/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Lexmark x-75
Fra : jensen1512
Vist : 343 gange
20 point
Dato : 16-12-03 00:02

Jeg har nu haft en Lexmark x-75 i 1 år,den har virket uden nogen problemer,nu kan den lige pludeselig ikke skrive farver ud mere,har prøvet at rense den flere gange i gennem programmet,skiftet farvepatroner,men den vil stadigvæk ikke.ER DER NOGEN der kan hjælpe mig med dette problem.

M.V.H
jensen1512

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 16-12-03 02:13

Man har hørt om farvepatroner der har været udtørret når man har købt dem.
Men hvis dette ikke er tilfældet skal du IKKE begynde at reparerer på printeren, der er stadig reklamationsret på printeren hvis du har haft den mindre end 2 år. Og hvis du ikke har haft den mere end et år gælder garantien stadigvæk.

mvh
ellebye

Accepteret svar
Fra : buch78

Modtaget 20 point
Dato : 16-12-03 09:23

Hejsa.. prøv at ring til lexmark. jeg har lige fået en ny printer tilsendt af dem.. da min begynte at køre alt det papir igennem som var i printeren.. lexmark har en kanon support. det eneste minus ved lexmark er at de bruger UPS til at sende pakker rundt med.. min pakke kom 4 dage senere end det som UPS have lovet som det skulle tage, og så var papkassen istykker mange steder....

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 16-12-03 09:38

>buch78

Man skal vel nok ikke selv begynde at reparere noget hvis enten der stadig er garanti eller reklamtionsret på printeren, ellers mister man begge dele.

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 16-12-03 09:50

>ellebye
Det kan jeg kun give dig ret i !!!

Godkendelse af svar
Fra : jensen1512

Dato : 16-12-03 13:14

Tak for svaret buch78.
Hej tak for hjælpen,jeg ringede til lexmark ,vi kiggede sammen på problemet,fandt ud af at det var printeren der var noget med,og vupti KANONSUPPORT,de sender mig en ny.
Hilsen jensen1512

Kommentar
Fra : grisling64

Dato : 07-02-04 08:37

jeg har også en Lexmark x75 og har haft de samme problemer, har fået oplyst man er nødt til at printe mindst en side ud om ugen for at farverne i patronerne ikke skal "tørre ud". Hos bog og idé kan man flere steder få genfyldt sine patroner til kr. 100