/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mcafe firewall iritterer mig!!!
Fra : nillenolle
Vist : 618 gange
100 point
Dato : 22-11-03 10:48

Hej!
Vi kører Mcafe Firewall virusrpogram og jeg synes pludselig det har ændret lidt på sine indstillinger. Nu sker det at når jeg skal åbne en mail skal jeg først klikke på vedhæfet fil og så i boxen for at åbne den for at få mailen frem - Det er lidt langsommeligt og jeg forstår ikke hvorfor den gør det!! - Desuden kommer mange af vores mails frem på skærmen uden billeder, men med et kryds i en box hvor der så står en text om hvad billedet er/kommer fra!! - jeg ved dog ikke hvad det kan skyldes. Kan nogen hjælpe mig???
Tak
Nillenolle

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-11-03 12:59

Du kan eventuel skifte til Norton firewall, og se om om nogen af de problemer du har kan skyldes din nuværende firewall.

Hvis du bruger XP må du dog vide, at microsoft via deres opdateringer (outlook ekspress) har strammet meget op på sikkerheden især ved vedhæftede filer.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : nillenolle

Dato : 23-11-03 09:39

Vi har lige købt mcafe firewall, så jeg vil ikke ud at bruge penge på et nyt program. Jeg kører ikke xp, selvom det ville være dejligt, men det er for dyrt!!
Jeg tænkte mere i retning af om der var vrøvl med indstillingerne eller om man kunne lave om på de indstillinger der nu er!?