/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
bilder til skrivebord
Fra : tom34
Vist : 421 gange
100 point
Dato : 23-11-03 12:33

Hej gruppe
Hvor kan man downloade bilder til sit skrivebord, det må godt være nogle der er flotte st se på, dem jeg har er nogle der fuldte med PCen da jeg købte den og de er ikke pæne
jeg har windows xp
H Tom

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 23-11-03 12:40

Det kan du sagtens, Du kan også have et billede af dig selv.

Klik på højre museknap et sted på skærmen, klik på egenskaber, og indsæt et baggrundsbillede...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-11-03 12:42

Skriv wallpapers i google, så får du tapet til resten af livet.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 23-11-03 12:43

glemte linket:
http://www.jake.dk/baggrundsbilleder/

søg på google under "baggrundsbilleder" der er masser..

Kommentar
Fra : micjo

Dato : 23-11-03 12:46

Hej Tom

der er mange steder på nette, hvor du kan hente windows baggrunde. f.eks www.tucows.com
Du kan også gå ind på f.eks www.google.com, og søge under billeder. Når du har fundet hvad du søger,
skal du højre klikke og trykke gem billede som.
Gem i mappen billeder så du kan finde dem igen, alle billede kan bruges som windows baggrund.
Du ved hvordan man skifter baggrund under winXP, der har du en knap der hedder gennemse, find hvad du har hentet,
og prøv dig frem.

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 23-11-03 12:54

Du kan også prøve denne side, - der er lige fra moderne kunst til familieportrætter.
http://daily.webshots.com/?1069587975

Og du kan endda automatisk få et nyt billede til hver uge.

Ammitz

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 23-11-03 13:10

Hej
de er flotte alle sammen men jeg syndes at de er meget grynet og uklare når jeg har sat dem på skrivebordet,
Hvad kan jeg gør ved det
H Tom

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 23-11-03 13:15

Billeder fra internettet, har som regel en dårlig opløsning.

Har du ikke en CD rom med billeder, som da kan vælge fra!!!
Eller kan de købes billig mange steder...

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 23-11-03 13:20

gå på biblioteket og lån nogle computerblade og de medfølgende CDrom
der er tit nogle billeder og andet godt
ferik

Accepteret svar
Fra : lengberg

Modtaget 110 point
Dato : 23-11-03 13:22

Du skriver de er grynede-højreklik på skrivebord-egenskaber-indstillinger-farveindstillinger, den bør være 32 bit.
Jeg vil da også bidrage lidt til samlingen: http://www.google.com/search?q=free+wallpapers&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&lr=

Godkendelse af svar
Fra : tom34

Dato : 23-11-03 14:02

Tak for svaret lengberg.
rigtige flotte bilder som var klare og som jeg vil bruge på denne her    http://www.wallpapersdirectory.com/
jeg takker mange gange
H Tom

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 23-11-03 14:13

Velbekomme, og godt du fandt noget du kan bruge :)

Kommentar
Fra : kimovich

Dato : 23-11-03 15:03

Jeg vil da også lige anbefale hjemmesiden Jake.dk hvor der er nogle flotte baggrunde.

Mange hilsner
kimovich