/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Bowlerhat
Fra : modersvilje
Vist : 1348 gange
100 point
Dato : 02-12-03 13:47

Jeg søger en Bowlerhat som passer et hoved - omkreds på 61 cm. er blevet anbefalet H.V. Larsen på flæsketorvet men hvilket flæsketorv ved jeg ikke og finde en H.V. Larsen har jeg ikke formået hverken med Krak - Eniro - Mostrup eller de gule sider, jeg har fundet en del i USA & England men transportomkostningerne overstiger selve Bowlerens pris, så et dansk firma søges.
Mvh. Moders Vilje

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-12-03 13:59

Denne kategori er til spørgmål der omhandler kandu.dk's brug og virkemåde.
Du bør skrive dit spørgsmål her : http://kandu.dk/dk/emne/20216
..for at øge chancerne for et brugbart svar

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Thorendal

Dato : 02-12-03 14:00

Der menes Kødbyen på Vesterbro, København. Der er henvisning til en H.W. Larsen & Sønner her:
http://www.koedbynet.dk/firmainfo/g_j.html

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 02-12-03 14:15

I en hatte butik

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 02-12-03 17:04

Man køber sin Bowler hos :

Citat
Petitgas : Købmagergade 5 (tlf. 33136270) som drives af Kgl. Hofhattefabrikant Francois Petitgas

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-12-03 17:09

Zerg911 ->

Ps. Jeg er den lykkelige ejer af en håndsyet mørkeblå Engelsk Herregårds Jagthat fra omtalte Hofhattefabrikant og er yderst tilfreds. Du må nok regne med at skulle hoste op med et beløb på den forkerte side af 5000- for din Bowler

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 02-12-03 17:23

http://www.hwl.dk (H.W Larsen & Sønner)

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 03-12-03 00:57

jeg takker for alle jeres indlæg, nu vil jeg ringe til Petitgas : Købmagergade 5 (tlf. 33136270), og høre hvad de siger, jeg var lige inde på http://www.hwl.dk og under deres link "hatte og huer" kunne jeg købe armerede vandslanger, så der er nok sket en henvisningsfejl, jeg vender tilbage i løbet af onsdag og tildeler point, hvis prisen er 5000kr. må jeg konstaterer at det "kun" koster $ 260(ca 1950kr) og så får jeg sendt den fra USA, og det er da en forskel, om kvaliteten er dårlig ved jeg jo tilgengæld ikke. men jeg har set den på www.villagehatshop.com men forløbig tak modersvilje

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-03 11:45

modersvilje -> Den angivne ca. pris er, hvis du skal have den syet efter mål.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : modersvilje

Dato : 04-12-03 12:01

Tak for svaret molokyle.