/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Vedhæftetede filer
Fra : kurlit3105
Vist : 345 gange
100 point
Dato : 19-11-03 11:38

Hjælp. Jeg er gået i sort.
Hvor er det man indstiller Outlook, så man kan få låv at se vedhæftede filer.
Venlig hilsen Kurt

Accepteret svar
Fra : h_blunck

Modtaget 110 point
Dato : 19-11-03 11:43

Funktioner - Indstillinger - Fanebladet sikkerhed --> fjern flueben fra feltet: "Tillad ikke, at vedhæftede filer, der muligvis kan indeholde virus, gemmes eller åbnes".... Sig OK, og gå ud...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Godkendelse af svar
Fra : kurlit3105

Dato : 19-11-03 11:51

Tak for svaret h_blunck.

Det var bare helt fint at få et svar så hurtigt.
endnu engang tak

Hilsen Kurt

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 19-11-03 11:54

Velbekomme.

Nogle gange er man så heldig at sidde ved maskinen ganske som e-mailen kom dumpende... Og det lignede et problem jeg var mester i.... såeh: jeg var glad for det hjalp.

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse