/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
sndloader.exe
Fra : jumjum
Vist : 256 gange
100 point
Dato : 03-12-03 23:49

hej med jer
jeg vil gerne vide hvad sndloader.exe er
den står i min jobliste og det ser ud til at når den køre op så bliver min cpu 100% brugt og det sker faktisk hele tiden og jeg kanikke lukke den ned
for når jeg lukker den kommerden bare op igen 2 sek.efter
jeg har kørt norman virus scan igennem og den fandt den ikke så tror ikke det er en virus men hvad ved jeg
håber der er nogen der ved hvad det er og om den bruges jeg kan ikke se andet der skulle bruge min cpu 100% ellers
den hedder sndloader.exe den ligger under system og har en hukommelse på 6220 kb
m.v.h
jumjum

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-12-03 23:54
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-12-03 23:55

eller rettere en orm (worm)

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 03-12-03 23:56
Kommentar
Fra : jumjum

Dato : 04-12-03 00:11

har været inde for og downloade det der skulle lukke de huller men hjalp ikke den er der stadig og jeg kan ikke lukke den ned stadig

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 110 point
Dato : 04-12-03 00:16

Nede i bunden af linket er der en guide på hvordan du skal bære dig ad med at fjerne den removel instruktions
http://www.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.hllw.gaobot.cb.html

Kommentar
Fra : jumjum

Dato : 04-12-03 00:51

til manse9933
jeg takker mange gange det hjalp nu er den da væk og min cpu køre normal igen
M.V.H
jumjum

Godkendelse af svar
Fra : jumjum

Dato : 04-12-03 00:51

Tak for svaret Manse9933.