/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hva faen er der galt med mit Kazaa?
Fra : crippleshrimp
Vist : 442 gange
200 point
Dato : 30-11-03 14:02

Jeg har et problem som irriterer mig en hel del:

Når jeg henter mp3 fra Kazaa er det kun en 4. del som virker. Alle de andre begynder efter 20 sekunder at skralle som en radio der ikke er tuned ind. Hvordan kan det være? Det er et problem som er begynd for nylig, og jeg tror faktisk det bliver værre og værre. Er der en måde man kan få det væk på, eller kan på en måde spotte de dårlige sange?

Venlig Hilsen

Crippleshrimp

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 210 point
Dato : 30-11-03 14:43

Nej der er intet at gøre, det er et problem der er kommet for at blive, det bedste du kan gøre, er at ikke dele disse filer, men få dem slettet hurtigst muligt.
Der er skrevet om det i pressen, så det er efterhånden et kendt problem. Det skyldes musikindustrien der er blevet sure, og har lagt disse tilsyneladende normale MP3 ind på deres servere, så de kunne blive spredt i bla. Kazaa. De er så vidt jeg ved på de samme MB, og du kan ikke se forskellen.
Alle inficerede MP3 vil lyde normale i begyndelsen, for i midten vil der komme "hvid støj".
Man kan håbe på at nogle af de andre per to per tjenester ikke er så inficerede, men da mange henter på forskellige tjenester, vil deres biblioteker hurtigt blive blandet osv.
Problemet udbredes hurtigt, når man ikke får hørt sine numre igennem med det samme, men stadig deler.
Man må håbe at der udveksles programmer der er i stand til at "gennemskue", den vide støj.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-11-03 15:13

Lille 'teknisk' tip :

Vil ikke blande mig i noget musik her, men blot pointere; hvis man downloader 3 -> 6 ens og lige store filer fra forskellige sources. Laver en 'bit by bit' compare, finder man hurtigt ud af, hvilke filer der er 'inficeret'.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 30-11-03 19:26

En lille hilsen fra en også meget forhenværende Kazaa bruger
Smid det gøgemog på porten og køb , lån , eller lej din musik
Der kommer ikke andet end rod ud at låne fra kazaa , sidst jeg var inde søgte jeg 14 melodier fra 60'erne , det tog 4 dg. at få dem ned og kun to af dem var i orden , men jeg havde også fået 154 "boots" med i købet
venligst - gamle 61

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 30-11-03 21:13

Hvad er Boots?

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 30-11-03 21:47

"seppe" - selvinstallende små programmer , der ingen gavn er til og som jeg fjerner med "spybot-SD" , der kan både læses mere om og installeres fra " www.nettips.dk "
god fornøjelse - gamle 61

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-12-03 09:50

Det er rigtigt at det nu er muligt at hacce via MP3 filer, det har ikke været muligt før:
http://www.eweek.com/article2/0,4149,795102,00.asp
Men spørgsmålet var: "efter 20 sekunder at skralle", og jeg mener efter mit tidligere svar at spørgsmålet er besvaret?
http://newz.dk/forum/item/23914/
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 01-12-03 10:21

"pallebhansen" , di sidste indlæg blev opfattet som et "hold kæft " og det vil jef gøre -
var bare så naiv , at jeg troede at være kommet et sted , hvor alle måtte høres , undskyld - gamle61

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-03 11:15

SEPPE -> Bots? Uha.. læs her : http://spywarefri.dk

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : crippleshrimp

Dato : 07-12-03 17:20

Tak for svaret pallebhansen.