/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Julepoint til Toupie(knop)
Fra : ans
Vist : 459 gange
40 point
Dato : 16-12-03 23:57

Knoppens farve på en flagstang blev ikke helt afsluttet. Der er ikke et endeligt resultat. Jeg fik point for svaret, men deler gerne med dig.
Min kusine, som bor i Malmø siger at den knop, der er på hendes flagstang er "guld", men hun er også guldsmed.
Fik du set "stand up" i dag?

mvh ans

Accepteret svar
Fra : Toupie

Modtaget 50 point
Dato : 17-12-03 00:01

Hejz Ans

Har næsten lige lagt en kommentar hos "knopperne" ....min søster vidste ikke hvilken farve de har, så jeg tror ikke det er noget de svenskere går så meget op i - måske det er forbudt

Jep, har lige netop slukket videoen efter at have "fanget" det Det var kanon

TAK for det, og tak for pointne, sødt af dig

// Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-12-03 00:04

Men øhhh...............hvordan er det du deler?????
Nu skylder jeg dig så 15 point

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 17-12-03 00:12

Reglerne er nok de samme i Sverige som i Danmark, at der ingen regler er.

Ellebye

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-12-03 00:14

Ellebye

Du har nok ret

// Toupie

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 17-12-03 00:20

Tak for svaret Toupie.
Du skylder ikke noget. Sig du tak til kandu for dit hurtige svar, for nu giver de 10 point oven i hatten.

mvh ans og

Nu skal jeg bare lige have fat i de andre, der deltog i den knoppesnak. Så har jeg gjort en god gerning.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-12-03 00:24

Ans

Det er for sent .......hop du bare op i spørgsmålet ovenover

til dig også
// Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-12-03 08:37

Ans

Er dit spørgsmål også blevet købt af mange????? Mit spørgsmål til dig om regning er vist spændende læsning
Gad vide om vi nu bliver anklaget for point fusk

// Toupie