøjne og ville bare have mere at æde.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-12-03 22:19

Jaaa det siger jo lidt om, hvad der betyder mest for sådan en ged. Et fint venskab med dig eller noget at æde

Frida.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 18-12-03 22:30

jamen jeg vil IKKE være venner med den! Jeg omgås kun søde og kloge geder!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 18-12-03 22:52

Hov, her må jeg vist holde mig væk, nu er der også gået "ged" i den.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 18-12-03 22:56

nej nej... bare du ikke bræger!!!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-12-03 23:04

Hvorfor holde dig væk ellebye?? du passer da meget godt ind til en snak om ged

Frida.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 18-12-03 23:13

Jeg har nok i Dina. (Tror iøvrigt hun er i familie med en ged)

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-12-03 23:18

Nååe er hun stadig ikke helt med på, at det foregår udenfor når hun skal sk***

Frida.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-12-03 23:19

Min mailbox bliver helt spammet af alle disse indlæg, så jeg fjerner lige fluebenet

Glædelig jul til alle
// Toupie

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-12-03 09:15

Hwaaa! Skal alle de geder, jeg troede man talte får... gentag hurtigt efter mig: "Far får får får, nej får får lam
G'morgen til alle de "friske" - sidder og slupre kaffe og brænder af
I dag smutter forbindelsen, nu skal alt det hersens hardware flyttes ind i min nye hule. Så i slipper for alt mit ævl og kævl om en lille times tid... kaffen og flere ligkistesøm skal lige fortæres (skååål i kaffe). Bliver sikkert afløst af et par rejsegilde http://www.tuborg.dk/kampagner/j-dag/konkurrence/index.html senere.

Frida --> Alle gravvapserne overlevede... ingen brug af sømpistolen. Plast lister (med plads til ledninger osv) blev benyttet http://www.primolister.dk og de fylder ikke mere end de go'e gammeldaws trælister.

Julehygge til jer alle...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-12-03 10:26

Suk... klipper ledningerne i ensomhed
Så må vi jo se om jeg kan samle skidtet igen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-12-03 10:27

Puha..aldrig mer'.... Indtil videre har denne december været mere fugtig end godt er !!!

Skingur -> I københavn siger man : 40% dummere end vådt bølgepap.

frida flip -> ..slet ikke kræfter til at skændes eller skælde ud idag

.. og så har jeg fået en væmmelig hoste. I morges måtte jeg proppe mine lunger på plads med en rusten skruetrækker, før jeg kunne tænde cerutten.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 19-12-03 12:20

Ang. pointsnakken:

At man selv bestemmer over sine point, er noget, Ram2
har fundet på, og det virker ærlig talt noget trivielt at se
folk føre sig frem som et ekko af ham, fordi de ikke selv har
anden personlighed at byde på end nisseskæg og snebajere
og ævl og bævl og jubelidiotisk bavl i kilometerlange baner.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-12-03 12:25

Rellom -> Velkommen i klubben

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vicksblues

Dato : 19-12-03 13:36

[hør] og så bliv det ved ...........det her er lige så sjovt som at kikke på " SOAP " på tv'en.........

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-12-03 13:52

Måsker er det derfor, jeg stille og roligt bliver mere og mere syg
Nu har jeg sgu også feber

Da jeg var barn fik jeg også altid halsbestændelse omkring den 20. december. Øv øv øv og æv...

Mon jeg er ved at gå i barndom

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-12-03 13:53

Ja undskyld Rellom - men hvorfor fan... kiggede du egentlig herind??
Er du ude på ballade

Frida.

Kommentar
Fra : vicksblues

Dato : 19-12-03 13:57

men søde molokyle ...kan du så gå og putte dig under dynen du ser da ikke for frisk ud

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-12-03 14:03

vicksblues -> Tak for din omsorg, men jeg tror nu hellere jeg vil blive siddende her og hygge mig med kandu.dk, kaffe, dadler, figner, rosiner (de gule), tørrede abrikoser og lakridspinde.

fridaklip -> Sikkert

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-12-03 14:04

Ups.. besynderlig slåfejl. Nu rabler det vist

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 19-12-03 14:14

Frida

Hvordan kan du overhovedet få den tanke,
at JEG skulle være ude på ballade?

Du må ha' en livlig fantasi.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-12-03 14:28

Uha ja - min fantasi rummer mange "livlige" elementer
Vi er forøvrigt slet ikke fri for Ram2*GG* han dukkede op i aftes med en melding om 25 gr i skyggen og pissekoldt vand

Molo: Det er ikke mere end en uge siden du sidst sagde - aldrig mer'

Frida.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-12-03 14:47

fridaflip -> Jamen, det glemte jeg i min brandert

Jeg har faktisk 2 vigtige aftaler idag, så jeg har slet ikke tid til at være syg :
Først skal jeg besøge en ven der netop er blevet udskrevet fra en psykiatrisk afdeling og ham kan jeg ikke svigte.
Dernæst : Iaften kl.9 er jeg inviteret til 31 års pigefødselsdag. ( Vil jeg nødig gå glip af )
Hvilken kjole synes I jeg ska' ta' på

