/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
skærm fryser
Fra : Skorpion
Vist : 292 gange
50 point
Dato : 27-11-03 05:54

Jeg forsøgte at overføre billedet fra computerskærmen til fjernsyn. Da jeg skulle ind og vælge clon i skærmegenskaber, kunne den ikke markeres. Hvis jeg vælger skærm inde i egenskaber for skærm, fryser computeren. Hvorfor går den det, og hvorfor kan jeg ikke vælge clon, når jeg har kunne gøre det før. Ps. mit grafikkort er et geforce4 mx440, og køre win 2000

Venlig hilsen

Skorpion

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-11-03 14:43

Ved ikke hvorfor du ikke kan vælge clon? Men... når din comp 'fryser' er det som regel køling der mangles!

Rens din blæser/køler på grafikkortet og rens lige resten af comp'en mens du er igang

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Skorpion

Dato : 27-11-03 15:10

Jeg er nu ret sikker på at det ikke er tilfældet. Når jeg går ind i kontrolpanel, vælger skærm, indstillinger, avanceret, og derefter skærm, så låser den fast, og kun der. Havde det været køleren der var beskidt, så havde der nok også været andet der gjorde at den "fryser" Jeg har lige fået en fladskærm, kan det havde noget med den at gøre, at den måske ikke arbejder sammen med grafikkortet. Der var ingen problemer med den gamle skærm.
Håber på svar.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-11-03 15:20

Ok du har ret. Har du prøvet at tjekke : Kontrolpanel->System->Enhedshåntering->Skærm : Egenskaber
..eller : Kontrolpanel->System->Enhedshåntering->Skærm kort : Egenskaber

Og se efter om driverne virker korrekt?

Evt. Fjern dem og geninstallér.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-11-03 15:22

har du prøvet at opdatere dine drivere,du kan prøve,start>kontrolpanel>administration>computeradministration>enhedshåndtering>skærm og skærmkort>højre klik opdater driver,skal have adgang igennem firewall,eller find en på dit skærmkort's hjemmeside

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-11-03 15:23

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 11:45

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>