/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
emesen(flagstang)
Fra : ans
Vist : 559 gange
40 point
Dato : 17-12-03 12:33

Hej emesen her får du også 40 point af mig. Der er ikke et endegyldigt svar på farven af knoppen på en flagstang.

mvh ans og

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 40 point
Dato : 17-12-03 16:56

For 40 p vil jeg male knoppen på flagstangen i den farve du ønsker.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 17-12-03 19:04

Tak for svaret emesen.

Det tilbud vil jeg huske.

mvh ans og

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-08-04 20:47

Jeg er ved at rydde op i min Kandu (din profil) og kom til dette spørgsmål.
Ans - nu har jeg gået og været så nervøs for at skulle overholde det jeg lovede,
med at male flagstang.................men du glemte at læse det med småt.
Du bestemmer farven - ja - men der står intet om hvilken flagstang.
Eyvind.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-08-04 21:09

Aiii emesen nu har jeg lige fået lagt flagstangen ned, så du var fri for at bruge stige

Hvis flagstang er det så, jeg må bestemme knopfarven på??????????

Hvorfor rydder du så meget op i Kandu? Jeg har da lagt mærke til at du på et tidspunkt var misfornøjet, men du deltager da igen.

Og hvad har min profil nu gjort dig, siden jeg skal ryddes af vejen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-08-04 21:20

Det var flagstangen du måtte bestemme farven på. Det er bestemt ental, men ikke nogen bestemt.
Ja jeg deltager da igen......."Jeg har ikke så ondt i min tand længere."
Det er jo ikke din profil men min profil som hedder >>din profil<<
Jeg har kopieret hele >>din profil<< over i Excel og gemt som web og så kan jeg slette alle spørgsmålene ca. 500 fra profilen og stadig finde/åbne dem.
Du er ikke smidt ud - bare lagt et andet sted hen.
Eyvind.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-08-04 21:31

Nååååå du vil alligevel ikke undvære de spørgsmål, du har deltaget i, men bare gemt os lidt af vejen
Jeg har selv slettet mange, men der er da nogle af spørgsmålene, som jeg måske kan få brug for senere hen, de ligger stadig i profilen. Måske jeg også skulle gemme dem et andet sted, men tror nu ikke kandu bliver hurtigere af den grund.
Godt at du ikke har så ondt i tanden længere. Din viden og din humor kan da ikke undværes på Kandu.

Det var nu knoppen på flagstangen du ville male.

ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-08-04 15:49

Det er jo de spørgsmål jeg har fået accept på, der er gemt - det var de andre ubesvarede jeg slettede. Det er lidt nemmere at finde en forklaring via websiden med søgefuntion. Måske fifler jeg en dag en database sammen.
Humor - du kritiserede mig da ellers lidt for at være useriøs en gang

Nåe ja - det var jo knoppen som skulle farves, men er det ikke meget pænere i lakeret messing, som ikke skal pudses.
Eyvind.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-08-04 14:09

Emesen
Nu bliver der igen sendt e-mails igen fra Kandu, eller emiler, som nogle kalder det. Husker da at du har henvist til "Emil fra Lønneberg" Det var jo ham, der hejste sin søster op i en flagstang. Har du en søster?, så kan du jo overlade arbejdet til hende

Hvornår har jeg kritiseret dig for at være useriøs. Jeg vil gerne have et link, så jeg kan forsvare mig.
Jeg mener at du er en seriøs bruger på Kandu. Du kan til tider have en humor, der er svær at forstå, men giv mig lige et link, hvis du kan finde det

Hilsen ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-08-04 14:26

http://www.kandu.dk/dk/spg/16673
Citat
Jeg kender ingen personligt.
Og så er det ikke kun 5 point, men hele 15, for det er jo sådan, at hvis der kan svares inden for en time er der yderligere 10 point at hente.
Du skal ikke være ked af det, men spørgsmålet har været oppe og vende et par gange i den seneste tid, i forskellige forklædninger.
Emesen.
PS. Måske er de ude og lede efter en ............kakaofugl

Jeg huskede forkert, men det var da i et spørgsmål om at være seriøs.
Citat
Til emesen, jeg troede at du var troværdig, men nu skriver du om den kakaougl, som Melander scorede point på. Han havde faktisk ikke set den, men fik point!!!!!!. Jeg tror det var den dag, som jeg startede her på kandu. Hvis de er ude at lede efter en kakaofugl, er det så for at hjælpe melander til en 1. plads??

Den bed lidt (og vist også med rette) - derfor kan jeg huske det.
Eyvind.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-08-04 15:31

Ja Emesen, jeg husker det indlæg, men havde glemt, at jeg også var ude efter dig, men du var ikke den eneste
Og jeg fik nogle hug fra brugerne, men det kunne jeg leve med. Jeg sad trods alt bare bag min egen skærm. Ingen kunne komme og slå mig

Jeg har på intet tidspunkt fortrudt det indlæg. Jeg var ny bruger og vidste ikke at det havde været "oppe at vende tidligere"

Nu har jeg så været bruger i mere end et år. Har lært at skelne mellem de forskellige brugere (tror jeg da). Du er i mit tidligere indlæg http://www.kandu.dk/dk/spg/16673 tilgivet.