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-12-03 14:52

Jeg vidste det fan... Molo går i kjole Er du til lårkort og stiletter - eller skal det være lidt mere moloagtigt?? (under knæet)*ROTFL*

Frida.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-12-03 15:16

fridaflip -> Det er en fast tilbagevendende tradition, vi fejre Christiania's fødselsdag med børnene fra Sølyst (CA.'s fritidshjem), så klovner molo i kjole og stiletter. Bare det at jeg prøver at holde balancen, får ungene til at ligge flade af grin

Jeg har givet den i alle længder efterhånden : Mini, midi og maxi

..på den anden side: Det er måske ikke det smarteste scoretrip

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-12-03 15:21

Jamen en pige der fylder 31 år skal du osse ha' kjole på hendes fest

Frida.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-12-03 15:21

Kommer lige i tanke om at den ene gang barberede jeg ben og optrådte i nyloner. Dét var sgu ingen succes, selv om de andre piger blev misundelige over mine pæne ben, for jeg fik en hale af kåde Christiania bøsser i hælene hele dagen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vicksblues

Dato : 19-12-03 15:24

ja det lyder jo sundt molokyle

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-12-03 15:26

fridaflip -> Jeg elsker at klovne

Det ku' da være lidt sjovt, da det foregår på en Bar i København, jeg ikke vil nævne navnet på. Dem der har fulgt mig her på kandu kan nok alligevel regne ud, hvor det bliver ..ik' tutfis

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 19-12-03 16:12

hej molo
jo følger med i bagbrunden mens jeg banker "dyret"
jo ved da hvor jeg skal lede efter den information hvis jeg skulle ha glemt navnet *g* var det ikke også der jeg lærte en "knægte" eller 2 alfabetet *gggg* altså samme tråd *g*

tutfis

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-12-03 16:17

Molo: Hmm!!! hva' var det nu du engang udtalte?? Noget med luft og romantik
Spurgte du hva' jeg mener?? Fornemmelser du *GG*

Frida.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-12-03 16:24

tutfis -> POINT

fridaflip -> Hvis du fornemmer, jeg er homoseksuel tager du fejl. Jeg er seksuel
..og sensuel

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-12-03 16:26

Hvis man er mand, banker man ikke dyret. Man banker den af

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-12-03 16:28

Hva' er det dog jeg siger Der er jo mennesker til stede.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 19-12-03 16:40

molo hmm hvis jeg kigger forbi you know where får man så lov til at se dig i kjole og glatte ben *s* ?

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 19-12-03 16:45

jamen molo hvis du kigger i; til molo så ved du why dyret får bank

okay molo man banker den af

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-12-03 16:55

tutfis -> Er stærkt i tvivl om jeg overhovedet kommer afsted, da feberen er taget til
DSkulle jeg alligevel : Ja , så bliver det sgu i jogging slaskeren og Østersø habit.

Besøget hos min syge bekendte er heldigvis udsat til mellem jul og nytår.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-12-03 16:57

tutfis -> Ja, jeg ved godt du sidder i netkort/adsl problemer.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 19-12-03 17:05

ja det er lige defor dyret får bank... hmmm hvorfor skal det altid drille når det er mit eget dyr aldrig når jeg skal hjælpe andre.....

molo har du prøvet en underberg gør underværker når man er syg....... men eue selv om det også bliver kaldt for gaven til maven ikke helt vild med det *g*

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-12-03 17:13

Molo: ska' vi være syge sammen?? Jeg har nemlig osse feber - og er i det hele taget møgsyg. Du går da i det mindste kun glip af en bytur - jeg derimod har lige solgt min billet til London skulle være rejst i morgen tidlig sammen med en veninde til vores årlig juleshopping. Det er sgu da noget rigtig øv - ja det er....

Frida.

Ps. Det var nu tutfis jeg troede du flirtede lidt med

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-12-03 17:20

tutfis -> Er du synsk? Uro er lige kommet hjem og har juleferie. Det syntes jeg vi skulle fejre og røg lige i kiosken efter to sneøl med tilhørende underberg. (Hun kalder dem Under-buks)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-12-03 17:30

Nå, vi har lige fået to fribilletter til Lord of Rings III. Imperial ; første række

..så vi tøffer i Biffen om 10 min.

Hold jer muntre...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-12-03 17:32

Så er du fan... ikke SYG!!

Frida.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-12-03 18:30

Hvis Molokyle gider se sådan en fjollet film så må han være syg.
Emesen.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-12-03 19:25

Nåå ja emesen - men det er jo i hovedet Det giver vel ikke feber

Frida.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 20-12-03 11:51

jeg skal se den idag og jeg GLÆDER mig!

