/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Jeg søger samarbejdspartner(e)!!!
Fra : The_Denster
Vist : 291 gange
100 point
Dato : 11-12-03 11:13

Hjælp, jeg har alt for mange gode/sjove ideer til at kunne klare det hele selv... Og deler gerne "kagen" - men også arbejdet...

Kort information:
Min lokation: Helsingør
Din lokation: Gerne Nordsjælland, men det afhænger helt og aldeles af din egen indstilling/seriøsitet.
Branche/kategori: Internet, Tøj, Lokalportal m.m.
Arbejdsopgaver: Programmering, webdesign, ideudveksling, koncept & produktudvikling, evt. også salg & administration

Naturligvis vil jeg være sikker på hvem jeg deler følsomme oplysninger med, så forbered dig på at et møde vil blive nødvendigt.

Har du lyst til at være med til at drive en eller flere virksomheder/projekter sammen med mig, så skriv endelig lidt om dig selv til mig, for yderligere informationer.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-12-03 17:07

Jeg synes du skal gå på AF og til Job-Sektionen på dit lokale bistandskontor og spørge, om der ikke skulle være et par arbejdsløse der var interesserede ?

Der får du også mulighed for at få oplysninger/samtale med vedkommende. Hér inde på kandu.dk er folk jo anonyme

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : The_Denster

Dato : 16-12-03 09:33

Ja, problemet er bare at man jo ikke må lave den slags når man er arbejdsløs - seriøst...!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-12-03 10:21

Det er vel heller ikke nødvendigt at modtage kontant hjælp, da der jo gerne skulle være lidt at tjene på at være partner med dig Der er mulighed for at arbejde og få supplerende kontanthjælp, hvis indtægten ligger under ca. 7.200 kr pr. mdr. Endvidere er der mulighed for at vedkommende kan blive ansat med løntilskud. Dvs. at staten betaler en del af lønnen.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : The_Denster

Dato : 16-12-03 10:37

Lønnen...? Hvilken løn...? Jeg taler hér om et samarbejde hvor investering og fortjenste fordeles ligeligt... Økonomisk investering er der så iøvrigt ikke noget af, kun utaknemmeligt hårdt arbejde (investering i TID), uden nævneværdige indtægter, endnu... - sådan er det at starte virksomhed... - Desværre... Ellers gjorde alle det jo...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-12-03 10:53

Med den nye regering intensioner om at få ALLE i arbejde skulle man ellers tro at socialforvaltningen ville stille sig positivt over for denne slags initiativer. Tag dog en snak med dem evt. deres jobsektion.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : The_Denster

Dato : 16-12-03 11:32

Tjah... Men vi kan vel hurtigt blive enige om at det sjældent er sund fornuft man møder den vej igennem... Jeg har engang selv været på den "anden side" og der var der ikke meget velvilje overfor selve virksomheden. Det er jo stadig en administrationsopgave for socialforvaltningen så...

Men for lige at få det slået fast, det er ikke en arbejdsløs jeg leder efter, det er tværtimod en person der virkelig både kan og ikke mindst GIDER og give sig selv det ekstra der nu skal til når ambitioner og gode ideer skal føres ud i livet... Den slags mennesker tror jeg ikke man finder hos AF... De har formantlig et godt job eller en anden virksomhed i forvejen... Men skulle der findes en "arbejdsløs" med ben i næsen, jamen så er jeg da ikke afvisende - overhovedet ikke, det er bare ikke det første sted jeg ville lede...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-12-03 11:43

..øøhh Jeg er arbejdsløs OG hjemløs, men din branche er ikke lige sagen og vil helst også have tag over hovedet først. Jeg er på udkik efter et 8-16 IT job i staten, men har dog mødt en del yderst motiverede og kompetente mennesker i diverse aktiveringsprojekter jeg har deltaget i: IT vejleder og underviser på Østerborgerdyd skole, Arbejdssekretariatet og 'Grøn' Service'. Så de findes

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : The_Denster

Dato : 16-12-03 11:55

Jeg forstår dig så ganske udemærket, som sagt har jeg selv sidder der... Men så ved du også at du skiller dig ud fra mængden, men jeg vil nu nok prøve AF, ihvertfald, der kan man jo henvende sig med eller uden statsstøtte iøvrigt... Men går jeg til AF, kan jeg jo lige så godt bruge, jobindex, jobzonen, monster, og hvad de alle hedder, men det jeg jo nok oprindeligt ledte efter var noget al' a et dansk "business-partner-online-forum" (Det ku være man selv skulle få stablet det på benene...) )

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-12-03 12:56

Tjek lige her : http://newz.dk/forum/item/25847/
..eller her : http://www.karriereforum.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : The_Denster

Dato : 16-12-03 13:07

.... http://newz.dk/forum/item/25847/ .... ikke helt skidt....

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 01-02-04 12:13

Hej,

Vi har ideer til et projekt på internettet, vi har baglandet på plads men mangler den udførende kraft
Måske kan vi finde ud af noget og med lidt held vil det i løbet at kort tid også give penge

Du kan skrive til os på thelin@lykkerosen.dk evt med dig telefonnummer så kan vi lige tage en snak om tingene.

Kommentar
Fra : Abbas

Dato : 02-03-04 12:34

Hej,

Du må gerne kontakte mig via mailen første om gang, også kan vi finde ud af dine ideer og mine holdning til det. :)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 11:55

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : anithus

Dato : 26-01-05 22:11

Du kan også kigge her:
www.programmoer.dk
og her:
www.jobber.dk