/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Til JMS
Fra : ellebye
Vist : 413 gange
25 point
Dato : 15-12-03 20:01

Hej JMS.

Det var jo nok mit svar som sådan der i spørgerens øjne var svaret, men jeg syntes alligevel du skal have lidt for min påståelighed/glemsomhed må det nærmest være.

Men man bliver dog lidt nogstalgisk igen når man hører ordet DOS.

mvh
ellebye

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 35 point
Dato : 15-12-03 20:05

Ok. men manden var glad for dit svar.
Men jeg takker og bukker
Det ultimative ved skærmdump, er dog et capture program.
Har du aldrig arbejdet med et sådant?

JMS

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 15-12-03 20:27

Jeg bruger capture men det er i forbindelse med al mit filmhalløj, hvor jeg overfører film fra kameraet til computeren.

I øvrigt en lidt dyr affære, selve kortet kostede omkring 8.000 kr. og som redigeringsprogram bruger adobe premiere. Til gengæld kan jeg lave næsten alle de tekniske finesser man kan komme på, så outputtet virker rimeligt professionelt.

En dyr hobby, men trods alt bedre end at sidde på et værtshus. (Som jeg plejer at sige til konen).

mvh
ellebye

Godkendelse af svar
Fra : ellebye

Dato : 15-12-03 20:28

Tak for svaret jmsgruppen.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 15-12-03 20:36

Selv tak elleby
Dejlig at have nogle dialoger her. Det er jo lidt træls, hvis alle er enige.
Uagtet vi arbejde meget med reklame her i huset, er det stille reklame. Ingen animationer. Tryk, digitalt print, DTP opsætning, fotomanipulation o.s.v.
Men hvem ved. Måske går vi til filmen
Og lige en god
MVH
JMS