/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
hvordan stiller man spørgsmål
Fra : mikkidk
Vist : 226 gange
20 point
Dato : 25-11-03 10:35

Jeg ville stille et spørgsmål i den her kategori. Men da jeg skulle markere points, så vil skidtet ikke fungere. Ville f.eks. flytte markeringen op til 100 point - men der sker bare nixen. Hvorfor det? Jeg er ny her.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-11-03 10:38

Du skriver >100< i "Dette spørgsmål er__________ værd og
sætter et flueben til højre.
Så burde det fungere.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-11-03 10:40

Et flueben til VENSTRE, mener jeg, selvfølgelig.
Kunne ikke lige huske det.

Kommentar
Fra : Don_Pepe

Dato : 25-11-03 10:42

Det kan også være fordi du endnu ikke har 100 point at give væk, hvis du er ny. Man får 20 point for hver dag man logger på, derudover kan man tjene point på at besvare andres spørgsmål.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-11-03 10:45

Don_Pepe har ret.
Du har jo først tilmeldt dig i dag, og så har du kun 20 ledige point,
medmindre du har tjent nogle ved at bedømme tips.
Men hvis du vil have nogle ekstra point i en ruf,
registrerer du dig bare som superbruger - så får du 200 ledige point
oven i hatten.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-11-03 10:48

Samtidig vil jeg anbefale dig at læse nærmere på "Kom godt i gang" som du
finder øverst i menuen til venstre - og som åbner flg. side: http://www.kandu.dk/dk/faq.asp
Det vil spare dig for mange begyndervanskeligheder.

Kommentar
Fra : mikkidk

Dato : 25-11-03 13:49

Tak skal i ha. Hmm, troede jeg havde flere points.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-11-03 13:56

Du får 20 point hvert nyt døgn, du logger ind på Kandu
+ 10 point, hvergang du bedømmer et tip.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-11-03 14:57

PS! Eftersom spørgsmålet er besvaret, skal du lige huske at lukke det.
Det gør du ved at klikke på "Accepter som svar" til højre over
Don_Pepes kommentar.
Derefter tildeler du ham det antal stjerner, svaret efter din mening er værd,
og klikker på "Send"

Så er den klaret.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-11-03 01:12

Tror du skal vente lidt før du tilmelder dig som superbruger!