/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Gratis debatforum?
Fra : tbayj
Vist : 492 gange
50 point
Dato : 04-12-03 17:02

Jeg har en hjemmeside hvor jeg har et lille debat forum og gæstebog. Jeg bruger Hostedstuff, men nu skal det til at koste penge. Er der nogle som kender noget ligeledes, men som er gratis?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-12-03 17:08

Svært at sige om der noget mage til der ligner, når vi ikke kan se din URL?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 04-12-03 17:18

Som molokyle rigtig siger, er det svært uden URL.
Prøv en søgning på:
www.google.com
der er masser af gratis steder, måske en du kan bruge
MVH
JMS

Kommentar
Fra : mayday

Dato : 04-12-03 17:18

Prøv her: http://forum.snitz.com/
Hilsen
mayday

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-12-03 17:56

Tag det ikke ilde op, men før jeg hjælper folk med deres hjemmesider vil jeg godt lige se hvad jeg går ind til.

Jeg vil nødigt hjælpe : Racister, hackere, negre, kvinder, børn og bøsser

Forstå mig ret...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 04-12-03 18:25

Molokyle: det er helt iorden. Har bare ikke lyst til at lægge min hjemmeside ud til skue for alle mulige. Det er en familie hjemmeside om vores bryllup. Men tak for dine svar

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-12-03 18:29

En hjemmeside på nettet, man ikke vil stille til skue...? Hvad skal den der så...? Strange

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 04-12-03 18:34

Det har jeg jo lige fortalt i mit tidligere indlæg.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-12-03 18:38

Jo jo, men jeg finder det stadig besynderligt, man opretter hjemmesider på nettet andre ikke må se. I så fald kan man jo bare bestytte omtalte private billeder med password

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-12-03 18:39

bestytte ??? -> beskytte selvfølgelig.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 04-12-03 18:41

>molokyle

Du må da gerne se min:

www.ellebyes.dk

Desværre er der hverken nøgne damer eller sådan noget.

ellebye

?????????en hjemmeside andre ikke må se?????????

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 04-12-03 18:46

Selvfølgelig kan folk jo se min hjemmeside, hvis de havner på den tilfældigt. Men det er jo en hjemmeside for familie og venner. Jeg har meget svært ved at se hvorfor du ikke kan forstå det?
Jeg har kigget på din og den ser god ud. Men den eneste interesse for mig, kunne jo være det med billeder og film. Jeg kan da ikke se noget spændende i at se din hund? Eller hvor i tager hen på ferie? Kan du følge mig?
Jeg tror da heller ikke det er spændende for folk at se billeder fra mit bryllup eller hvad jeg ellers skriver på siden!
Nu vi er igang. Ved du så hvordan man laver password på sin hjemmeside?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-12-03 18:47

ellebye -> er set før

Password protection er såmen ikke så svært : http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/pass.asp

..og : http://activedeveloper.dk/aspdigital/studies/login.asp

..eller : http://mbn.dk/?aid=6&lang=dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 04-12-03 18:48

Tak, det vil jeg prøve.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-12-03 18:51

ellebye -> Hvis det ikke lige er i prof. sammenhæng, er det nok det første link du skal kikke på

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 04-12-03 18:53

OKay Jeg har faktisk et spørgsmål. Min hjemmeside ligger på et webhotel hvor det er en skabelon jeg bruger. Så kan jeg jo nok ikke ligge password på...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-12-03 18:54

UPS -> tbayj jeg kom lige til at skrive ellebye. Det var selvfølgelig til dig.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-12-03 18:56

tbayj -> Joda, men det kræver selvfølgelig at dit hotel tillader JavaScript eller Applets første tilfælde, ASP eller anden CGI i de to andre links.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 04-12-03 18:57

Jeg bruger www.surftown.dk
Ved ikke så meget om det :-/

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 04-12-03 19:32

Der er også:
http://phorum.org/

Bruges bl.a. på:
http://www.dis-danmark.dk/forum/

Hilsen Jeannie

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-12-03 19:36

På denne side : http://www.surftown.dk/default.asp?docId=74D841DC-954C-456E-A2BF-DC90E5569E10

..oplyser de; du har alt hvad hjertet begærer af den slags, så du går bare i krig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-12-03 19:39

De må have en mulighed for at udownloade dine sider, selvom det er en skabelon. I modsat fald må du bruge FTP.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-12-03 19:41

Altså de smiley's de smiley's Der var lige konflikt med kandu.dk : Der skulle have stået Uploade / Downloade

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 04-12-03 19:50

He He

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 04-07-04 11:51

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : tbayj

Dato : 27-03-06 09:55

Tak for svaret molokyle.Ved godt at det er lææææænge siden Men ryddede lige op i mine point.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-03-06 13:32

Ok.

</OVERANDOUT>