/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Skat 2004
Fra : laukjaersgaard
Vist : 372 gange
200 point
Dato : 25-11-03 17:46

Jeg efterlyser en pålidelig hjemmeside hvor jeg kan beregne min skat for 2004 - jeg har prøvet toldskat, men min tålmodighed er ikke til at vente på at de orker at svare.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 25-11-03 17:48

Her er en du måske kan bruge:
http://www.tax.dk/

MVH
JMS

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 25-11-03 17:51
Kommentar
Fra : laukjaersgaard

Dato : 25-11-03 19:56

Kontaktede selv statteministeriets pressekontakt og blev henvist til www.skat.dk - den svare rimeligt hurtigt.

Lau

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 29-11-03 05:51

Jeg ønsker ikke mere at abonnere på dette spørgsmål.
Som spørger, bør du følge dialogen, eller acceptere et af svarene.
Du kan acceptere et svar, ved at klikke på accepter svar i højre side.
Under alle omstændigheder, er dine point tabt.
Med venlig hilsen
JMS