I dag kan jeg kun se positivt på dig, som bruger på Kandu.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-08-04 19:52

Jeg er glad for dit positive syn og det er da altid rart at blive tilgivet.
Men det gør mig lidt for nu er det så svært at leve op til.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-10-04 20:50

Ans - du må godt skælde mig ud - men jeg kunne ikke la' vær' med at henvise.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-10-04 21:48

FY FY SKAMME DET KU' DU IKKE VÆRE BEKENDT

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-10-04 21:51

Undskyld mange gange

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-10-04 23:21

Ans - jeg er ikke utilbøjelig til, at give dig ret her: http://www.kandu.dk/dk/spg/51415
Men jeg vil stadig sige:....................... "Ans er ikke skrap men skarp".

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-10-04 23:40

Ja ja emesen, nu skylder du mig ikke kun at male knoppen på min flagstang, men også 1 point

Citat
Fra : emesen Dato : 12-10-04 09:43

Man har vel fod på det der MSN
PS. jeg skylder bl.a. 1 point til Ans.

Måske jeg skulle tilføje din sidste bemærkning "Ans er ikke skrap men skarp" til min "historik"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-10-04 23:45

Jeg mente min profil og ikke historik.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-10-04 11:07

Jeg har set din profil med det "berømte" citat.
Men jeg ville nu nøjes med det nuværende citat i profilen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-10-04 11:34

Jeg har set http://www.kandu.dk/dk/spg/51448
og jeg har tålmodigheden

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-10-04 11:00

Jeg håber da ikke, at du er alvorligt syg.
Det med at droppe smøgerne er vel noget lægerne har sagt.
Det må være svært, selv om du kun har røget i 50 år.
Hvis du ikke kan finde en aftager til dine "stænger" kan du jo tage dem med, når du kommer og maler "knoppen"
Jeg vil måske være en køber af dem :-;

Jeg ønsker dig god bedring.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-10-04 13:41

For ca. 20 år siden havde jeg en blodprop i det ene ben.
Og for et par måneder siden havde jeg en blodprop i det andet ben som jeg ignorerede og tog på ferie alligevel - proppen forsvandt og har så bevæget sig til min ene lunge hvor den lavede lidt ballade.
Og midt i forskrækkelsen besluttede jeg at stoppe rygningen.
Mine smøger er lige nu i ventepossion, man ved jo aldrig om der kommer tilbagefald.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-07-05 12:59

Det er da i dag ikke ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-08-05 21:23

nej hvor er jeg flov ......jeg ser det først nu Ans.
Jo det var dagen - og mange mange tak.

Ps. jeg ledte efter tråden med farverne og kom ind her.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-08-05 21:29

Fandt du så tråden med farverne

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-08-05 21:32

Nej - det var den hvor vi fandt den Kandublå i bunden.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-08-05 21:43

Den husker jeg godt, men der var jo ikke enighed.

Jeg tror, at jeg kan finde den

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-08-05 21:45

Enten har du et godt system eller en god hukommelse. Måske begge dele.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-08-05 22:11

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-08-05 01:54

Det er lidt sent/tidligt

Er det denne tråd, du tænker på

http://www.kandu.dk/dk/spg/67029

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-08-05 07:26

Ja tak - det var lige den.
Citat
Enten har du et godt system eller en god hukommelse. Måske begge dele.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-08-05 11:36

Jeg har en god hukommelse og mit system er da ok.

Det var din egen tråd, så du kunne have set i emesens profil/stillede spørgsmål.

Men jeg er glad for at kunne hjælpe.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-09-05 20:20

Så ans - nu har jeg forklaret ovre i det spørgsmål.
( http://www.kandu.dk/dk/spg/73632#804783 )

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-09-05 21:19

Jeg var lidt i tvivl om han vidste det eller ej.
Men nu er spørgsmålet jo også lukket og Eyvind har fået sine point.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-09-05 23:14

Citat
arne.jakobsen Dato : 05-09-05 22:58

Eyvind -> Sagde du ikke sidste dag at du følte du skyldte mig 200 point for dit lille profil-trick i sweepstaken?

Citat
Eyvind Dato : 05-09-05 23:07

Jow - til at stille et spørgsmål.

Så kan du jo stille et spørgsmål på onsdag, så er der landskamp igen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-09-05 18:03

emesen

Nu er du tæt på nye tal

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-09-05 18:07

156 point og 5 spørgsmål.

Og der er et til dig her http://www.kandu.dk/dk/spg/73811

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-09-05 20:10

Hvorfor svarer emesen ikke i 73811?

Du kan ende på 90.000/900

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-09-05 20:11

Du kan "snart"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-10-05 14:45

Hej emesen

Jeg har ikke glemt gmail, men min cpu er gået i udu, så jeg kan ikke komme ind på min egen com.
I morgen skulle jeg modtage en ny cpu, men så skal det hele geninstalleres

Hilsen ans