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 20-12-03 17:02

hmmm flirtere hmmmm

ej så syg kan molo så heller ikke være *s*

molo< om jeg er synsk- ikke hele tiden *s* ellers kunne jeg jo forudsige dyrets næste træk og nej problem ikke løst!

biffen gid det var mig øv øv bøv i er heldig men har ikke tid *s*

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 20-12-03 17:07

ej så syg kan molo så heller ikke være *s* hvis han smuttede i biffen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-12-03 17:27

Tutfis hvor er du kommet til mht adsl.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 20-12-03 17:47

ikke en meter..... den har fundet netværkskort men driveroplysninger neeeej der mangler dele i filerne osv osv kig i til molo....

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-12-03 22:30

Det er da fantastisk - Ikke saa snart man er ude af doeren, saa vaelter sildekassen Briani ind paa scenen og overfalder en sagesloes.

Hvad fan.... rager det dig Briani, hvad Ans bruger sine point til?? Et er at Ans er alternativt begavet, men hvad hun bruger sine point til er da ikke dit problem.Din bemaerkning om at hun oedelaegger Kandu's point system er da taget ud af den blaa luft - Efter du lavede pointsystemet om, er det da fuldstaendig ligemeget om man pumper 1 mio. point ud i systemet.

At du samtidig kan blaere dig med at ha over 25.000 ledige point, kan da kun forklares med, at du er for ubegavet til at stille og formulere et spoergsmaal.

Nu har jeg vaeret vaek i 4 dage, og det har naesten ikke vaeret muligt at finde noget at brokke sig over - Saa det var helt forfriskende at du lige dukkede op med dit bavl.

Briani - Usted no tiene amigos - y no te heco de menos.

Til alle andre - Jeg er ikke meget for at indroemme det, men jeg savner jer - nogen dog mere end andre ########

En 26 gr. varm hilsen fra Playa Amadores GC.

Don Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-12-03 23:27

Hejsa Ramses.

Til alt det sludder du skriver,kan jeg kun sige,du må have fået solstik din NAR.
Eller så er du pisse fuld.

Nu har jeg aldrig lavet pointsystemet om,men jeg kan vel heller ikke forvente at en ældre herre som dig skal huske så kort tid tilbage (er du ved at blive senil)

Det der blev lavet om var den måde som månedens lodtrækning foregik på.Mere gider jeg som ikke skrive om den sag,da du har til vane,med at blande tingene sammen.

Du skal da være den sidste til at skrive jeg brokker mig over den måde som ans bruger sine ledige point på,jeg kan da godt huske hvordan du brokkede dig da din gode ven Summer holdt ophørsudsalg.

Ligeledes skriver du
” At du samtidig kan blaere dig med at ha over 25.000 ledige point, kan da kun forklares med, at du er for ubegavet til at stille og formulere et spoergsmaal”

Nu følger du igen ikke med,du er sku ved at blive godt forkalket,jeg har faktisk stillet en del spørgsmål herinde.

Og ja du har været væk i sølle 4 dage,og så kan du ikke engang undvære os,tænk at man kan være så dum at man bruger sin ferie på at sidde på en netcafe hele dagen,det er sku for latterlig.

Brian

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-12-03 23:36

Briansnotdum - Det hedder "latterligt"

8 postulater - 0 rigtige - Hv. syns du selv det gaar¿¿ Brug din tid paa at finde beviser i stedet for at proeve at simulere begavet - saa gaar du ikke i vejen nogen steder.

Don Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-12-03 23:52

Til den demente Ramses

Husk at tage dine piller inden du skal i seng.

Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-12-03 13:38

Hold da kæft, sikke en gang søndags underholdning. Brian du kan sgu da umuligt være jyde, hvis du gider forsvare dig overfor Ramses drilleri - for det er jo netop hvad det er. Han sidder sgu da og griner et eller andet sted i Spanien Lad være med at lade dig rive med Brian - det ender bare med at du selv skal til at indtage piller*GG* Men omvendt ville det jo ikke være sjovt, hvis IKKE du reagerede

HAPPY SUNDAY!!!!

Frida.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 21-12-03 14:26

Frida

Jeg forstår nu godt Brian.
Selv synes jeg nemlig også, det er rigtig sjovt at mundhugges med Ram2.

Desværre har jeg ikke så megen tid - for tiden.
Men det får jeg forhåbentlig igen.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-12-03 15:16

Rellom

Du kan da få lov at mundhygge lidt med mig det med tiden - skriver du nu julesange eller hva'??

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-12-03 15:18

Hmm!!! mundhygge = mundhugge

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 21-12-03 15:23

Frida

Lidt mundhygge er da også godt.
Men det har jeg desværre heller ikke tid til.
Ja, jeg skriver sange for fuld udblæsning.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-12-03 09:35

Ja gu er mundhygge godtmen du har jo ikke tid - så jeg mundhygger da bare med en anden. Jeg kysser nemlig i laaaang tid

Frida.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 22-12-03 09:58

Frida

Ak ja, hvad man dog går glip af under kapitalens åg.

MAMMON er godtnok en kedelig fætter
- men man er jo afhængig af fjolset.

Men til dig og Frida med den røde sløjfe.

Godkendelse af svar
Fra : skingur

Dato : 05-01-04 11:39

Tak for svaret ans.