/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Ofir i outlook
Fra : ganga
Vist : 2346 gange
140 point
Dato : 20-11-03 22:17

Hvordan får jeg lavet så at min ofir virker i Outlook..!??
Takker..!!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 20-11-03 22:53

Du mener at din outlook skal hente post ved din "ofirnet post"
Åben outlook, funktioner/konti, under fanebladet post, trykkes tilføj ude til højre og post. Det første du skal udfylde, er ikke særlig vigtigt (alt kan ændres senere), det er hvordan det skal se ud når modtageren modtager post fra dig, om der skal stå Ganga, eller Ganga Jensen.
De næste felter vil derimod være vigtige for at du kan hente posten hjem.
Du skal være opmærksom på, at hvis du bruger Windows XP, er at hvis der er flere "logindvinduer", profiler, så er det den bruger du er logget ind som der henter pågældende post. Andre brugere på din maskine får ikke denne post.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : ganga

Dato : 21-11-03 07:45

Mange tak..
nu er jeg kommet så vidt at jeg skal udfylde felterne:
"incoming mail(POP3,IMAP)", samt "outgoing mail(SMTP)server"
- hvad skal der stå i disse felter.., jeg har en engelsk version, samt win WP
Hmm.., måske kunne du forklare hvad der skal stå i de kommende felter, efter ovenstående felter..
Takker..

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 140 point
Dato : 21-11-03 09:22

Hvilken version af Outlook har du?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-11-03 16:30

Det har ikke noget med versionen at gøre, alle versioner kan, men ikke fra alle webmail adresser, desværre er Ofir mellem dem der ikke kan hentes, sorry.
http://mail.ofir.dk/hjaelp.asp?l=&d=#videresende

Hvordan tjekker jeg mail fra f.eks. Microsoft Outlook ?
Det kan man ikke :( OFiR Mail virker kun gennem en browser.

Kan jeg videresende mine mails til en anden mailadresse?
Nej. Da OFiR Mail er lavet for at du skal have adgang til dine mails lige meget hvor du befinder dig i verden, er det ikke muligt at lave en sådan viderestilling.
Men du kan godt videresende enkelte mails.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : ganga

Dato : 21-11-03 22:32

mange tak til jer begge.., så skal der lige udlodes pointe..

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-02-04 14:44

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-03-04 17:37

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest, du har jo allerede mistet dine point.
Der er mange der har dit spørgsmål stående, som ikke kan forstå du ikke lukker det.
Jeg siger ikke at jeg skal have point, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : ganga

Dato : 11-03-04 19:18

Tak for svaret Better_Performance.