/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
adresse fra outlook til express
Fra : jumjum
Vist : 271 gange
50 point
Dato : 07-12-03 00:56

hejsa er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg flytter mine email adresser fra outlook over i outlook express
M.V.H
Jumjum

Accepteret svar
Fra : ticka

Modtaget 60 point
Dato : 07-12-03 00:59

tror bare at du skal vælge "importer" i menuen filer i outlook express, og derefter følge vejledningen. Virker det ikke, så prøv modsat: vælg eksporter i outlook

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 07-12-03 01:00

Du kunne prøve at kopiere adresserne ned på en floppy-disk og bagefter kopiere dem over i outlook express.

ellebye

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-12-03 01:40

I outlook express går du ind under filer og vælger importer! Som ticka beskriver!

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 07-12-03 12:33

Normalt er det sådan at hvis man har MS Outlook som standard-mail-program, er det hele lagt ind der. Hvis man så åbner Outlook Express, bør der poppe en boks op hvor der spørges om man vil have OE til at være det nye standard-program. Hvis man svarer ja til dette, går der en automatisk overførsel/kopiering fra Outlook til OE i gang.
Dette er nok det nemmeste. Virker i hvert fald hos mig (Outlook2000 + OE6.x)

Kommentar
Fra : jumjum

Dato : 07-12-03 22:08

det er meget fint men hvor skal jeg så impotere fra det kan jeg ikke rigtig finde ud af men det er nok mig
jeg har også prøvet og expoter fra outlook men dem kan jeg ikke importer ved ikke hvorfor
m.v.h
jumjum

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-12-03 02:49

prøv at åbne Outlook>adresser(på din værktøjs linie)>filer>ekspoter>adressekartotek(WAB)>lav en ny mappe>åben>gem.
nu gør du det samme i OE bare omvendt,inporter,og henviser til
den mappe du eksporterede,WAB filerne til før,marker/klik.
Du kan også finde adresser i start> alle programmer>tilbehør,
eller højre klik på værktøjs linien i OE og O tilpas>tilføj>adresser.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-12-03 02:52

eksporter

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-12-03 03:35
Godkendelse af svar
Fra : jumjum

Dato : 08-12-03 19:42

Tak for svaret ticka.

Kommentar
Fra : ticka

Dato : 09-12-03 00:12

selv tak, Godt du fik det til at virke