/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Kalender i Outlook express?
Fra : jabco9240
Vist : 925 gange
50 point
Dato : 08-12-03 10:52

Hej!
Vi har for nyligt installeret Win XP og er i den forbindelse gået fra almindelig Outlook til Outlook express.

Men jeg savner min kalender-funktion i Outlook, som hjalp mig med at huske ting. Findes der ingen kalender i Outlook Express ligesom i den almindelige outlook? I så fald, hvordan finder jeg den og får den til at fungere?

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 60 point
Dato : 08-12-03 10:59

Skift straks tilbage.
Express er den lille udgave at outlook, og mangler mange funktioner.

MVH
JMS

Godkendelse af svar
Fra : jabco9240

Dato : 08-12-03 11:21

Tak for svaret jmsgruppen.

Underligt - "express" signalerer ellers at det er bedre end alt andet, ikk'?

Hvad er så bedre i express'en?

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 08-12-03 11:27

Selv tak..
Tror exprees menes, at man hurtigere kan lære at bruge programmet, fordi det er meget mindre

Hvis man ikke har behov for kalender, noter o.s.v kan man express få mail, og ikke så meget mere.
I outlook, kan du også lave std. mail m/ logo o.s.v i eks. word, og åbne og anvende disse i outlook.
MVH
JMS
NB. Jeg kan nu ikke læse flere kommentarer her.
god jul
og godt nytår [nytår)

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 08-12-03 11:27

JMS

Kommentar
Fra : afb

Dato : 20-03-04 13:34

Tak for svarene selv om det ikke var mig der stillede spørgsmålet. Jeg har ellers brugt det meste af en time på at lede efter kalenderen i outlook express.