/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Litteratur / Spørgsmål
10  dova 560
"...for dumme" - bøgerne
Fra : Babe2009
Vist : 397 gange
100 point
Dato : 15-12-03 19:50

hejsa..

jeg så for noget tid siden nogle bøger, jeg mener de var gule.. men det er jeg ikke sikker på!

De hed "...for dumme" alså ex. "madlavning for dumme" eller "fiskeri for dumme"

og nu står jeg altså og mangler disse bøger, men kan bare ikke finde dem! er der nogen der kan hjælpe mig?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-12-03 19:55

Her har du fiskeri for dummies
http://www.ulnits.dk/bog/frame-34.htm
Skriv bare - for dummies - på google så kommer bøgerne.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-12-03 20:06

PS de fleste - for dummies - bøger finder du på biblioteket.

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 16-12-03 09:41

Hej Babe2009
Gå ind på Bog og Ides hjemmeside, dette link fører dig direkte til deres dummies-bøger, de har over 30 forskellige, http://www.bog-ide.dk/Default.asp?ID=8
Alt fra øl til windows og meget mere, mon ikke en af dem, er den du leder efter.
Venlig hilsen maya123

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 16-12-03 09:42

PS, du skal lige skrive dummies i søgefeltet, ikke andet, så kommer de.

VH maya

Kommentar
Fra : digitalnu

Dato : 13-11-04 00:30

Du kan godt søge "dummies-bøger" på Google...men sådan får du jo ikke fat i dem! Gå i www.bibliotek.dk (fælles bestillingsdatabase til alle danske biblioteker og til online-køb) søg på dummies i titelfeltet og vælg sprog: dansk (så får du sorteret alle de engelske dummies-bøger fra) - så får du en komplet liste over dummies-bøgerne på dansk!
mvh
Niels