/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Paypal?
Fra : NielsPT
Vist : 449 gange
50 point
Dato : 04-12-03 15:13

Hejsa..

Paypal, - hvad er det og hvordan fungerer det? Koster det noget at have? Er det ligesom netbank?
beskrivelse eller forklaring på dansk søges.

Mvh Niels

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 04-12-03 15:16

PayPal er en international betalingsmodel som kan benyttes på websites verden over. Der er over 30 millioner brugere af PayPal og systemet er på vej til at blive det mest benyttede internationale betalingssystem på nettet.
PAyPal giver dig som bruger en sikker, hurtig og pålidelig måde at handle på nettet. Det er tilgængeligt i 38 lande til internet butikker og diverse services på nettet.

Tyv stjålet inde fra www.paypal.com

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 04-12-03 15:42

ja, men hvordan fungerer det? Overfører man penge fra sin normale konto til Paypal's konto? Eller hvordan fungerer det?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-12-03 15:49

Jeg mener man skal have et dan/visa kort! så bruger du visa kontoen!

Kommentar
Fra : Thorendal

Dato : 04-12-03 16:38

Du giver Paypal ret til at hente penge på din danske konto og gover din egen bank lov til at åbne for Paypal. Det er gratis, og jeg har aldrig hørt om eksempler hvor det er gået galt. Det er faktisk fantastisk og skønt at det er så let at have med at gøre.

Helt klar anbefalelsværdigt!

Accepteret svar
Fra : hms

Modtaget 50 point
Dato : 04-12-03 17:43

Hej.

Har anvendt PayPal adskellige gange.

Virker altid perfekt.

Det koster ikke noget at sende penge.Skal du modtage penge koster det et mindre gebyr(Ca.Kr12,-)

Du skal oplyse dit kortnummer o.s.v.

Mener også det kan bruges sammen med dit kontonummer hvis ikke du har et kort

m.v.h.
hms