/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Fejl i kode eksempler ...igen !!!
Fra : molokyle
Vist : 634 gange
23 point
Dato : 17-12-03 10:17

Dette er blot endnu et forsøg på at råbe kandu.dk op, inden den 'nye' version af kandu.dk (forhåbentlig) kommer til januar.

Jeg lavede for nogle dage siden denne tråd om problemet : http://kandu.dk/dk/spg/27849

..men der er stille og roligt dukket flere ting op, som jeg har lagt ind tråden efter den var lukket.

MØG IRRITERENDE !!!

Det er efterhånden blevet totalt UMULIGT at hjælpe brugere med HTML, DHTML og JavaScript's

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : s_ild

Dato : 17-12-03 10:25

ja og så skal man betale for at se hvad din tråd går ud på.
og blev også lige opkrævet brugernavn og kode selv om at jeg er logget ind
Hvem er kandu egentligt. syntes ikke at jeg ser noget aktivt, fra dem.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-12-03 10:26

Hej Molo...
Hwa' med at foreslå Kandu, at man kan vedhæfte *.txt filer i den nye version.
Hvis de er bange for, at man kaster fo meget ind, så kan grænsen jo bare blive sat til 10KB
Hygge... og glædelig jul
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-12-03 10:27

s_ild ... ditto her - skulle også logge ind igen

Kommentar
Fra : s_ild

Dato : 17-12-03 10:27

kandu er altid omtalt i 3. person.
er det lige som præsten og gud

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 17-12-03 10:29

jeg skal osse logge ind og har skullet det i tre dage... selvom jeg IKKE har pillet ved min computer!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-12-03 10:33

Hej Chris... jamen i mit tilfælde så VAR jeg logget ind (går også ud fra s_ild var), men ved at klikke på http://kandu.dk/dk/spg/27849 så fik jeg æren af at gøre det igen, igen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-12-03 10:33

Login/-out problemer har jeg ingen af

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-12-03 10:38

Molo... heller ikke her (nu), men nu har jeg også købt svaret
Kandu kan bruge den samme reklame som Duracell omkring småfejl (irriterende småfejl)... menlig at de bliver ved og ved og ved og ved og ved og ved

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-12-03 10:49

CLAN ->

Lettere omskrevet FAKTA reklame måske : Et svar tager kun 5 min., men vi vil så gerne ha' du bruger lidt længere tid.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 17-12-03 14:21

Glem ikke laaaaaagsoomheden, det tager en evighed at skifte sider her, tsk tsk tsk.....jeg falder altså ofte i staver og glemmer hvad det var jeg skulle....
Bare lidt ekstra julebrokkeri, ellers har jeg da en glædelig nyhed, en USB (*SSS)-nyhed, min scanner virker igen........jeg "pumpede" den nærmest til at virke, selvom den ikke ville med Microsoft....7-9-13, håber det holder...
tanker fra maya

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-12-03 18:02

maya123

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : s_ild

Modtaget 23 point
Dato : 18-12-03 06:05

Se lige dette tips fra i dag, http://www.kandu.dk/dk/tip/5981
det har jeg også oplevet
Og det er anden gang at jeg skriver dette,
lige før da jeg trykkede 'send indlæg' , forsvandt kandu og var ikke eksisterende
Må hellere lige tage et nyt kopi af min tekst, inden at jeg trykker....

Kommentar
Fra : s_ild

Dato : 18-12-03 06:13

det kører af h.. til. lige nu kl 6:00 og der er kun 42 online

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 18-12-03 06:22

Ja nu er den 6-15, med 34 online.................og en masse rod og langsommelighed..........
Trods det god dag til alle
MVH maya123

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 18-12-03 06:27

Go`morgen *S* i brok spalten

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-12-03 06:57

Hej ville bare lige være med, Natmadder blir jo lidt slatne på denne tid
Men jeg har da osse mange gange fået krøllet html og php kode til ukendelighed.
SURT SHOW
Sååee God morgen alle, og godnat til mig

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-12-03 07:03

Tak for invitatonen s_ild http://www.kandu.dk/dk/spg/28384
manse933 har lige tilføjet et tip http://www.kandu.dk/dk/tip/5982

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 19-12-03 09:57

Tak for svaret s_ild. Ja, det er en god idé at skrive sin kommentar i notesblok og så kopiere ind. Det gør jeg altid ved kommentarer, der er mere end fire sætninger lange.

</MOLOKYLE>