/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hjælp til CS
Fra : delpiero
Vist : 327 gange
50 point
Dato : 11-12-03 16:54

Hej jeg ved ikke lige helt om det er det rigtige sted.. men er der nogen der ved hvorfor jeg har en meget høj ping i Couter-strike? Min forbindelse er 256/64 kbits burde da kunne spille med en mindre ping ind 100 men pingen ligger et sted mellem 80-700 nogle gange mere "meget ustabil"hvad kan det lige være? Der er ikke noget galt med forbindelsen siger TDC det kan jeg dog ikke rigtig forstå for jeg har aldrig haft sådan et problem før, men i følge dem så skulle der ingen fejl være på netværket.. hmm... underligt! Er der nogle der har nogle gode forslag til hvad det kan være og hvad jeg kan gøre for at pingen bliver bedre ? På forhånd tak!

Mvh.
Thomas

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 11-12-03 16:57

Ping betyder hvor mange millesekunder der er imellem dig og serveren... Så jo længere væk, serveren er, jo højere ping... Eller også kaldet latendy i Steam.... En højere forbindelse vil være ogdt, hvilket vel gøre oingen lavere.... Inden du joiner, står der pingen, eller latency på den bane, du ønsker at joine... join dem, hvor du har lav ping...

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 11-12-03 17:00

Ellers "rens" din forbindelse, så det kun er cs, der kører på den, og tjek om det nu holder, at din forbindelse er som du soger den er; Alm. modem og ISDN: http://81.19.245.211/speedtest/start_test_1.html
Bredbånd: http://81.19.245.211/speedtest/start_test_2.html

Kommentar
Fra : delpiero

Dato : 11-12-03 17:07

"rens" min forbindelse, hvordan og hvad mener du? :^)

Kommentar
Fra : delpiero

Dato : 11-12-03 17:12

Jeg glemte lige at skrive at det ikke er altid at pingen er så høj, men lige pluselig så går den helt amok for at sige det mildt.

Accepteret svar
Fra : Olle_hansen

Modtaget 60 point
Dato : 11-12-03 17:17

Mener, at alle andre programmer du, som bruger forbindelsen skal lukkes ned, så cs, får hele forbindeslen... Og derfor, skal du også slette alt spyware... Det gøres ved hjælp af forskillige programmer som: Spysweeper, Spywareblaster, Spywareguard & IE-SPYAD... Du kan hente dem her: http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm
Men, først og fremmes så vælg de servere der ligger geografisk tættest på som Tysklan, DK, Sverige, osv... Kig på Pingen inden du joiner...

Kommentar
Fra : delpiero

Dato : 11-12-03 17:59

jeg har prøvet det som du har sagt og det er en dk server jeg spiller på for det meste, men den er stadig helt gal lige nu. Jeg har en kammerat der spiller der nu og han har kun 128 kbits forbindelse og han's ping ligger på 40-80 ??

Godkendelse af svar
Fra : delpiero

Dato : 12-12-03 14:06

Tak for svaret Olle_hansen. Jeg tænkte lige på om du kender et program hvor man kan lave en masse sjove ting med billeder, foreksembel et portræt foto hvor man laver det om så det kommer til at se helt anderledes ud, lave et tyndt hovde tykt og et tykt hovde tynt osv.?
mhv.
Thomas

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 12-12-03 15:22

Tja, der findes utrolig mange!!! Men kender et lille sjovt program, hvor man kan "blande" rigtige personers ansigt... Alm. "ligepå" fotos... Det hedder Morpher, der kommer et rigtigt realistisk billede frem...