/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvordan lukker man et spørgsmål??
Fra : mahir
Vist : 346 gange
50 point
Dato : 10-12-03 09:53

Et spørgsmål man har stilt hvordan lukker man det????

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-12-03 09:55

Klik på acceptér ud for det indlæg du synes bedst om

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 10-12-03 10:07

Det står over datoen på den person du vil acceptèr hos ^^^

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 60 point
Dato : 10-12-03 10:20

Ja, i højre side over alle kommentarer - som sagt lige over datoen - står: Accepter som svar.
Dét klikker du på ved den kommentar, der har løst dit problem.
Derefter dukker en side op, hvor du skal tildele svaret stjerner.
Markér det antal stjerner, du synes svaret er værd og klik på "Send".

Så er dit spørgsmål blevet tilbørligt lukket.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 10-12-03 10:34

De andre har svaret.
Men jeg vil lige tilføje min respekt for dig. Mange stiller spørgsmål her, og forsvinder bare uden reaktion overhovedet, så al respekt for dig. Bare alle ville være så omhyggelige.

MVH
JMS

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-12-03 10:34

Du kan lukke spørgsmålet, men ikke fjerne det. Bare tryk acceptér ud for navnet på den kommentar der løste dit problem eller den som kom nærmest.
Der kan stadig kommenteres på spørgsmålet, og vil du ikke have flere mail's omkring et spørgsmål kan du bare fjerne hak i >ja tak, send mig en.........<
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-03 10:49

Lige en rettelse til emesens kommentar. Hvis det er dig der har stillet spørgsmålet, kan du selvfølgelig IKKE slå mail's fra. Det kan du KUN hvis du deltager i et spørgsmål stillet af en anden bruger.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-12-03 10:58

Jo da - når det er lukket.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-03 11:02

Misforstod dig emesen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-12-03 11:07

Molokyle!
Havde jeg vidst du var med på tråden, var det det helt klart klippet ud i karton.
Men ja - det kunne vist misforstås.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-03 11:11

Jeg er ofte løs på tråden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-12-03 11:22

Hej Mahir kig i din historik (øverst til venstre) så kan du se hvad du har af åbne spørgsmål.

Lækkert at nogen gider at rydde lidt op! Godt gået.

Godkendelse af svar
Fra : mahir

Dato : 10-12-03 18:32

Tak for svaret Rellom.